*kröhöm* Joo, hyvät ystävät: Tanskan maalla rauniot savuaa, ja mä kokeneena koutsina näin tässä mahdollisuuden saada meille timantinkova, parasta maailmanluokkaa olevan vahvistuksen, Mika Suoraniemen. Mä olen koko ajan sanonut, että Aurinkokuningas on sanojensa mittainen mies. Herra Saari tietää tämän, kun mä menin ja sanoin että nyt otat uuden vekselin että saadaan Suora tuomaan freeshit jalat ja pää tonne koppiin.
Tää poika on hyvän ystäväni Seppo Suoraniemen poika. Mä olin Sepon kanssa kiekkopioneerina Japanissa ja pelasin Neuvostoliittoakin vastaan MM-kisoissa kun siellä oli Ragulin ja kumppanit..että mä tiedän että sellanen poika kuin Suora, on timantinkovista geeneistä tehty. Se on power ja effort maximal kun poika on askissa tappelemassa illasta toiseen.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Kun mä tulin tänne Por..Vaasaan niin mä lanseerasin unelman - dreamin. Suoraniemi oli pala sitä unelmaa ja se on syy miksi mä hankin Suoran tänne takaisin. Veljet ympäri kiekkomaailman tietää, että Juhani Tamminen ei anna periksi. Siksi mä tulin tänne takaisin, koska tän firman hallituksessa herrat Hiltunen ja company tietää sen.
Sen takia mä meen kevään läpi tän jengin kanssa teemalla trust ja brotherhood. Sen takia kun me saadaan täänne sellasia timantinkovia pelaajia kuin Suora, joka on Turussa kantanut maailmanluokan jengiä, pelataan Vaasassa liigaa ensi syksynä. Mä olin avaamassa liigan ja tekemässä unelman mahdolliseksi
Mestis on eurooppalainen huippusarja. Mä oon voittanu tän sarjan kolme kertaa, ja me oltiin aika lähellä tän jengin kans keväällä -05. Suora oli siinä jengissä mukana ja hän, hyvän ystäväni Sepon poikana, tietää mitä nää pelit keväällä vaatii, kun sulla on momentum ja laatta pitää saada pussiin.
Meillä on unelman toinen osa. Mä olin kattanu pöydän veljille keväällä -05 mut bensa ei ihan riittäny ku vastassa oli timantinkova Timosen ja Kapasen Kalpa ja meillä oli veljet lasaretissa. Laitoin muuten nuoren löytöni Osalan siinä pakiksi ja sen takia poika pelaa tänään NHL:ssä
Mä lähden siitä, että häkki on taas täynnä 27.12. kun saavun mamman lihapatojen äärestä Vaasaan valmentamaan tätä dream teamia
-Maailmanluokan terveisin:
Tami