Noitarumpu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Tarvitsemme vahvaa pelaajaa ilman muuta. Liian monta kovaa nimeä on saikulla, eikä junnut voi kaikkea korvata. Kyllä mä Corson ottaisin tänne tosta noin vaan. Jos Junno ei tykkää, niin haistatkoon huilun!
Aaltosella on edelleen sopimus voimassa Traktoriin. Joten se kortti kannattaa spekulaatioissa unohtaa, ellei yhteistuumin sopimusta pureta / Traktor anna virallisesti potkuja.
Toisekseen, Juhis ei varmasti ole vielä siinä kunnossa, että pystyy auttamaan joukkuetta tässä ja nyt. Ja nimenomaan nyt sitä rivien paikkoa tarvitaan.
Aaltonen kuulemma tehnyt sopparin Röglen kanssa. Jotenkin tuntuu varsinkin tässä loukkaantumistilanteessa erikoiselta käänteeltä.
Aaltosella taitaa itse asiassa olla aika lailla sama tilanne kuin Jokisella että piti lähteä veroja pakoon Suomesta. Tosin en ole kyllä varma minkälainen verotussoppari Suomella on Venäjän kanssa mutta lähtökohta on kuitenkin se että Venäjällä on pienempi verotus ja Aaltosella alkaa olemaan Suomen päivät täynnä joten verottaja alkaa varmasti kyselemään Venäjän tuloista.
Aaltosella taitaa itse asiassa olla aika lailla sama tilanne kuin Jokisella että piti lähteä veroja pakoon Suomesta. Tosin en ole kyllä varma minkälainen verotussoppari Suomella on Venäjän kanssa mutta lähtökohta on kuitenkin se että Venäjällä on pienempi verotus ja Aaltosella alkaa olemaan Suomen päivät täynnä joten verottaja alkaa varmasti kyselemään Venäjän tuloista.
IFK on pistämässä Patrick O'Sullivania pihalle. Kärpillä taas olisi sentterin tarvetta kovastikin. POS ei ole IFK miehiä ilmeisesti vakuuttanut mutta minusta tämä kaveri vaikutti kyllä aika lupaavalta ainakin Kärppiä vastaan kahdessa matsissa. Muutenkin kuulostaa parantaneen surkeasta alusta lähtien otteitaan. Ylivoimalla todella vaarallinen. Erittäin hyvät kädet ja pelinluku näytti olevan kunnossa. 5-5 pelissä näkymättömämpi mutta eiköhän tuossa ole potentiaalia parantaa sitäkin. Varsinkin jos työsulku loppuu niin O'Sullivan voisi olla hyväkin haku loppukauden ajaksi tai ainakin siihen asti että Viuhkola toipuu.
Ara ei tunnetusti tykkää O'Sullivanin kaltaisista pelaajista(vaikeista pelaajatyypeistä), joten taitaapi jäädä väliin tällä kertaa.
Itse ottaisin O'Sullivanin ihan mielellään kuukauden tryoutille. Ei ollut mielestäni läheskään niin laiska enää viikonlopun peleissä kuin IFK-kannattajien aiemmista kommenteista olisi voinut päätellä. Tähän tilanteeseen on kuitenkin pakko pikaisesti löytää joku sentteristuntti, joten vihreää valoa näytän, mikäli Paddya Oulu kiinnostaa.
Corson toinen tuleminen saisi minut pissimään hunajata.
...
Korjatkaahan, mutta eikö HIFK nimenomaan etsi O'Sullivanille uutta palkan maksajaa, ettei itse tarvitsisi maksaa? Siis huhujen mukaan.
Lindgren olisi kova vahvistus ja pysyisi myös koko loppukauden.
Daniel Corso seurasi tänään Kärpät - Kalpa matsia.
1+1 on tässä tapauksessa kyllä 2.
Daniel Corso seurasi tänään Kärpät - Kalpa matsia.
1+1 on tässä tapauksessa kyllä 2.