Ja toivottavasti et redcat niin pahaan debikseen Sunderlandin johdosta vaivu, että siteeraisit myös Matin viimeisintä lööppiä. Ensi kaudella takaisin.
Voi, enhän minä toki synkkyyteen vaivu. Koillisen jengin kannattajana olen tottunut tähän hissiliikkeeseen. Mutta se vain harmittaa kuluneella kaudella, että kaikki mahdollinen on mennyt pieleen, mitä voi joukkueelle tapahtua. Muutoksen olisi pitänyt tapahtua jo ennen kuluvaa kautta. Pete Reid olisi pitänyt siirtää sivuun jo aiemmin, mutta silloin ei ollut ketään sopivaa tilalle. Wilkinson oli vain siirto ojan puolelta allikkoon. McCarthy ei ole valitettavasti saanut käännettyä tappiokelkkaa toiseen suuntaan, mutta siihen taas on vaikuttanut mm. avainpelaajien loukkaantumiset ym.
Ottelu ManCityä vastaan oli 12. perättäinen tappio. Enää on kolme matsia jäljellä sarjasta. Paljoa ei ole juurikaan tehtävissä, mutta lauantaina on sentään jäljellä paikallismatsi Valostadionilla.
Local lad on sitä mieltä, että fanien kannalta voitto oli edes pieni lohtu tässä murheen alhossa. Toivottavasti hoitavat homman himaan silloin. Mike voinee kertoa sitten matsitunnelmat tarkemmin (eiköhän se tulle canal+:lta kuitenkin) ja sanoa vastapuolen mietteet matsista. Itse en pääse matsia näkemään mistään vastaanottimesta.
Joka tapauksessa, kyllä minä tulen pitämään punavalkoista RegVardy-paitaa ensi kesänäkin päälläni. Joukkuetta ei jätetä, vaikkei menestystä aina tulisikaan.
Niin Everton... vuoden päästä takaisin Premieriin. Pieni vauhdinotto alempaa voi olla vain hyväksi. McCarthy saa paremmin rakennettua joukkuetta omanlaisekseen. Häneen luotetaan erittäin paljon Sunderlandissa ja hänen uskotaan osaavan luotsata joukkue uuteen kukoistukseen. Toivottavasti näin tulee käymään.
Ai niin... tuli tälläinen mieleeni: oletteko pääkaupunkiseudulla asuvaiset huomanneet radiosta, että Capital FM:llä (97,5 Mhz) tulee aina lauantaisin matsiseurantaa? Jos oikein olen kuullut, niin ne ovat BBCn urheilun toimittamia ohjelmia. Ihan hauskaa kuunneltavaa. Selostajan puheesta saa yleensä selvän, mutta kommentaattori on useimmiten joku vanha pelaaja ja aksentti on useimmiten sellainen, että siitä ei meinaa ottaa erkkikään selvää, mitä hemmo on sanomassa. :-)