MrMacmanaman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Mitäs siellä eilen sitten kuvattiin (yhdellä kameralla)? Oliko vaan joukkueiden käyttötarkoituksiin, vai jopa striimi? Itse oletin, että olisi ollut juuri streamia varten videointi.
Joka peli on kuvattu yhdellä kameralla. Ilmeisesti joukkueille, kun yhtäkään striimiä ei tällä kaudella ole vielä näytetty ja maalikoosteitakin tullut vain 1.
Samaan hengenvetoon kysymys. Millähän ihmellä Kristof ja Varga ovat aikanaan keksineet tulla juuri Sportiin tyr-outille? Miksi ei esim. Jokereihin? Onko Mamballa hyvät kontaktit, vai mistä näitä Slovakeja siunaantuu meille? Onko jollakulla faktaa?
Luulisin, etteivät ole oma-aloitteisesti tulleet, vaan heitä on kysytty. Viime kaudellahan junnuissa kävi yhteensä 6 ulkomaalaista. Kaipa sitä ollaan kyselty ympäri maita ja mantuja pelaajia ja näköjään ollaan osuttu hyvin. Viime kaudella Kristofin lisäksi myös Varholik oli Slovakiasta, jos sillä jotain vaikutusta on ollut.
Tuntuu pahalta edes kysyä :), mutta jossain vaiheessa oli juttua, että myös A-junnujen peleistä saattaisi vielä streamia olla tarjolla. Itse olen reissussa koko viikon, niin maksaisin kyllä mielelläni, jos tuon tiistain pelin jostain näkisi.
Kuulemma ainakin yksi lähetys tehdään playoffeista. Ei tietoa onko mahdollisesti jo huominen vai joku tuleva, jos satutaan jatkoon pääsemään.
Saattaa muuten tulla melkoisen kova miehitys Jypiltä näihin peleihin. Paljon Akatemian ja liigan mukana pelanneita. Tosin liigalla on huomenna ja torstaina pelit, että muutama pelaaja on varmaan niiden mukana, mutta materiaali on heillä todella laaja. Maalissa saattaa olla Akatemian Rajaniemi, jolle edes edustus ei saanut kovin helpolla maaleja. Kova taistelu tulee ja jatkopaikka olisi todella kova suoritus.