Magnumilta hyvä yhteenveto. Lisään tuohon vielä erikoisen homman, nimittäin tunnelman puuttumisen ja omituisen odottavan fiiliksen hallilla otteluissa.
Ainakin itse olen ollut havaitsevani, että ihan kuin ihmiset odottaisivat jotain, mutta mitä? Osa istuu ilmeisesti vielä kotona ja odottaa, että Sport näkyy katukuvassa ja saisi täten impulssin, et hei kausi on vissiin jo alkanut?
Hallilla ei ole havaittavsissa sitä iloisuutta ja positiivisuutta, mitä ennen. No, sieltä puuttuu kokonaan myös kaikki väliaika-aktiviteetitkin. Jotenkin tuntuu niin hiton vakavalta kaikki ihmiset ja tekeminen. Tämä oli siis havaittavissa jo ennen tätä tappioputkeakin. En tiedä, olenko ainut joka näin kokee?
Jostain pitäs saada sitä iloa ja positiivisuutta hommaan ja sitä kautta lisää jengiä hallille.
Onko se sit tää yleinen taloudellinen tilanne, vai mikä että homma on nyt näin haudanvakavaa.
Kyllä mä ainakin osaan nauttia tästä Liigahuumasta ja jatkuvasti uusien, tunnettujen pelaajien näkemisestä, vaikka käkättimeen tulisikin. Mielelläni tämän nautinnon jakaisin mahdollisimman monen muun kanssa. Tosin, meillä vajakeilla on vaan vissiin aina mukavaa, muut kasvaa ohi aikuisiksi ja sytyttelee mielummin takkaa laskuilla, kuin käy katsomassa kiekkoa hallilla. En voi ymmärtää, mut ei varmaan moni ymmärrä muakaan. Toi ruutu-palvelu on tietty yksi tekijä. Voi hitto, kun sen saisi loppumaan kokonaan.