Vaikuttaako joukkueesi menestys otteluissa käyntiin

  • 2 071
  • 31

Vaikuttaako joukkueesi menestys hallilla käymiseen

  • Meni miten meni, aina paikalla

    Ääniä: 70 47,0%
  • Tappioputki vähentää intoa mennä matseihin

    Ääniä: 50 33,6%
  • Käyn vain jos joukkue menestyy

    Ääniä: 2 1,3%
  • Tappioputkessa tukea tarvitaan, menen varsinkin silloin

    Ääniä: 1 0,7%
  • En käy peleissä

    Ääniä: 13 8,7%
  • joku muu, mikä?

    Ääniä: 13 8,7%

  • Äänestäjiä
    149

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Tämmöstä ajattelin tiedustella. Eli käytkö hallilla useammin jos joukkueesi voittaa otteluita, vai oletko aina paikalla menestyksestä riippumatta??

Itse käyn matseissa riippumatta joukkueen menestyksestä, mutta kyllä nyt varsinkin tappioputkessa hallille on mentävä
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pelit käyn katsomassa sarjasijoituksesta huolimatta. Kuula Lehkosen/Timo Tuomen aikoina tuli poikkeuksia tästä, kun vitutti Lukon peli niin että pysyi suosiolla poissa Äijänsuolla.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei missään nimessä vaikuta. Vaikka tietenkin olisi mukavampi nähdä voittoja, huono menestys ei ole ikinä ollut syy jättää matsia väliin.
 

JanJ

Jäsen
Aina paikalla, satoi tai paistoi. Tuli lunta tupaan tai ei.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Veri

Idän ihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiaa KalPalle
Minulle on sen verran harvinaista herkkua peleihin pääsy, että minua ei häiritse vaikka joukkue rämpisi kuinka syvällä pohjamudissa. Joten paikalle siintä huolimatta!
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei tule tuon suosikkijoukkueeni pelejä pahemmin katsottua - matka matseihin kun on niin perkeleen pitkä. Kerran olen käynyt ja se oli oikein mielenkiintoinen elämys.

Jos tarkasteleen kotomaamme liigaa niin kaudessa tulee jokunen matsi käytyä katsomassa, joukkueilla ja niiden menestyksellä ei pahemmin ole väliä.

vlad.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tappioiden tuleminen ei niinkään vaikuta mutta tyyli millä joukkue pelaa vaikuttaa sitäkin enemmän. Esim. viime kaudella ei hirveästi tullut hinkua mennä hallille katsomaan bluesin otteita.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meni miten meni, olen aina paikalla. Kotiotteluissa siis, vieraspeleissä en enää nykyään käy. Vieraspeleissä käymiseen tuo menestys saattaisi vaikuttaa siten, että jos Lukko pääsisi finaaliin ja Lukolla olisi vieraskaukalossa mahdollisuus mestaruuteen, niin kenties silloin menisin minäkin paikalle.

Välillä kyllä vituttaa kun on peli-ilta ja raskaan raadannan jälkeen väsyttää, mutta kun kausikortti on hankittu niin aina hallille pitää vääntäytyä.

Joskus keväällä puolestaan olen niin täynnä kiekkoa, että olen helpottunut kun kausi loppuu. Kesällä ajattelen etten taida ottaakaan enää kausikorttia, mutta kun tulee heinäkuu ja Pitsiturnaus, niin sen jälkeen tuskin enää maltan odottaa syyskuuta ja sarjan alkua.

Nytkin mietiskelen sitä, vaikka tämäkin kausi on vasta alussa, että paljonko kausikortti mahtaa ensi kaudeksi nousta, kun Santala on semmoista uhkaillut. Siitä huolimatta tiedän sen ensi kaudeksikin lunastavani, mikäli hengissä olen.

Eli suosikkijoukkueeni menestys ei mitenkään vaikuta peleissä käyntiin.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Paikalla toki ollaan kotiotteluissa, kävi miten kävi. En sitten tiedä, mikä olisi tilanne, jos ei olisi kausaria. Todennäköisesti kävisin silloinkin . Vierasmatkatkin kiinnostavat edelleen, vaikka joukkue pohjamudissa rämpiikin.
 

rinkeli22

Jäsen
Meni miten meni, aina paikalla

Joukkueen menestyksellä ei ole mitään vaikutusta siihen, että olenko hallilla katsomassa Kerhon otteita. Lätkä on elämäntapa, eikä se menestys oikeasti ole todellakaan tärkeintä. Ei vaan kertakaikkiaan osaisi olla menemättä hallille katsomaan tuota joukkuetta, jonka mukana on vuosikaudet elänyt. Hyvät ja huonot kaudet..

Häpeäkseni myönnän, että viime kausina on tullut muutama Pelicans-peli jätettyä väliin.. Neljä kohtaamista kaudessa oli vaan pikkuisen liikaa, mutta nyt jaksaa taas pussinokatkin kiinnostaa, kun saa vähän pienempänä annoksena.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tappioputki vähentää intoa hieman, mutta kun muutenkaan en pysty montaa peliä kaudessa katsomaan, niin huonon menestyksen takia jään pelistä pois yleensä vasta siinä vaiheessa jos mahdollisuudet viivan yläpuolelle ovat menneet eli kausi on ns. ohi ennen aikojaan.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Joku muu, mikä?

Käyn hallilla aina yhtä vitun harvoin kiireideni takia, vain 10-15 peliä kaudessa. By the way, tuolloin näen kaukalossa kaksi virkamiesjoukkuetta, joista tummansinipaitainen näyttää mustien shakkinappuloilta (Tomekki on torni, kiskoja pitkin vaan). Keskityn pääasiassa vastustajille ja tuomarille huuteluun ja odotan pelin aikana pelkkää erätaukoa, että pääsee röökin kautta kaljalle.



on vain jokerit
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Rämpiessä paska tippu rattailta

Joukkuettahan siellä ollaan kannattamassa ja vaikka tappiot korpeaakin niin tällaisissa tilanteissa on juuri se hetki jolloin fanien tuki joukkueelle on tärkeää.

Niin myötä- kuin vastamäessäkin.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotiotteluissa käymiseen ei vaikuta, mutta vierasotteluissa käymiseen vaikuttaa jonkin verran. Merkitykseltään suurempiin vierasotteluihin tulee helpommin lähdettyä, esim. playoff-otteluihin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse en anna menestyksen vaikuttaa peleissäkäynteihini.

Täältä tähän
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ihan muut asiat siihen vaikuttaa kuin joukkueen menestys. Jos ns. ulkojääkiekolliset olosuhteet suovat peliin menemisen, niin sitten mennään, vaikka Kerho pelaisi pää pilvissä tai munat jäässä.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Kilpailullinen menestys tai menestymättömyys ei vaikuta, jos pelissä on muuten meininkiä, yritystä ja viihdearvoja. Jos joukkue voittaisi vaikka kaikki ottelunsa tylsällä ja hengettömällä pelillä, jäisi käyminen vähemmälle. Ainakin minä menen katsomaan ensisijaisesti peliä ja vasta toissijaisesti lopputulosta - sen kun näkee tekstitelevisiostakin.
 

scholl

Jäsen
No jos menee oikein huonosti niin ehkä se karsii menemistä.
Siis jos on kunnon buumi päällä niin yrittää siirtää välttämättömiäkin muita kiireitä ja yrittää ehtiä otteluun. Jos jengi pelaa paskasti niin silloin jättää tuollaisissa tilanteissa käymättä.

Enemmän matsissa käymistä kyllä vähentää se, ettei tänä vuonna myydä enää viivakoodilippuja DDR:ään. Lippupalvelun meiningillä on niin hankala ostaa liput.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Menestys ei vaikuta peleissä käyntiin, mutta työvuorot ja rahatilanne vaikuttaa sitäkin enemmän.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Niin no, en ole vielä ikinä käynyt TPS:n pelissä. Syinä lienevät pitkä välimatka ja saamattomuus. Eniten tullut seurattua Kärppien pelejä, kun Oulu on tuossa "vieressä". Jospa sitä joku kaunis päivä eksyisi Elyséelle.

Voisinpa sanoa, että Tepsin menestys ei vaikuta peleissä käymiseeni mitenkään, kun en siellä koskaan käy.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Eipä menestys oikeastaan vaikuta. Mieluumminhan sitä toki katsoo menestyvää joukkuetta, mutta aina sitä tulee hallille raahauduttua, kun se vain on mahdollista - menestyksestä riippumatta. Pahimmillaan KJT:lla taisi pari kautta sitten olla 13 ottelun voitoton putki, mutta ei pelien väliin jättäminen käynyt mielessäkään. Muut esteet tietysti rajoittavat peleissä käymistä välillä.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No se vähän riippuu.
Ennemminkin joukkueen tyyli ja pelaajat vaikuttavat siihen, käynkö vai en. Ei toivotonta tumpulointia tietenkään jaksa katsoa, enkä mä ole niin hc-fani että säälistä menisin katsomaan kun Ilves ottaa kuonoon ilta toisensa jälkeen. Liput on liian kalliita siihen että niillä hankkisi vain vitutuksen. Viime kaudella kävin lähes kaikki kotiottelut ja muutaman vierasottelun, tällä kaudella olen käynyt yhden ja lauantaina taas mennään.
Eli. Joo. Kyllä se vaikuttaa jonkin verran.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tietenkään, miksi vaikuttaisi. En mä kannata IFK:ta sen takia että se jotain voittaisi, se on eräänlainen bonus jos niin käy. Tärkein on pelityyli, mutta kyllä mä peleissä käyn vaikka miten pelattaisiin. Kausikorttilaisena nyt ja aina jatkossakin ja vieraspeleissä siinä sivussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös