Veikkaan, että pelin jälkeisessä pressissä alkaa kuulua...
Tami kertoi jo pre-game pressissä Savonlinnassa Pässiclubilla, että ulkomaalaiset myydään vielä tänään pois.
Viimeksi muokattu:
Veikkaan, että pelin jälkeisessä pressissä alkaa kuulua...
Tami kertoi jo pre-game pressissä Savonlinnassa Pässiclubilla, että ulkomaalaiset myydään vielä tänään pois.
Saari voisi ottaa puhelimen käteen ja kysellä Don MacLeanilta, haluaako hän tulla nostamaan Sportin liigaan. Vielä on aikaa, vielä siis ehtii...Se että ketään ei ole tulossa, kuulostaa mun korviin todella oudolta. Nyt olisi jumalauta paikka iskeä ja sitten ruvetaan peruuttelemaan. Tuo joukkue ei tarvitse kuin yhden todellisen vahvistuksen niin sillä voidaan jo karsinnoissa menestyä. Tällä ylivoimalla ja sentterikalustolla ei pitkälle niissä karkeloissa mennä.
Saari voisi ottaa puhelimen käteen ja kysellä Don MacLeanilta, haluaako hän tulla nostamaan Sportin liigaan. Vielä on aikaa, vielä siis ehtii...
Nyt on jo kiire. Mä en muuten vieläkään usko että ketään ei hankita.
Eli meillä on tosiaankin Suomen kalleimmat katsomopelaajat. Helvetin hienoa.
Se on nyt sitten sillä lailla, että jos Sport voittaa Mestiksen (vaikkei taas tämän päiväisen pelin perusteella kyllä siltä näytä), kirjoitetaan kusimukiin myös Justin Aikinsin sekä Josh Pruddenin nimet.
Prudden on vahvistus, JOS sen asenne alkaa toimimaan vaaditulla tavalla. Aikins sen sijaan on surffailija.Ok! Nyt tuli tieto! Prudden ja Aikins jatkavat Sportissa kauden loppuun asti eikä uusia naamoja joukkueeseen tule. Ulkomaalasten suoritukset on huomioitu ja valmennusjohto tekee kaikkensa suoritustason nostamiseksi! mitä tähän nyt sitte vois sanoa...
Tämä on se positiivinen juttu. Mutta voin vain ihmetellä, että jos jopa Aikins tietää pelanneen huonosti, niin miksei Aikins itse pyytänyt ilmaista purkua? Varsinkin tilanne huononi entisestään, kun Hakomäki iski ENSIMMÄISESSÄ pelissä maalin! PS. Vilttipelejä ei lasketa.Aiankin lähdetään kerrankin hitsaantuneella joukkueella pleijareihin.
Mutta voin vain ihmetellä, että jos jopa Aikins tietää pelanneen huonosti, niin miksei Aikins itse pyytänyt ilmaista purkua?
Harmittaa vain, ettei saatu kunnollista ykkössentteriä ja YV-pyörittäjää. Voi Collins minkä teit...
Aikins pysykööt katsomon puolella, mutta kyllä Pruddenia pitää alkaa treenauttamaan todella paljon. Kyllä tämä tästä lähtee!
Kuten olen todennut jo moneen kertaan, niin näitä taitosentterejä, jotka pystyvät pelin pyörittämiseen myös pudotuspeleissä ei yksinkertaisesti ole ollut Mestis-budjeteilla hankittavissa. Kun ei niitä ole saatu SM-liigaankaan, niin miten ihmeessä jaksat väittää, että niitä olisi ollut tyrkyllä Mestikseen.
Anna nyt Fordél sitten niitä esimerkkejä kykenevistä taitosenttereistä, joita Sport TÄKSI KAUDEKSI olisi voinut hankkia. Samaa toivon myös niiltä Sportin kannattajilta, jotka ovat arvostelleet kovasti Sportin pelaajahankintaa koskien sentterikalustoa.
Joskus on vain pakko sanoa, että välillä tuntuu aikamoiset amatöörit häärivän Sportin ympärillä ja hasardia toisen perään on aina enemmin tai myöhemmin taas tiedossa asiassa jos toisessa.