Vähän samanlainen intuitio minulla kuin Patillakin siitä, että jokin tässä Räpsän valinnassa ei oikein istu. Ja minä kun en ole mikään kokoomuslainen, niin eipä tuo Ruonansuu-tyylikään tosiaankaan ole se mikä tässä närästää - en oikein osaa sanoa, joten jätetään täällä "järki-ihmisten" Jatkoajalla nämä intuitiojen tulkinnat vähemmälle. Räsänen on joka tapauksessa katsomaton kortti, jo ikämieheksi kuitenkin aika kokematon päävalmentaja miestentasolla. Olisiko mennyt niin, että Juujärven kanssa vääntö meni sen verran hankalaksi, että Räsänen oli sitten lopulta paras vaihtoehto niistä, joihin meillä oikeasti on varaa? Sen jälkeen Hiltusen oli sitten helppo julkisuudessa perustella valintaa sillä, miten Räsänen teki vaikutuksen kovalla motivaatiollaan jne. Ja onhan se niin, että intohimo ja kova työ yhdessä kantaa hedelmää. Epäillen mutta mielenkiinnolla seuraan, mitä Räsänen näistä arvaamattomista lähtökohdista saa aikaan.
Se oli hyvä asia, että Räsänen ainakin on keskustellut Stögön epäsuosioon joutuneen Takalan kanssa. Edellisellä mestaruuskaudella Takala kunnostautui varsin hyvin ykkössentterinä, vaikka odotusarvoisesti häntä ei siihen rooliin olisi voinut kuvitella. Olisikohan perheellinen mies sitten hinnoitellut itse itsensä joukkueen ulkopuolelle myös Räsäsen papereissa?
Kylläpäs muuten on todellakin hiljaista tämä Sportin toiminta, kun eletään säästökuurilla ja reaalitaloudessa. Pohjalainenkin joutuu kirjoittelemaan juttuja Peten treenaamisesta sekä siitä, jatkaako Rossi kiekkoilua vai ei, kun ei muutakaan kerrottavaa ole. No, viikonloppuja kaikille :)