Valioliiga & Football League 2021–2022

  • 153 808
  • 1 697
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tämä olisi aika iso yllätys kun eikös Gerrardin sopimus ole ”synkronoitu” hammaskeijun sopimuksen kanssa?
 

Fordél

Jäsen
Tämä olisi aika iso yllätys kun eikös Gerrardin sopimus ole ”synkronoitu” hammaskeijun sopimuksen kanssa?

Sitä se olisi, koska Poolin managerikuvioiden osalta suunnitelmat näyttivät hyvin selviltä: Gerrard jatkaa Rangersissa siihen asti kunnes Klopp väistyy Poolista. Mutta ehkä Poolillekaan ei ole haitaksi, jos Gerrad pääsee kokeilemaan siipiään Valjussa ennen Pool-pestiään.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mutta ehkä Poolillekaan ei ole haitaksi, jos Gerrad pääsee kokeilemaan siipiään Valjussa ennen Pool-pestiään.
Kyllähän tuohon liittyy riskejä. Eli entä jos homma menee ihan päin helvettiä Villassa. Tosin jos pelkäisi haasteita tai epäonnistumista ei koskaan sopisi valmentajaksi Poolin kokoiseen seuraan. Ja uskon, että Gerrard haluaa uusia haasteita. Kaikin puolin kuullostaisi järkevältä ratkaisulta jokaisella osapuolelle.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mä näen tuon kanssa jonkinlaisena riskinä Gerrardille mutta toisaalta arvostan rohkeutta jos uskaltaa haasteeseen tarttua.
 

Jeffrey

Jäsen
Kyllähän tuohon liittyy riskejä. Eli entä jos homma menee ihan päin helvettiä Villassa. Tosin jos pelkäisi haasteita tai epäonnistumista ei koskaan sopisi valmentajaksi Poolin kokoiseen seuraan. Ja uskon, että Gerrard haluaa uusia haasteita. Kaikin puolin kuullostaisi järkevältä ratkaisulta jokaisella osapuolelle.

Jotenkin alkaa vähän tuntumaan siltä, että Gerrard on Skotlannista jo kerännyt sen opin jota saatavilla on ja nyt olisi ihan sopiva aika ottaa se seuraavaa steppiä urallaan. Villa on kuitenkin hyvillä resursseilla toimiva ihan terve seura, joka nyt on tainnut tällä kaudella kärsiä lähinnä siitä että menetti ylivoimaisesti tärkeimmän pelaajansa viime kesänä.

Vähän sama tilanne taitaa olla kuin Hollannissa ten Hagilla. Paikallinen sarja alkaa olla nähty, mutta vaikka kovilla resursseilla ei nyt mitään suunnatonta menestyskulkua olekaan saavutettu niin silti olisi saatava se seuraava steppi ja oppi. Toki suurempi todennäköisyys taitaa olla epäonnistumiselle kuin onnistumiselle, mutta se epäonnistumisen riski nyt vain on otettava mikäli haluaa yrittää onnistua.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kai tämä alkaa olla jo taputeltu, kun Skysports vetelee näin isoilla otsikoilla?


Romanon twiitti:


 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Olin melkein varma että Gerrardin soppari olisi ollut kesään -24, mutta tulikin vuoteen -25. Mutta siis, Conte, Gerrard ja Howe tullut tässä nopeaan tahtiin ja Lampard taitaa olla vahvoilla Norwichiin. Mielenkiintoiseksi menee!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Olin melkein varma että Gerrardin soppari olisi ollut kesään -24, mutta tulikin vuoteen -25. Mutta siis, Conte, Gerrard ja Howe tullut tässä nopeaan tahtiin ja Lampard taitaa olla vahvoilla Norwichiin. Mielenkiintoiseksi menee!

Ja arvaas vaan kuka kaiken tämänkin myllerryksen keskellä vain painaa menemään hymyillen?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Se kertoo vaan enemmän ManUsta. Kaikissa seuroissa ei hyväksytä keskinkertaisuutta.
Mikä noista managereitaan vaihtaneista seuroista on menestynyt Olen ManU-aikana paremmin kuin ManU? Ts. onko Olen aika ollut ennen tätä kautta mielestäsi keskinkertainen?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mikä noista managereitaan vaihtaneista seuroista on menestynyt Olen ManU-aikana paremmin kuin ManU? Ts. onko Olen aika ollut ennen tätä kautta mielestäsi keskinkertainen?
Saanko esittää vastakysymyksen? Missä sun mielestä United on ollut paras Olen aikana? Tai hyvin lähellä parasta edes? Omasta mielestä keskikertainen on turhan jyrkkä, mutta ihan hyvä musta ei enää pitäisi riittää Maukassa. Ja sellasena minä näen hänen aikansa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Saanko esittää vastakysymyksen? Missä sun mielestä United on ollut paras Olen aikana? Tai hyvin lähellä parasta edes? Omasta mielestä keskikertainen on turhan jyrkkä, mutta ihan hyvä musta ei enää pitäisi riittää Maukassa. Ja sellasena minä näen hänen aikansa.
Saat.

ManU on Olen aikana ollut paras ManU sitten Fergusonin. Viime kaudella se pelasi pitkiä pätkiä yhtenäisesti, viisaasti, vaarallisesti ja ylipäätään kuin mestarikandidaatti. Kokonaisuus ei vielä riittänyt ja nyt kaikki menee päin honkia, jolloin on ilmeinen uhka, että manageri vaihtuu. Mutta kehitystä on tapahtunut huomattavasti enemmän ja laaja-alaisemmin kuin valmentajaa vaihtaneissa joukkueissa pl. Villa tietyin varauksin.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Saat.

ManU on Olen aikana ollut paras ManU sitten Fergusonin. Viime kaudella se pelasi pitkiä pätkiä yhtenäisesti, viisaasti, vaarallisesti ja ylipäätään kuin mestarikandidaatti. Kokonaisuus ei vielä riittänyt ja nyt kaikki menee päin honkia, jolloin on ilmeinen uhka, että manageri vaihtuu. Mutta kehitystä on tapahtunut huomattavasti enemmän ja laaja-alaisemmin kuin valmentajaa vaihtaneissa joukkueissa pl. Villa tietyin varauksin.
Näetkö, että muut kärkiseurat ovat lähellä saavutettavissa ja onko Unitedilla mahdollisuus olla Olen aikana se paras seura Englannissa ja maailmassa. Minä itse näkisin, että kysymys on siitä. En itse, näe että Ole nostaa yhtää merkittävää pokaalia valmentaja ilmaan Maukassa. Ja toki vaikka Olella on mennyt paremmin, kuin yhdelläkään managerilla Fergien jälkeen Unitedissa niin eikö se ole vähän tyytymistä ihan hyvään. Eivät uskalla vaihtaa, koska voi epäonnistua. Koska olen aivan varma, että parempia ja sopivampia manegereita tohon hommaan löytyy. Viimeistään ensi kesänä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Apa

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, näinhän se on että tuossa pitää muistaa suhteuttaa siihen, että vaikka ihan kivasti on mennyt jne. niin Manchester Unitedin resursseilla ja miksei miehistöllä pitäisi olla siellä taistelemassa Valioliigan ja CL:n voitosta, tavallaan armotonta resurssien ja vuosien hukkaamista jos päätä hakataan nyt pitkän aikaa seinään antamalla koutsille eli Olelle liikaa aikaa, jos on huomattavissa että ei vaan riitä.

On kiva, että seuralegenda saa aikaa ja annetaan luottamusta, mutta kilpailu tuolla on niin kovaa ja se taso jolla Unitedin pitäisi olla, on siellä että tuossa vaiheessa pitäisi laittaa hiljalleen seuralegenda vaihtoon ja yrittää tuoda se joku huippukoutsi joka veisi seuran taas oikeasti sinne huippukamppailuihin.

Minä en tiedä kuka se uusi koutsi olisi, eikä mitään takuumenestyjiä tietenkään ole kukaan ja se joku nimekäs seuraajahan voi johdattaa Unitedin vaikka Oleakin huonommille sijoituksille taulukossa, eihän sitä tiedä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Näetkö, että muut kärkiseurat ovat lähellä saavutettavissa ja onko Unitedilla mahdollisuus olla Olen aikana se paras seura Englannissa ja maailmassa. Minä itse näkisin, että kysymys on siitä. En itse, näe että Ole nostaa yhtää merkittävää pokaalia valmentaja ilmaan Maukassa. Ja toki vaikka Olella on mennyt paremmin, kuin yhdelläkään managerilla Fergien jälkeen Unitedissa niin eikö se ole vähän tyytymistä ihan hyvään. Eivät uskalla vaihtaa, koska voi epäonnistua. Koska olen aivan varma, että parempia ja sopivampia manegereita tohon hommaan löytyy. Viimeistään ensi kesänä.
Viime kaudella kaikki näytti vielä menevän tuohon suuntaan, kun näitä maailman huippujoukkueita voitettiin vakuuttavilla esityksillä. Enää ei, vaan tämän kauden joukkueen kanssa Olen eväät näyttäisivät olevan syöty. Mihinkään kutossijaan ei voi tyytyä ja vaatimuksena on aina parantaa peliä kausi kaudelta. Muuten pitää vaihtaa väkeä. Se on selvä, että nyt tämä näyttäisi olevan edessä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tässä vertailussa on aika turha verrata Manua Norwichiin, Aston Villaan, Newcastleen ja itseasiassa Spursiinkaan, Spurs sentään jollain tavalla verrannollinen, mutta Manun tavoite tulee olla maailman paras jalkapalloseura ja jos tavoite on joku muu, niin Manun resursseilla ja historialla se muu tavoite on väärä.

Silti, se on hyvin pienistä asioista kiinni, pärjääkö vai ei. Artetallakin oli mononkuva sentin päässä perseestä ja nyt joukkue on yksi kärkijengeistä. Itse antaisin Olelle aikaa Watfordia, Villarealia, Chelseaa ja Arsenalia vastaan. Ja en antaisi potkuja jos seuraavat kohdat täyttyy, voitto Watfordista, -Villarealista ja ainakin toisesta, Chelsea ja Arsenal (toki peli-ilmeellä on myös merkitystä). Jos Chelsea-Arsenal matseista ei tule pistettäkään, niin potkut on lähellä. Jos Manu häviää Watfordille tai pelaa tasan, niin antaisin suoraan potkut, niin lähellä ne potkut on jo nyt.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ja vahvaa huhua useasta suunnasta että Lampard on Norwichin seuraava manageri.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ja vahvaa huhua useasta suunnasta että Lampard on Norwichin seuraava manageri.

Sky uutisoi myös Dean Smithin olevan tässä kilpailussa mukana, mutta siis nämä kaksi olisivat vahvimmin ehdolla tähän pestiin... tiedä sitten, kumpi soveltuisi paremmin? Norwichin joukkuehan on pelaajamateriaaliltaan sysihuono suurimmaksi osaksi, joten aikamoisen kanin saa etsiä hatusta, mikäli jotain parempaa olisi luvassa?

 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei yllätyksiä lokakuun kuukauden pelaaja ja valmentaja valinnoissa -> Salah ja Tuchel:

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös