Valioliiga & Football League 2021–2022

  • 153 681
  • 1 697

Barney

Jäsen
Ja ihan myös sillä, että Chelsea on menestynyt ManUa paremmin tuolla sun kritisoimalla tyylillä.
Eli jotain tyyliä ei saa kritisoida, jos se tuottaa tulosta? Kyllä minun mielestäni sekin tulee olemaan ihan perseestä, jos Newcastle tulee menestymään tulevaisuudessa, sillä se tulee tapahtumaan murhaajan rahoilla.

Sellainen mielenkiintoinen tilastofakta, että Tammy Abraham teki kaudella 2019-2020 enemmän valioliigamaaleja kuin nämä kaksi bundestuhnua ovat saaneet yhdessä aikaiseksi puolentoista kauden aikana.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Vaikka niin että Chelsealla on omia kasvatteja yhtä paljon kuin ManUlla tällä hetkellä joukkueessa. Jos mainitsee että Chelsea ei anna mahdollisuuksia omille junnuille, elää menneisyydessä. Kuten moni ManU-fani haluaa.
Mutta kun ManU ei liittynyt tähän mitenkään. Nythän sä vain oletat, että Unitedin fanit benchmarkkaavat kritiikkinsä muita seuroja kohtaan sillä, mitä United on tehnyt ja tekee, mikä on suhteellisen järjetön ajatus. Unitedin fanit ovat olleet aivan älyttömän kriittisiä oman seuransa johtoa ja johtamistapaa kohtaan jne. mutta silläkään ei ole merkitystä sen suhteen kritisoiko Chelseaa.

Menee ihan ad hominemiksi tuollainen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Eli jotain tyyliä ei saa kritisoida, jos se tuottaa tulosta? Kyllä minun mielestäni sekin tulee olemaan ihan perseestä, jos Newcastle tulee menestymään tulevaisuudessa, sillä se tulee tapahtumaan murhaajan rahoilla.

Sellainen mielenkiintoinen tilastofakta, että Tammy Abraham teki kaudella 2019-2020 enemmän valioliigamaaleja kuin nämä kaksi bundestuhnua ovat saaneet yhdessä aikaiseksi puolentoista kauden aikana.
Enhän mä niin sanonut missään vaiheessa? Mä vaan vittuilin takaisin ManUsta ja osoitin että olen eri mieltä. Chris Wood on tehnyt muuten vain yhden maalin vähemmän kuin Marcus Rashford viimeisen neljän kauden aikana.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mutta kun ManU ei liittynyt tähän mitenkään. Nythän sä vain oletat, että Unitedin fanit benchmarkkaavat kritiikkinsä muita seuroja kohtaan sillä, mitä United on tehnyt ja tekee, mikä on suhteellisen järjetön ajatus. Unitedin fanit ovat olleet aivan älyttömän kriittisiä oman seuransa johtoa ja johtamistapaa kohtaan jne. mutta silläkään ei ole merkitystä sen suhteen kritisoiko Chelseaa.

Menee ihan ad hominemiksi tuollainen.
En mä sanonut yhtään mitään tuonkaltaista. Mä mainitsin että olen eri mieltä, ja että ManU on tehnyt ihan samoin kun Chelsea, vaikka faninsa toisin kuvittelevat.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
En mä sanonut yhtään mitään tuonkaltaista. Mä mainitsin että olen eri mieltä, ja että ManU on tehnyt ihan samoin kun Chelsea, vaikka faninsa toisin kuvittelevat.
Ensinnäkin United ei ole tehnyt samoin kuin Chelsea (ei sen enempää hyvässä kuin "pahassakaan"), mutta erityisesti: Kuka kuvittelee? Unitedin fanit kritisoivat seuransa toimintaa todella voimakkaasti, jos et ole sattunut huomaamaan. Se, että United ostaa pelaajia ilman mitään kunnollista punaista lankaa, on etenkin todella kritisoitu osa-alue seuran toiminnassa. Mutta siis ylipäätään tämänkään ei pitäisi liittyä siihen, onko ok huomauttaa siitä, että Chelsealla on ollut paha tapa jättää nämä gallagherit aika ohuen langan varaan.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Chelsea on tehnyt hyvää duunia noiden nuorten pelaajien lainojen kanssa ja saanut myynneistä rahaa. Samoin se tyyli, että tehdään jatkosopimus ja myydään heti perään on hyvää bisnestä.

ManUn ongelma on ollut juuri, että viime vuosina ei myynneillä ole hirveästi rikastuttu ja moni lupaavalta näyttänyt junnu on päätynyt jonnekin Euroopan pienempään sarjaan tai Englannin jonnekin C-tasolle.

Joskus noissa nuorten pelaajien pois päästämisessä saa myös maistaa karvasta kalkkia esim. KDB ja Pogba.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Carroll ei ole ihminen, aivan eri planeetalta kuin muut. Totaalirepeäminen tuli noille maaleille, ihan huikeita.
 

Barney

Jäsen
Chris Wood on tehnyt muuten vain yhden maalin vähemmän kuin Marcus Rashford viimeisen neljän kauden aikana.
Toki tässä on sellainen aika merkittävä ero tuohon minun vertailuuni, että Wood on pelannut enemmän kuin Rashford, kun taas tuossa minun esittämässäni vertailussa nämä saksalaiset ovat pelanneet yli 2,5 kertaa enemmän otteluita kuin Abraham. Eli jos tarkoitus oli esittää jollain tavalla vertailukelpoinen tilasto, niin ei nyt ihan osunut.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Yhdestä asiasta kyllä olen (varmaan) samaa mieltä kuin useat muiden joukkueiden fanit Chelseasta. Todella vaikea sanoa, olisiko näin moni oman akatemian kasvatti saanut mahdollisuutta ilman siirtobannia. Joo, Lampard tykkäsi junnuista ja näin, mutta epäilen kyllä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

Jeffrey

Jäsen
Yhdestä asiasta kyllä olen (varmaan) samaa mieltä kuin useat muiden joukkueiden fanit Chelseasta. Todella vaikea sanoa, olisiko näin moni oman akatemian kasvatti saanut mahdollisuutta ilman siirtobannia. Joo, Lampard tykkäsi junnuista ja näin, mutta epäilen kyllä.

Varmaan tässä vertailussa on siitäkin kyse mitä niille omille kasvateille tapahtuu. Esimerkiksi Tomorin ja Abrahamin kohtalot tuskin olisivat Unitedissa mahdollisia. Samalla Chelseassa omia junnuja on nostettu rosteriin vasta hyvin vähän aikaa, ja heistäkin osa on tullut ehkä ennemmin sattuman kuin järjestelmällisen tekemisen kautta. Sekin on ihan totta, että ns. omia junnuja joukkueilla aikalailla saman verran rosterissa. Tämä tilasto sitten vähän kääntyilee sen mukaan mihin kukakin haluaa oman junnun määritelmän asettaa. Katsoin nopeasti läpi alle 10v seuraan liittyneet ja Unitedilla taisi olla 1 enemmän jätetään laskuista lainalla olevat ja puhtaasti rosterinlaajennus-ukot jätetään pois laskuista. Jos sitten myös hivenen vanhempana mukaan liittyneet laskettaisiin mukaan ja jätettäisiin nämä Pogbat, Lukakut ja Christensenit laskuista niin Unitedilla olisikin jo selkeästi enemmän ns. omia kasvatteja.

Noh, tämä on ikuisuus väittely tämäkin, ja vaatisi jonkinlaisen äänestyksen edes oman kasvatin määritelmästä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Varmaan tässä vertailussa on siitäkin kyse mitä niille omille kasvateille tapahtuu. Esimerkiksi Tomorin ja Abrahamin kohtalot tuskin olisivat Unitedissa mahdollisia. Samalla Chelseassa omia junnuja on nostettu rosteriin vasta hyvin vähän aikaa, ja heistäkin osa on tullut ehkä ennemmin sattuman kuin järjestelmällisen tekemisen kautta. Sekin on ihan totta, että ns. omia junnuja joukkueilla aikalailla saman verran rosterissa. Tämä tilasto sitten vähän kääntyilee sen mukaan mihin kukakin haluaa oman junnun määritelmän asettaa. Katsoin nopeasti läpi alle 10v seuraan liittyneet ja Unitedilla taisi olla 1 enemmän jätetään laskuista lainalla olevat ja puhtaasti rosterinlaajennus-ukot jätetään pois laskuista. Jos sitten myös hivenen vanhempana mukaan liittyneet laskettaisiin mukaan ja jätettäisiin nämä Pogbat, Lukakut ja Christensenit laskuista niin Unitedilla olisikin jo selkeästi enemmän ns. omia kasvatteja.

Noh, tämä on ikuisuus väittely tämäkin, ja vaatisi jonkinlaisen äänestyksen edes oman kasvatin määritelmästä.

Oman akatemian kasvatteja molemmilla esiintynyt kahdeksan tällä kaudella. Näissä ei mukana Pogbaa, Christenseniä, Lukakua jne.
 
Ilmeisesti pitäisi päivittää vähän näkemystä, sillä sen verran pitkä aika on esimerkiksi Abrahamin, Lampteyn ja Livramenton siirroista.

No siis tottakai jos haluaa ummistaa silmänsä niiltä useammalta oman akatemian kautta edustukseen nousseelta kasvatilta, niin ollos hyvä vaan. Mielestäni vain tuo näkemyksesi ei edusta tätä päivää. Eli siis kyllä, minusta pitäisi päivittää. Ainiin, mutta sanoinkin sen jo.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Okei. Itse sain Valioliigan osalta luvuksi 5 jos Elanga lasketaan. Ja PL+UCL luvuksi 11 jos Hendersonit, Heatonit, Elangat yms. lasketaan.

Mä katoin suoraan Transfermarktin sivuilta.
 

Liitteet

  • 91BD8865-53B5-4AF5-B607-F269E4321819.jpeg
    91BD8865-53B5-4AF5-B607-F269E4321819.jpeg
    492,3 KB · kertaa luettu: 41

Jeffrey

Jäsen
Mä katoin suoraan Transfermarktin sivuilta.

Jaa, tuolla nimeomaan on Pogbat ja Christensenit mukana. Onpa siellä myös Chongia, Bakeria ja Musondaa. Eli aika noh-tilasto. Jos tuota listaa mielivaltaisesti siivoisin, niin Unitedille jäisi 6 ja Chelsealle 5 pelaajaa jäljelle. Lisäksi ainakin Unitedin osalta esimerkiksi Elanga puuttuu vaikka Pogba on, eli tilanne olisi jo 7-5. Ja sitten Unitedilla tähän päälle nämä UCL pelissä rotaatiopelit saaneet 4 kaveria.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lauantain Burnley-Leicester siirretty.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners




Jaaha. arsenal vissiin sitten pyytänyt että sunnuntain NLD peruttaisiin. Onko arsenalilla muitakin koronapotilaita kun Odegaard? Afrikan mestaruuskisojen ja loukkaantumisten takia on toki paljon poissaoloja, mutta ovatko nuo syitä joiden takia pitäisi pelejä perua?

Olin samaa tulossa kirjoittamaan, että Arsenal hakenut sunnuntain ottelun siirtoa. Huomenna tulee päätös.

Syy on ilmeisesti se, että ei ole tarpeeksi pelaajia (13+1 ilmeisesti raja ja junnuja ei lasketa tähän). Onhan noita pelejä siirretty juuri samasta syystä vaikka ne poissaolijat eivät kaikki olisikaan koronassa.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tämä menee ihan naurettavaksi, että pelejä siirrellään milloin mistäkin syystä. Samat säännöt kaikilla? Joukkueethan keksii noita poissaoloja, jos oma rosteri on vähän vajaa. Arsenalillakin on paska nakki, kun kaikki keskikenttäpelaajat ovat jossakin. Mutta mitä sitten, on niitä poissaoloja ollut muillakin.

 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Tämä menee ihan naurettavaksi, että pelejä siirrellään milloin mistäkin syystä. Samat säännöt kaikilla? Joukkueethan keksii noita poissaoloja, jos oma rosteri on vähän vajaa. Arsenalillakin on paska nakki, kun kaikki keskikenttäpelaajat ovat jossakin. Mutta mitä sitten, on niitä poissaoloja ollut muillakin.

Joo myös mun mielestä nämä siirrot on olleet osittain ihan naurettavia. Varsinkin kun juuri pelataan jotain kaljaliiga-cuppeja ja sitten yhtäkkiä ei löydykään miehiä pelaamaan liigamatseja. Toki aina sitä toivoisi, että parhaalla miehistöllä pääsisi vetämään, mutta eikös tonne se 25 pelaajaa merkitä ennen kauden alkua, niin näkisin, että niillä pitäisi mennäkin sitten matseissa. Korona on eri asia tietenkin nykytilanteessa.

Tosin mun FPL joukkue kiittää jos tuo matsi perutaan, eli siinä mielessä toivon sitä.

Edit: Vai oliko kyseessä nimenomaan tuosta 25 pelaajan porukasta vain se n.13 pelaajaa kokoonpanossa?
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Tämä menee ihan naurettavaksi, että pelejä siirrellään milloin mistäkin syystä. Samat säännöt kaikilla? Joukkueethan keksii noita poissaoloja, jos oma rosteri on vähän vajaa. Arsenalillakin on paska nakki, kun kaikki keskikenttäpelaajat ovat jossakin. Mutta mitä sitten, on niitä poissaoloja ollut muillakin.


En itsekään tykkään näistä siirroista, jos ne ei johdu pelkästään koronasta. Arsun eka osa ottelu karaavani cupissa peruttiin Poolia vastaan kun Poolilla oli yllättäen liikaa korona positiivisia testejä. Noh se ei pitänytkään sitten yllättäen paikkaansa. Arsu varmaan laittoi samaan labraan testit nyt. Tuossa säännössä on porsaanreikä tällä hetkellä jota joukkueet voivat käyttää hyväkseen. Arsu ei saa tällä hetkellä sitä kuuluisaa 13 kenttäpelaajaa kasaan (junnuja tähän ei ilmeisesti lasketa).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös