Vaasan Sport 2008-09

  • 601 226
  • 2 328

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Vahvat huhut kertoo,että Joulun jälkeen Machulda Sapkoon ja Suoraniemi Vaasaan!!

Toivon totisesti, että tämä on huumorilla ja sarkastisella mielellä heitetty. Nimenomaan Machulda tarvittaisiin Vaasaan. Mitkä lienisi Machuldan motiivit vahvistaa SaPKoa?
 

sami74

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Vahvat siteet itä-suomeen sekä hyvät suhteet valmentaja Pekka Tirkkoseen,tosin onhan Vallullakin ikää jo kunniotettavat 37 vuotta.Suoraniemestä en tiedä muuta kuin että,on kuulemma purkamassa sopimustaan ja ollut yhteydessä Vaasan suuntaan,joulun aikana varmaankin enemmän tietoa.Tosin nämähän voivat olla vaan hallilla kuultua huhua suoraniemen osalta.Machuldan sopimus Sapkoon pitäisi kyllä käytännössä olevan varma.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olikos Tami tuon Suoraniemen kummisetä ihan oikeasti, vai oliko se vaan joku läppä? Vanhoja kavereitahan ovat faijansa kanssa joka tapauksessa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Olikos Tami tuon Suoraniemen kummisetä ihan oikeasti, vai oliko se vaan joku läppä? Vanhoja kavereitahan ovat faijansa kanssa joka tapauksessa.


Muistelisin, että Tamminen on todellakin hänen kummisetänsä.
Herlev ulostaa kaikki kolme suomalaista, joten miksi juuri Suora meille? No jos ilmaseksi tulee, niin mikäs siinä, mutta olishan Herlevissä myös Kai "kultaranne" Nurminen sekä Mika Alatalokin, joten miksi juuri Suora?

Niin ja ollaanko Pruddenistakaan päästy vielä aikustenoikeasti eroon?

Ihme touhua taas Sportilta, mutta kuulostais niin Sportmaiselta juuri Suoran pestaaminen. Mehän juuri tarvitaan kipeästi hänen kaltaistaan ykkössentteriä [tähän saa Tamminen valita oman hymiönsä perään].
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mehän juuri tarvitaan kipeästi hänen kaltaistaan ykkössentteriä...
Kysymys kuuluukin: Onko Pena Vaasassa? Vai ollaanko me Porissa...

Käsittääkseni Suoraniemi on tulossa näitten lähtijöitten tilalle eli tässä tapauksessa Jaatisen(?) tilalle. Tosin mieluummin Suoraniemi ja Jaatinen, kuin Suoraniemi ja Kapteeni Koukku.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Käsittääkseni Suoraniemi on tulossa näitten lähtijöitten tilalle eli tässä tapauksessa Jaatisen(?) tilalle.

Suora on ihmisenä ihan ok, mutta kuten Pat tuossa toteaa, niin mitä me tehdään hänenlaisellaan voimahyökkääjällä? Ratkaisi yhden välierän Mikkelissä keväällä -05, mutta siinä kaikki miehen suurteot.. Ja Sportin tuntien Suoralle varmasti tarjotaan kohtuuhintasta pahviakin koska Suora sellaista varmaan myös osaa pyytää.

Tamin takia taas tämäkin suuri ja järjetön riski otetaan. Toivottavasti Saari olisi kerrankin tj paikallaan ja estäisi tämän kuvion. Sport lankeaa vanhaan syntiinsä ottamalla taas "vahvistukseksi" suojatyöpaikkaa etsivän pelaajan. Otettaisiin sitten edes Alatalo tai Nurminen samaan pakettiin, että olisi jotain urheilullisiakin edellytyksiä.

Heh, onhan tämä nyt pelleilyä, JOS esim. Jaatinen tai joku muu laituri on lähdössä, että Tamilla pitää olla näitä "omia pelaajia" sitten tilalle, jotka kestävät mennä Tamin konsepteilla.

EDIT: Pistää kyllä tämäkin kuvio kyseenalaistamaan sen, että Sport on jotenkin vetovoimainen seura, kun pitää jo Suorakin huolia takaisin. Melkein jo Karhulakin olis vahvistus, jos linja on tämä.

Ja maailmalla taitaa kiekkoseurojen talous kiehua. Ensi alkuun nämä Norjan ja Tanskan ulkomaanavuista riippuvaiset seurat näyttävät painivan talouskriisin seurausten kanssa. Aika näyttää miten tämä vaikuttaa kotimaiseen kiekkoon. Ajankohta huomioiden Sport pelaa aika suurella riskillä. Tulevaisuuden ammattikiekkoa pelataan enää Mochbahobotocissa?
 
Viimeksi muokattu:

papera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Täällä tietysti otetaan heti varmana tietona kaikki mahdolliset esiintyvät huhut. Ihan sama vaikka kirjoittaisi MacNeilillä olevan edelleen sopimus Sporttiin, läpi menee kuin vettä vaan. Että ne onkin Sportissa tyhmiä.

Eihän Suoraniemi-huhu sinänsä ole mitenkään epärealistinen. Suhteet tiedetään. Onko Jaatinen-huhu sitten todenperäinen, aika näyttää. Ovi käy varmasti vielä myös toiseen suuntaan. Jaatisen kohdallakin huonosti menneeseen kauteen on yksi ja ainoa lääke, katse peiliin. Onhan tässä silti viimeisissä peleissä ollut valoa tunnelin päässä.

Suoraniemi kelpaisi pelaajana. Liigatason karvaaja ja loistava play-off-pelaaja, jollaisia tarvitaan. Voisi kuvitella, että löytäisi itsensä Takalan kanssa samasta ketjusta. Siinä olisi sitten kaksi kovaa jätkää samassa ketjussa. Goonin tulo tietäisi tietenkin jonkun laitahyökkääjän lähtöä. Mieluiten toki ystävä Aikinsin.
 

kistrand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Suoraniemi kelpaisi pelaajana. Liigatason karvaaja ja loistava play-off-pelaaja, jollaisia tarvitaan. Voisi kuvitella, että löytäisi itsensä Takalan kanssa samasta ketjusta. Siinä olisi sitten kaksi kovaa jätkää samassa ketjussa. Goonin tulo tietäisi tietenkin jonkun laitahyökkääjän lähtöä. Mieluiten toki ystävä Aikinsin.

Tuossa olisi kyllä järkeä, Suoraniemi on melko varmasti parempi kuin Aikins. No katsotaan nyt onko näissä huhuissa jotain perää. Tamin puheista päätellen Akinsin osakkeet eivät ainakaan enää kovin korkealla ole, eikös sanonut yhdestä ottelusta että Aikinsin peli oli "aivan käsittämättömän huono".
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
*kröhöm* Joo, hyvät ystävät: Tanskan maalla rauniot savuaa, ja mä kokeneena koutsina näin tässä mahdollisuuden saada meille timantinkova, parasta maailmanluokkaa olevan vahvistuksen, Mika Suoraniemen. Mä olen koko ajan sanonut, että Aurinkokuningas on sanojensa mittainen mies. Herra Saari tietää tämän, kun mä menin ja sanoin että nyt otat uuden vekselin että saadaan Suora tuomaan freeshit jalat ja pää tonne koppiin.

Tää poika on hyvän ystäväni Seppo Suoraniemen poika. Mä olin Sepon kanssa kiekkopioneerina Japanissa ja pelasin Neuvostoliittoakin vastaan MM-kisoissa kun siellä oli Ragulin ja kumppanit..että mä tiedän että sellanen poika kuin Suora, on timantinkovista geeneistä tehty. Se on power ja effort maximal kun poika on askissa tappelemassa illasta toiseen.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Kun mä tulin tänne Por..Vaasaan niin mä lanseerasin unelman - dreamin. Suoraniemi oli pala sitä unelmaa ja se on syy miksi mä hankin Suoran tänne takaisin. Veljet ympäri kiekkomaailman tietää, että Juhani Tamminen ei anna periksi. Siksi mä tulin tänne takaisin, koska tän firman hallituksessa herrat Hiltunen ja company tietää sen.

Sen takia mä meen kevään läpi tän jengin kanssa teemalla trust ja brotherhood. Sen takia kun me saadaan täänne sellasia timantinkovia pelaajia kuin Suora, joka on Turussa kantanut maailmanluokan jengiä, pelataan Vaasassa liigaa ensi syksynä. Mä olin avaamassa liigan ja tekemässä unelman mahdolliseksi

Mestis on eurooppalainen huippusarja. Mä oon voittanu tän sarjan kolme kertaa, ja me oltiin aika lähellä tän jengin kans keväällä -05. Suora oli siinä jengissä mukana ja hän, hyvän ystäväni Sepon poikana, tietää mitä nää pelit keväällä vaatii, kun sulla on momentum ja laatta pitää saada pussiin.

Meillä on unelman toinen osa. Mä olin kattanu pöydän veljille keväällä -05 mut bensa ei ihan riittäny ku vastassa oli timantinkova Timosen ja Kapasen Kalpa ja meillä oli veljet lasaretissa. Laitoin muuten nuoren löytöni Osalan siinä pakiksi ja sen takia poika pelaa tänään NHL:ssä

Mä lähden siitä, että häkki on taas täynnä 27.12. kun saavun mamman lihapatojen äärestä Vaasaan valmentamaan tätä dream teamia

-Maailmanluokan terveisin:
Tami
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Edellinen kirjoittaja paljasti kyllä todellisen identiteettinsä. Noin täydelliseen imitointiin ei pysty kukaan muu kuin mestari itse...

Palstan parhaita kirjoituksia pitkään aikaan. Jäin tosin kaipaamaan vielä sitä, kuinka "sun jätkät ei ole koskaan laittanut ketään lasarettiin" - mutta ehkä sitten jatko-osassa?
 

papera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
*kröhöm*, joo kiitos magnum37, olet hyvä ystävä. Tässä tuli kokeneena kiekkoniemenä melkein tippa linssiin kun luki tuota sun tekstiä.

Sitä paitsi, vanhana maalintakijana mä tiedän mitä Suora tuo tähän meidän jengiin. Kattokaa noita statseja tältä kaudelta Tanskasta. Vetää vertoja Alatalolle, kultaranne Nurmisesta puhumattakaan. Kyllä kultarannekin kelpaisi, ei siinä mitään.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Edellinen kirjoittaja paljasti kyllä todellisen identiteettinsä. Noin täydelliseen imitointiin ei pysty kukaan muu kuin mestari itse...


Ja nyt puuttuu enään se, että sanomalehti Pohjalainen ottaa Copy-Pasten Magnumin tekstistä ja kohta joku linkittää verkkolehdestä sen faktana tänne. :)

Machuldan siirtyminen SapKoon (vai kuinka se kirjotettiinkaan) on torpattu nyt jo monessakin lähteessä.
Suoran, Kultaranteen ja Alatalon ulostus Herlevistä taas conffattu seurankin puolesta. Olisko tossa siinä mielessä perää, että kaverit saa palkkansa Tanskasta ja voisivat halvalla siten pelata loppukauden muualla? No Turkkuseen ne kaikki lähtenee. Olisko jopa TuTo????
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Sportin syyskauden ehdottomat plussat ovat hyvin menneet pelit päävastustajia KooKoota, Jukureita, TuToa ja Hokkia vastaan. Näitä vastaan hävittiin vain kerran, kun Jukurit oli Mikkelissä 2-1 parempi. Tästä on hyvä jatkaa, kun pudotuspelit alkavat.

Joku vertasi TPS:n ja Sportin yleisömäärien pudotusta. TPS on pudonnut huippuajoistaan SM-liigan yleisömagneetista radikaalisti. Sport on selkeä ykkönen edelleen Mestiksessä yleisömäärissä niin koti- kuin vieraspeleissäkin. Eiköhän 27.12. ole taas reilusti yli 2000 katsojaa, kun sarjakakkonen D Team saapuu Vaasaan.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Eiköhän 27.12. ole taas reilusti yli 2000 katsojaa, kun sarjakakkonen D Team saapuu Vaasaan.

Pitkät joulupyhät lusittuna, kinkkua mahan täydeltä ja sarjakärki vastassa.
Lisäksi kevätpuolisko käyntiin ja pari viikkoa sulateltu paskaa syyskautta. Kyllä yleisöä on vähintään siis 3000.
 

Fordél

Jäsen
Heh loistava kirjoitus magnumilta! Tosin feikkitamiksi sen paljasti se, että ei tullut tarinaa siitä kuinka Tami on laittanut limpun Tretjakin vartioimaan verkkoon. Mutta todella hyvää imitaatiota!

Joku vertasi TPS:n ja Sportin yleisömäärien pudotusta. TPS on pudonnut huippuajoistaan SM-liigan yleisömagneetista radikaalisti. Sport on selkeä ykkönen edelleen Mestiksessä yleisömäärissä niin koti- kuin vieraspeleissäkin. Eiköhän 27.12. ole taas reilusti yli 2000 katsojaa, kun sarjakakkonen D Team saapuu Vaasaan.

Vertailu TPS:n on täysin aiheellinen siltä kantilta, että TPS:ssa alettiin ottamaan asioita itsestään selvyytenä, lopetettiin työtneko ja hommaa vietiin vuosia eteenpäin hieman ylimielisellä otteella. Lopputuloksena kuralla oleva talous, heikko urheilullinen menestys ja yleisökato. Toimii erittäin hyvänä esimerkkinä muillekin seuroille, mutta etenekin Sportille kuinka sitä työtä on nöyrästi tehtävä päivästi toiseen. Sportin ei todellakaan pidä tuudittautua siihen, että nyt ollaan yleisömäärissä ykkösiä. Varsinkin kun muut asiat eivät ole loksahtaneet kohdilleen, voi noutaja tulle koska vaan. Tähän en toki usko, mutta hereillä pitää olla.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Kyllä yleisöä on vähintään siis 3000.

Tässä Fordélillekin Sport-kannattajan valistunut arvio joulun jälkeisen Sport-D Team ottelun yleisömääräksi. Kuten kirjoitin, minulle yli 2000 katsojan määrä on Mestiksessä paljon.
Mutta Patilla on asenne kohdallaan! Kun on voitettu tällä kaudella kookoot, tutot ja hokit joka kerta sekä jukuritkin kertaalleen, niin tiukalle pistetään myös sarjakakkonen D Team 27.12. Vaasassa. Mestiksen kannalta on JYP/D Team-yhteistyö ollut parasta tällä kaudella. D Teamistä on tullut mielenkiintoinen ja paha vastus muille Mestis-joukkueille. JYP:llä on peli myös 27.12., mutta SM-liigassa pelanneita riittänee Vaasaankin pari kentällistä. Näin käy varsinkin, jos näitä JYP/D Team-pelaajia tervehtyy loukkaantumisista. Huikea ottelu on 27.12. tulossa, mikä saatettakoon kaikkien Pohjanmaan Sport-kannattajien tietoon. Eli Sportin markkinamiehet nyt hereille, jotta päästäisiin minun arvioinnista Patin lukemiin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit

Mestis on eurooppalainen huippusarja. Mä oon voittanu tän sarjan kolme kertaa, ja me oltiin aika lähellä tän jengin kans keväällä -05.

Loistavaa magnum37!! Tuo kohta jäi vaan mulle epäselväks...unissaan/haaveissaanko maailmanluokan Tami on tän sarjan voittanu kolme kertaa vai mennäänkö ihan divariaikaan?

Prinsiippien jatko-osaa odottaen..
 
Herlev ulostaa kaikki kolme suomalaista, joten miksi juuri Suora meille? No jos ilmaseksi tulee, niin mikäs siinä, mutta olishan Herlevissä myös Kai "kultaranne" Nurminen sekä Mika Alatalokin, joten miksi juuri Suora?

Nyt te kaikki unohdatte kyllä tärkeimmän suomalaisen Herlevistä. Onhan siellä Lehtosen Topikin, joka varmasti vahvistaisi kaikkia liiga- ja mestisseuroja. Jengi pauhaa vain suoraniemistä, alataloista ja nurmisista, vaikka vapaana on itse Topi.

E: Loistavaa magnum!
 
Viimeksi muokattu:

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Minäkin odotan mielenkiinnolla jatkoa magnum37:n Tami-muisteloille. Annan pari hyvää kohdetta vinkiksi. TuTo kaudelta 1993/1994, jolloin Tami valmensi nykyisen Kalpa-valmentaja Pekka Virran I disioonan parhaaksi pelaajaksi ja itsensä parhaaksi valmentajaksi nostaen TuTon pariksi kaudeksi SM-liigaan. Toinen vinkkini tulee Oulun Kärpistä, jossa ensin Risto Dufva ja sitten apuun hälytetty Kari Heikkilä missasivat Kärppien nousun kaudella 1997/1998 SM-liigaan. Juha Junno oli jo silloin kaukaa viisas tj ja palkkasi Tamin nostamaan jääkiekkobuumin puoleen Suomeen. Tamin johdolla Kärppien unelma toteutui oikeaan aikaan kaudella 1999/2000. Kolmantena vinkkinä Tami-muisteloille voisi ottaa kauden 2004/2005, jolloin Riston Dufvan Jukureiden oli taivuttava Mestiksen puolivälierissä Tamin Sportille. Ei Taminkaan CV ole täysin moitteeton, koska Sportin nousu kaatui kaudella 2004/2005 NHL-miesten ja Kärppä-aikansa kakkosvalmentajan Mika Pieniniemen Kalpaan.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei Taminkaan CV ole täysin moitteeton, koska Sportin nousu kaatui kaudella 2004/2005 NHL-miesten ja Kärppä-aikansa kakkosvalmentajan Mika Pieniniemen Kalpaan.

Eiköhän suurempi tahra tule Kärppien kaudesta 1998-1999, jolloin Tamminen missasi Kärppien nousumahdollisuuden, vaikka joukkue oli divariin ihan ylivoimainen.

Edit: Vai olisiko se ollutkin väärä aika..
 

papera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Muistelisin myös Ranskan legendaarista MM-kisajoukkuetta vuonna 1995, jolloin jääkiekon kääpiö löi sensaatiomaisesti hallitsevan maailmanmestarin ja jääkiekon emämaa Kanadan Tammisen johdolla maalein 4-1. Lopuksi vain maailmanmestari Suomi onnistui pysäyttämään hurmoksessa pelanneen patonkiryhmän. Turnaus oli loistava esimerkki Tammisen kyvystä valjastaa joukkue vahvuuksiensa mukaan ja sillä kerralla se oli ranskalainen hurmosmentaliteetti.

edit: Pienenä yksityiskohtana mainittakoot, että Tamminen sai tuon saavutuksen johdosta lempinimen "Aurinkokuningas/Solkungen".
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Sport on selkeä ykkönen edelleen Mestiksessä yleisömäärissä niin koti- kuin vieraspeleissäkin.

Sport voi olla selkeä ykkönen, mutta silti se on kaukana omista tavoitteistaan, jotka on ikävä kyllä sidottu tulobudjettiin. Tämä tulee olemaan Sportille todella iso ongelma. Pelkään, että jopa siinä tapauksessa, että Sport menee välieriin.

Oli miten oli, heikot esitykset ovat syöneet Sportin yleisömäärää tällä kaudella radikaalisti. Määrä on vaasalaiseen palloilukulttuuriin huono. Myös tavoitemäärä on varmasti ollut liian kova. Sport varmasti laski, että Tamminen saa puhallettua kaupunkiin samanlaiset innostuksen tuulet kuin viime visiittinsä alkajaisiksi. Näin ei ole tapahtunut. Tähän kun lisätään surkeat - paljon alle odotusten menneet - pelit on tulos tässä.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
*kröhöm* Joo, hyvät ystävät: Tanskan maalla rauniot savuaa, ja mä kokeneena koutsina näin tässä mahdollisuuden saada meille timantinkova, parasta maailmanluokkaa olevan vahvistuksen, Mika Suoraniemen. Mä olen koko ajan sanonut, että Aurinkokuningas on sanojensa mittainen mies. Herra Saari tietää tämän, kun mä menin ja sanoin että nyt otat uuden vekselin että saadaan Suora tuomaan freeshit jalat ja pää tonne koppiin.

Tää poika on hyvän ystäväni Seppo Suoraniemen poika. Mä olin Sepon kanssa kiekkopioneerina Japanissa ja pelasin Neuvostoliittoakin vastaan MM-kisoissa kun siellä oli Ragulin ja kumppanit..että mä tiedän että sellanen poika kuin Suora, on timantinkovista geeneistä tehty. Se on power ja effort maximal kun poika on askissa tappelemassa illasta toiseen.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. Kun mä tulin tänne Por..Vaasaan niin mä lanseerasin unelman - dreamin. Suoraniemi oli pala sitä unelmaa ja se on syy miksi mä hankin Suoran tänne takaisin. Veljet ympäri kiekkomaailman tietää, että Juhani Tamminen ei anna periksi. Siksi mä tulin tänne takaisin, koska tän firman hallituksessa herrat Hiltunen ja company tietää sen.

Sen takia mä meen kevään läpi tän jengin kanssa teemalla trust ja brotherhood. Sen takia kun me saadaan täänne sellasia timantinkovia pelaajia kuin Suora, joka on Turussa kantanut maailmanluokan jengiä, pelataan Vaasassa liigaa ensi syksynä. Mä olin avaamassa liigan ja tekemässä unelman mahdolliseksi

Mestis on eurooppalainen huippusarja. Mä oon voittanu tän sarjan kolme kertaa, ja me oltiin aika lähellä tän jengin kans keväällä -05. Suora oli siinä jengissä mukana ja hän, hyvän ystäväni Sepon poikana, tietää mitä nää pelit keväällä vaatii, kun sulla on momentum ja laatta pitää saada pussiin.

Meillä on unelman toinen osa. Mä olin kattanu pöydän veljille keväällä -05 mut bensa ei ihan riittäny ku vastassa oli timantinkova Timosen ja Kapasen Kalpa ja meillä oli veljet lasaretissa. Laitoin muuten nuoren löytöni Osalan siinä pakiksi ja sen takia poika pelaa tänään NHL:ssä

Mä lähden siitä, että häkki on taas täynnä 27.12. kun saavun mamman lihapatojen äärestä Vaasaan valmentamaan tätä dream teamia

-Maailmanluokan terveisin:
Tami

Hahha hyvät naurut kyllä sai! Eipä tuo Tamilta tosiaan mahdoton veto olisi vaikka Suoran hankkisi, on niitä tyhmempiäkin tempauksia nähty.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Niin, ketäs me tänne todellakin tarvitaan?

- Vähintään yksi sentteri tarvitaan eli joko Jumala #45 tai Mäkkäri, nimittäin YV ei ole toiminut lähes lainkaan. YV toimi silloin, kun The God /Mäkkäri pyöri kentällä. Toki meillä on senttereitä, mutta ei niitä jotka pyörittäisivät YV:tä. Jos esim. molemmat tulisivat, niin toden. Laitinen saisi lähteä.
- Pari laituria. Aikins-Jämsä-Jaatinen-Koivisto-Suonpää ovat olleet syysunessa. Vaikka pisteitä tulee aina silloin tällöin, mutta esimerkiksi Aikins-Jämsä ovat olleet niitä pahimpia miksi peli ei välillä kulje. Aikins on muuten vaan unessa ja Jämsä koukkii itsensä jäähylle, vaikka onkin kapteeni. Jämsä ei ole lähdössä, mutta Aikins varmaankin on lähdössä mikäli peliesitykset eivät paljoa parane tammikuuhun mennessä. Suonpää voisi olla yksi mahdollinen lähtijä, tosin ehkäpä keväällä meno paranee. Tilalle...?
- Tami on todennut, että tänne tulee väh. yksi puolustaja. Jussi Heikkinen? Topi Lehtonen? Vaiko tuleeko ketään?

Mahdollinen Dream Team:

Nabb-Westerback-Kivimäki
Saviano-MacNeil-Cabana
Jämsä-Sihvonen-Jaatinen
Pahkala-Takala-Suonpää/Koivisto
Hietaharju

Lehtonen/J.Heikkinen/Kinos-Immonen
Heikkinen-Pernaa
Heikkinen/Salmu-Hallbäck/Erholtz

...kunhan vaan haaveilin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös