Lopeta nyt vittu jo se itkeminen. Kujanpään tilastot harjoitusotteluissa taitaa olla Kivimäen ohella jo aiva omilla lukemilla vs muut pelaajat.Mestiksen parhaan pelaajan rinnalla ei mikään ihme, että tehoja tulee. Jos Kivimäellä olisi mestistasolle huippuluokan sentteri...
Lopeta nyt vittu jo se itkeminen. Kujanpään tilastot harjoitusotteluissa taitaa olla Kivimäen ohella jo aiva omilla lukemilla vs muut pelaajat.
Lopeta nyt vittu jo se itkeminen.
Sinäkö tosissasi uskot että hän on pelaaja, joka johdattaa meidät voittoon pleijareissa Kouvolassa.
Jassåå Tuohilammelle(kin) pari peliä pannaa mukavasti kauden alkuun. Nythän meillä ei ole ensimmäisistä peleistä pois puollustuksesta kuin kolme kaveria! Tuohilampi, Gröndahl ja Aaltonen. Turhan monta pakkia on kauden avauksesta sivussa. Olisiko jo järkevää harkita jotain vuokrapakkia lyhyelle visiitille? Kauden avaus ja pisteet ovat kuitenkin tottakai tärkeitä, että saadaan hyvä startti kauteen.
Montako peliä Gröndahlilla olikaan sitä puhtaasta taklauksesta saatua pelikieltoa jäljellä?
Kaksi peliä. Raaka-Arskan pelikielto tuli viimeisestä ottelusta, joten ei ehtinyt kärsiä peliäkään viime kaudella.Yksi peli. Onneksi sentään.
Kaksi peliä. Raaka-Arskan pelikielto tuli viimeisestä ottelusta, joten ei ehtinyt kärsiä peliäkään viime kaudella.
Harmittaa vietävästi että Sportilla on heti kolme pelaajaa sivussa pelikieltojen takia ja mikä lie sitten Halavan kunto, ehtiikö mukaan sarja-avaukseen!?
Kyllähän meiltä se luvattu kärkipään jätkä puuttuu edelleen ja ihmettelen ettei vielä ole julkistusta tapahtunut.
Tänään 1+3..millaista lie olis jälki jos ihan koko kesä ei olis mennyt kannabista piikittäessä? Huhhuh,voi vaan miettiä.
Uskon! Jokaisella on tietysti vapaus omaan mielipiteeseen, mua vaan jurppii, kun joku otetaan silmätikuksi muutaman heikon treenipelin vuoksi ja jopa mustamaalattu (et toki sinä) ongelmapelaajaksi ilman mitään faktaa.
Kuka on luvannut meille kärkijätkän? Ere on sanonut mm. Pohjalaisessa, että nyt tarkkaillaan tilannetta. Uskoisin, että näillä lähdetään sarja-avaukseen.
Koko alkavan Mestis-kauden panokset ovat varmaankin korkeammat, kuin kertaakaan ennen sarjan historiassa: tämän päiväiset Mestis-infon uutiset tarkoittavat sitä, että Mestiksen suurista jengeistä yksi (Sport, Jukurit, KooKoo nyt ainakin) varmistaa hyvinkin todennäköisesti paikkansa Liigassa, MIKÄLI onnistuu mestaruuden voittamaan.
En sitten tiedä, miten tuohon kypärä-asiaan vaikuttaa se, että aiemmin Sport on pelannut ilmeisesti Eastonin kypärillä, ja nyt varusteet taitaa ainakin osaksi tulla CCM:ltä, ainakin kypärät. Itse kun näin ensimmäistä kertaa tuon "uuden" peliasun mustine sukkineen ja valkoisine kypärineen, olin järkyttynyt. Nyt kuitenkin asiaa jonkin aikaa pureksittuani ja vanhoja asuja vertailtuani, olen oikeastaan tykästynyt uuteen outfittiin. Ainakin jotain uutta. Uutta, ja spesiaalia tälle tulevalle suurelle kaudelle, heh. Samaa mieltä siitä että nimet pelipaitojen yläosaan! Toisaalta mainospaikan siitä nimenkohdalta saa varmaan myytyä paljon paremmalla rahalla kuin alhaalta, josta se ei näy paidan aina ollessa huonosti, joten ymmärrän tuon että nimet alhaalla...Toivon todella, että treenipeleissä käytetyt valkoiset kypärät eivät ole päässä Kuparisaaressa vaan vaihtuvat takaisin tuttuun punaiseen. Myös nimet on toivon mukaan uusissa paidoissa numeron yläpuolella. Harjoitusotteluthan pelataan viime kauden paidoilla joihin on vaan nimi muutettu.
Lienee väärässä ketjussa, mutta todennäkösesti vastaus löytyy.
Ensimmäistä kertaa itse hommaamassa kausikorttia, miten tää homma nyt hoidetaan? Red Army jäsenyyden olen maksanu, mutta korttia ei ole vielä näkynyt, millä todistan jäsenyyteni ja saan tämän 20 euron alennuksen?
20e säästö on paljon opiskelijalle. :)