Niin päättyi Jääkiekon"rauhoituskausi"
Ja täällä jälleen palstalla toisten harmiksi. paljon viestejä tullut, joten omat ajatukset niistä:
Lainapelaajat: Minun mielestäni on vissi ero lainapelaajalla ja lainapelaajalla. Itse en panisi pahakseni, jos Ässien kanssa sovittaisiin esim. Virkkusen koko kauden lainasta ja Taimen runkosarjan loppuun kestävästä lainasta, kunhan on pitkä. Minä en näe mitään hyvää siinä, että joku pelaaja tulee hakemaan tuntumaa esim. 3 ottelua meille, ellei kyseessä ole loukkaantuneen tuuraus. Tällaiset lyhyet lainat vain hajottavat syntyneen balanssin ja "tutut"ketjut. Kysykää K-vantaalta onko tällainen laina"ruletti" auttanut heitä?
Uudet pelaajat: Harmillinen juttu, jos oma junnu Kankaanpää on saanut lähteä. Omissa junnuissa on tulevaisuus. Jussi Tapion tapausta pidän kunnon "kaappauksena" Mestis-sarjaan. Tuli mieleen ajatus, ajatelkaa millainen meidän ykköskenttä näyttäisi parilla narrilla vahvistettuna:
Tapio-Suonpää-Vauhkonen
Heikkinen-Mälkiä
Minun mielestäni(ja taas saan huudot niskaan) Menisi heittämällä minkä tahansa SM- joukkueen 3/4-ketjuna!