Onko palstalaisissa muuten sellaisia, jotka uskovat tai tietävät olevansa plussalla vakuutusmaksuissa, ts ovat saaneet vakuutuskorvauksia enemmän kuin ovat maksaneet maksuja?
Onko palstalaisissa muuten sellaisia, jotka uskovat tai tietävät olevansa plussalla vakuutusmaksuissa, ts ovat saaneet vakuutuskorvauksia enemmän kuin ovat maksaneet maksuja?
Mistähän johtuu, että vakuutusyhtiöillä on aina paremmat lääkärit kuin julkisella tai yksityisellä puolella? Jos vakuutusyhtiöiden lääkärien aukoton tietotaito käytettäisiin ihmiskunnan hyväksi, niin maailmassa ei olisi tappavia sairauksia. Vasta vitutusketjuun kirjoitin aiheesta vakuutusyhtiöt ja totean edelleen, että haista Tapiola vittu.
Sama sinulla. Selän välilevyn pullistuma kuulostaa sairaudelta, ei tapaturmalta.
Jos tästä ei tullut selväksi, niin itse työskentelen eräässä vakuutusyhtiössä juuri näiden asioiden parissa.
Nimenomaan. Hoitava ortopedisi on koulutettu hoitamaan sinua, ei selvittämään mistä kyseinen vamma johtuu.Hoitaneen ortopedin mukaan 23-vuotiaalla ei ole välilevyn pullistumaa ilman tapaturmaa. Se on totta, että usein nämä vaivat tulevat esiin vasta tapaturman seurauksena, jos ikää on 10-20 vuotta enemmän.
Enpä ole ollenkaan yllättynyt.
Nämä asiat on muuten kirjattu tapaturmavakuutuslakiin, joten kannattaa kohdistaa syyttävä sormi lainsäätäjiin eikä vakuutusyhtiöihin.
Minä teen vain työtäni, mutta olen myös ihminen. Keskustelen puhelimessa ihmisten kanssa, jotka ovat rahallisesti ja muutenkin todella epätoivoisissa tilanteissa. Totta helvetissä haluaisin heitä kaikkia auttaa. Haluan kuitenkin säilyttää työpaikkani.Joo, niin haluaisitte tehdä humaania hyväntekeväisyyttä ja jaella kaikille korvauksia, mutta laki kieltää niin joudutte tekemään businesta ajamalla ihmiset epätoivoon.
Kaiken lisäksi jos selkäsi on mennyt kipeäksi esimerkiksi nostaessa jotakin painavaa, ilman yhtäkkistä ulkoista tekijää, ei kyseessä ole tapaturma vaan tapaturmavakuutuslaissa kuvattu työliike
SVT on muutaman vakuutusyhtiön yhdessä omistama ajoneuvojen arvondissausfirma, jonka taakse voi mennä kivasti kun asiakas ei ole tyytyväinen korvauissummaan.
Lisätietoa tästä?
Lisätietoa tästä?
Voithan Sä autos viedä ihan Pentti Perusinsinöörin Pajalle tai Merkkihuoltoon, joiden korjausarvion hyväksyy vahingon vaurioiden mukaisesti vakuutusyhtiön tekninen asiantuntija. Jos haluat korjata auton itte ja siten toivot kertakorvausarviota, SVT arvioi summan toimipisteessään. Ihan itte voit valita.
nimim. En työskentele vakuutusyhtiössä (toistaiseksi)
jotka uskovat tai tietävät olevansa plussalla vakuutusmaksuissa, ts ovat saaneet vakuutuskorvauksia enemmän kuin ovat maksaneet maksuja? Myös liikennevakuutus ja muut vastuuvakuutuskorvaukset muille teidän tötöilyistänne lasketaan. Itse olen kyllä maksanut tähän asti vakuutuksia ihan turhaan, eli pakkasella ollaan.
Pohjola iha vaa sen takia, että osuuspankista on laina ja kaikki pankkiasiat hoituu sieltä...Keskittämistä..