Vaasan Sport kaudella 2023–2024

  • 250 231
  • 1 075

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei mulla ole aikaa eikä mielenkiintoa alkaa perkaamaan tuloksia kauas taaksepäin, mutta pitää tietysti verrata tuloksia Sportin koko liiga-ajalta. Muistin varaisesti ei tamperelaiset ainakaan sen vaikeampia vastustajia ole Sportille olleet kuin vaikkapa Kalpat ja Jypit. Mutta eipä tällaisiakaan tarvitsisi miettiä, jos olisi urheilullisesti rehti sarja ilman mitään välisarjoja.

Ei Sportin pudotuspelihaaveet ole yleensä tamparelaisiin kaatuneet, vaan nimenomaan siihen ettei olla saatu riittävästi pisteitä samoista sijoista tappelevilta kilpakumppaneilta, kuten esimerkiksi KooKoolta, jota vietiin mestiksessä mutta liigassa taas Kouvola on hallinnut kohtaamisia.
Onhan se tilastollisesti ja lähtökohtaisesti aivan eri asia Kookoolle esimerkiksi pelata kaksi ylimääräistä peliä Pelicansia ja SaiPaa vastaan kuin Tapparaa ja Ilvestä. Usein ne välisarjan loput pelit pelataan loppukaudesta, jolloin molemmat tamperelaiset pelaavat kärkisijoista. Toisessa päässä puolestaan SaiPa lienee jo tippunut kärryiltä samaan aikaan. Sata kertaa sadasta ottaisi mieluummin nuo kouvolalaisten pelit (joo ei ole maantieteellisesti mahdollista).
 

Jafet99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Eikö nyt ollut tarkoutus luopua näistä välisarjoista kun Kiekko-Espoo nostetaan liigaan ja joukkuemäärä kasvaa 16:sta?
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Toivotaan, että Svoboda kuitenkin maalilla
Ärsyttää jo ennakkoon, jos tuo Aku Ankan ja ankkalinnan mieleentuovan toimittajan jatkiskirjoitus alkaa taas toteutumaan... Toivottavasti ei mitään vammaa kummallakaan veskareista.
 

Backster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Flyers, Chelsea
Jos pitäisi veikata ilman oikeaa tietoa, niin Reijola hakee tällä viikolla peliaikaa Mestiksen puolelta. Svoboda pelaa kuitenkin viikon molemmat ottelut ja Rasse tarvitsee myös tuntumaa ennen marraskuun härkäviikkoja.
Rasse ollut kipeänä eilen ja Masi paikannut treeneissä. Jos ei ole terveenä huomenna on Masi mukana myös Jyväskylässä.
 

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Veikkaan että jatko olisi julkistettu jo jos olisi päästy sopimukseen.

Toivon olevani väärässä mutta eiköhän Suhonen näillä näytöillä ole hakenut suurempaa seuraa ja rahakkaampaa sopimusta. Jos näin on niin harmi juttu mutta ainakin itse ymmärrän hyvin että Sportin on mentävä realiteetit edellä vaikka haluja kuinka olisi.

Tai sitten jatko julkaistaan heti pelin alkuun mikä olisi aikamoista herkkua :)
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Suhonen ei tule saamaan vastaavaa roolia ykkösylivoiman viivamiehenä muualta, joten jos hän markkina-arvoaan haluaa nostaa ensi kautta ajatellen, niin kannattaa jäädä Sportiin iskemään kovat tehot.
Juuri näin! Jos haluaa fiksusti pelata korttinsa niin vetää isossa roolissa Sportin paidassa loppukauden ja ensi kaudelle olisi sitten mahdollisuus rahastukseen jossain muualla.
Ei Suhonen kuitenkaan sattumalta ole ollut alkukaudesta ilman sopimusta..
 

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyseessä 34 v pakki jonka taidot kyllä yleisesti tunnetaan ja tiedetään. Itse uskon että hän hakee parasta sopparia rahallisesti. En myöskään usko että hän on ollut ilman pelipaikkaa kauden alla taitojensa takia vaan odotellut parempia tarjouksia.

Mutta nämä ovat näitä, toivotaan että saadaan pidettyä ja olen väärässä :)
 

Orion Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyseessä 34 v pakki jonka taidot kyllä yleisesti tunnetaan ja tiedetään. Itse uskon että hän hakee parasta sopparia rahallisesti. En myöskään usko että hän on ollut ilman pelipaikkaa kauden alla taitojensa takia vaan odotellut parempia tarjouksia.

Mutta nämä ovat näitä, toivotaan että saadaan pidettyä ja olen väärässä :)
Joo, siis joka tapauksessa hän ei ole mikään halpa, oli soppari sitten pitkä tai pätkä. Mutta ne kaikkein kovimmat meriitit on muutamien kausien takaa ja ehkä palkkapyyntö on edelleen samalla tasolla. Mene ja tiedä : ) Toivottvasti tulee pyynnissä hieman vastaan ja on meillä loppukauden.
 

Jiikoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En tiiä mut olisikohan meillä mahdollisuus pitää Zach Hayes ens kaudella Vaasassa ? Eilenki ihan ok tekemistä selkeesti parhaimpia puolustajia ja kunnon isäntä omassa päädyssä! Ja näyttää Instagramin perusteella nauttivan olosta täällä! Siellä on Kurren erä ja kalastus vieny kalalle ja nyt ilmeisesti on käyny metsästämässä.
 

pynski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime kaudella tuli seurattua Suhosta läheltä, ja olin varma, että liigapelit ovat hänen osaltaan taputeltu. Hymähdin, kun Sport julkaisi kuukauden sopparin, mutta ainakin pisteiden valossa peli on tainnut sujua! Toki inhorealisti minussa toteaa, että viimekin kaudella aloitti hyvin, mutta vaipui pitkän pelikiellon jälkeen varjojen maille. Toivotaan, että saa nyt jatkosopimuksen eikä toista viimekautista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös