Nähty nuoret hallilla treenaamassa ja kyselty jatkoista.
Toivotaan ,että tehtäisiin 2-3 v. sopimus Aarolle, olisi rauhaa kehittää ja kehittyä, kun Aaro itse on ilmaissut halun jäädä Vaasaan.
Kovasti täälä huudellaan Peltoselle sopimusta, mutta kukaan ei puhu kassarin vahvuuksista.
kukaan ei puhu kassarin vahvuuksista. Mitkä ne siis on kun itse en ole nähnyt häneltä ainuttakaan peliä.
Prosentit eivät kerro maalivahdista välttämättä mitään, vaan maalivahdin edessä pelaavasta joukkueesta.Kovasti täälä huudellaan Peltoselle sopimusta, mutta kukaan ei puhu kassarin vahvuuksista. Mitkä ne siis on kun itse en ole nähnyt häneltä ainuttakaan peliä. Ei A:n Sm-liigassa prosentit ainakaan aivan kärjestä ollut.
Samanlainen pelityyli, ja taisteleva asenne.
Eikös kotisivuilla ole vieläkin ne JYP ja oliko Växjö Lakers pelit, jossa Aaro oli maalissa Vaasa Cupissa? Kato sieltä vähän ensimakua. Aaro oli kyllä jäätävän hyvä noissa otteluissa. Ei olisi uskonut, että maalissa oli junnumolari. Aaro oli muistaakseni heti perään myös Löven ottelussa, Uumajassa nollapelin maalissa. Tuota en itse nähnyt, mutta muistan raporttien ja valmentajan hehkuttaneen Aaroa vimosenpäälle.
Nuoreksi mieheksi erittäin rauhallinen, hyvä mailapelaaminen sekä sijoittuminen. Siinä jotain vahvuuksia. Ei ole kömpelö ja kankea, kuten es.mes. Rossi maalilla.
Mainitaan vielä ne kaksi muuta joukkuetta eli Hokki ja KooKoo.Tämän päiväisen Länsi-Suomen mukaan Sport on yksi kolmesta Lukon neuvottelukumppanista mestisyhteistyön aloittamiseksi.
Ai noinhan ne tais mennäkin.Ei Peltonen ollut JYP pelissä maalissa, pelasi kaikki "ulkomaalaiset pelit", eli Växjö, 2x Löven ja sirtä ryssäjengiä vastaan Hamelinnassa.
Eli aivan selvä Patrick Roy / Antsa Niittymäki the very next generation. :)Aaro nykii päällänsä hauskannäköisesti :D
Jusan paluu kotkapaitaan? 'Löven konkurssiinPerjantai 23.4.2010 klo 14 julkistetaan ensimmäiset pelaajasopimukset kaudelle 2010-2011
Jusan paluu kotkapaitaan? 'Löven konkurssiin
LinkkiKiekko-Pohjalainen kirjoitti:- Perusperiaate oli se, että olemme Sportissa valmiita keskustelemaan yhteistyöstä, kunhan yhteistyömalli ei astu Sportin omien tavoitteiden tielle tai estä niiden toteutumista. Meidän strateginen tavoitteemmehan on rakentaa Pohjanmaalle menestyvä, valtakunnan tasolla pelaava jääkiekkoseura.
- Sanoisin, että se ei voi olla sellainen perinteinen farmiseuramalli, jossa meillä käytetään loukkaantuneita pelaajia parantamassa haavojaan ja heidät viedään takaisin liigaan, kun halutaan. Se ei tunnu mielekkäältä, Hiltunen sanoo.
Kelles tää täällä täysin varma on ollut? Mamba on itse kertonut Pohjalaisen haastattelussa, että Sport on yksi hyvä vaihtoehto. Linkkikin löytynee tuolta sivu, pari takaperin.Teidän täysin varma
Kelles tää täällä täysin varma on ollut? Mamba on itse kertonut Pohjalaisen haastattelussa, että Sport on yksi hyvä vaihtoehto. Linkkikin löytynee tuolta sivu, pari takaperin.
Todellakin on ollut uskomattoman hiljaista. Ehkä se on vaan hyvä merkki?Jos tänään todellakin on tiedotustilaisuus uusista pelaajasoppareista, niin jopas on gossippi-osastolla ollut hiljasta! En muista koska viimeksi tieto uudesta pelaajasta ei olisi ollut foorumilla ennen tiedotustilaisuuden alkua..
Taisit sekoittaa luistimet, ne olivat Tukion varaluistinten varaluistimet. Jortikalle tiedoksi.Vai onko Hannes Hyvösen luistimet sittenkin nähty Kuparisaaressa? ;) Anteeksi, oli pakko.