Kesälomien alettua meidän pelien suhteen olen itse vetänyt henkeä, ja hyvä jos on jaksanut näitä Sportin puolen keskusteluita lukea. Pettymys oli kova ja suuri vahinko, että emme saaneet maistaa Kuparisaaren tunnelmaa tämän pidemmälle kevääseen.
Kommentoidaan nyt pikaisesti tätä valmentaja-casea.
Täytyy nyt vain ensin toivoa, että koko seura pysyisi kasassa. Näköjään about sen verran on helmikuun lopussa ollut nyt sitten miinusta, mikä olisi vedetty plus miinus nollaan, jos oltaisiin menty mestisfinaaleihin asti, kuten Hiltunen aijemmin ilmoitti, että niin on budjetoitu.
Kommentoidaan nyt pikaisesti tätä valmentaja-casea.
Vautsi! Erittäin hieno homma, jos Törmänen olisi tulossa meillepäin. Mun mielestä juuri sellainen koutsi, jota me tarvittaisiin. Suhkot kokenut kettu (pelaaja enimmäkseen), mutta ennenkaikkea tosiaan potentiaalinen ja tuore tulevaisuuden nimi. Ja lisäksi mikä parhainta, hän olisi täysin ulkopuolinen eikä "piiri pieni pyörii" -kaveruksia.Törmäsen muista pelaajana paitsi pandan silmistään, niin myös periksiantamattomana ja fiksunakin pelaajana. Vasta alkuvaiheessa olevaa valmentajan uraansa en ole kuitenkaan seurannut lainkaan, joten tähän väliin ihan vilpitön kysymys: mitkä ovat ne tekijät, miksi Sport-fanit (tai ainakin osa) iloitsevat Törmäsen valinnasta? Vai onko kyse vain enemmänkin siitä, että ruoriin hyppää potentiaalinen ja tuore tulevaisuuden nimi?
Täytyy nyt vain ensin toivoa, että koko seura pysyisi kasassa. Näköjään about sen verran on helmikuun lopussa ollut nyt sitten miinusta, mikä olisi vedetty plus miinus nollaan, jos oltaisiin menty mestisfinaaleihin asti, kuten Hiltunen aijemmin ilmoitti, että niin on budjetoitu.