Tuskin Ässiin todellakaan enää vahvistuksia tulee, jos ei Pauli sitten tule ? Siirtoikkunahan sulkeutuu Tammikuun lopussa ja siihen on viikko aikaa. Eikös siirrot mene suppuun myös isossa osassa Eurooppaa samalla, eli n. viikko aikaa kasvattaa Levokarille arvoa Euroopassa. Jos Levokari lasketaan/halutaan mukaan ensi vuoden rosteriin ja halua ei muualta löydy, saattaahan olla, että Pauli pelaa meillä ensi kautena, jos ei pääse sinne oikeaan Nhl:ään. Mitään hirveää kaunaa nyt ei näytä Paulille Porista jääneen, koska oli ilmeisesti tulossa mielellään takaisin Ässiin, toisenlaisista huhuista huolimatta. Toisaalta onhan tässä vielä viikko aikaa saada ratkaisu täksikin loppukaudeksi. Mihinkään tarjouskilpailuun Ässillä ei ole varaa ja siinä ei ole edes mitään järkeä, koska on niin pienestä kiinni alkaako kesäloma Ässäpakalla taas ennenaikaisesti, että pitäisi pistää kaikki lantit kiinni viime hetken vahvistuksiin. Nyt annetaan Syracausen tai ketä Paulin oikeudet sitten omistaakin viikko katsoa tuleeko parempia tarjouksia, jos ei, voihan se Pauli vielä Poriinkin tulla. Sanottakoon, että minä olen niitä faneja, jotka Paulin lähdöstä Ässistä eivät pitäneet ja olin ehdottomasti toivottamassa tervetulleeksi takaisin.
Mitään paniikkinappulaa ei varmastikaan paineta. Playoff paikka ei voi karata viikossa niin kauas, vaikka lauantaina Jypille häviäisimmekin ja ensi viikolla Saipalle, Tepsille ja Hpk:lle, että pelaajia kannattaisi alkaa myymään, minusta ei edes vuokraamaan muihin seuroihin. Palkat on painettu ilmeisesti niin alas jo muutenkin useimmilla pelaajilla, että niistä saatavilla säästöillä ei paikata niitä katsojatappioita, jotka tulevat siitä että loppukin väki jättää tulematta halliin, kun näkee sen selkeänä pyhkeen heittämisenä kehään. Kuitenkin ensimmäistä kertaa useaan vuoteen playoff paikka on lähellä ja se on otettavissa tälläkin miehistöllä. Toki Paulin palkkaus olisi asiaa auttanut.