Veikkaan, että tältä listalta löytyy osumia:
Toni Kiren
Suomalainen voi osoittautua ratkaisevaksi tekijäksi. Sportilla on ollut aiemminkin kovia joukkueita, mutta ainakaan itse en lähihistoriasta muista joukkueessa olleen todellisia huippuvahteja.
Ihmettelen suuresti, miksi Goottia dissattiin Kärpissä sekä JYPssä. Mies ei saanut milloinkaan kunnollista näyttöpaikkaa ja silloin kun pelasi, olivat otteet yksinomaan hyviä ja luotettavia.
Luultavasti vähän sama tilanne kuin Madsenilla edellis kaudella Spårassa, ei saanut kunnon näyttöpaikkaa. Hankittiin Jypiin vain ja ainoastaan jos tulisi loukkaantumisia.Ihmettelen suuresti, miksi Goottia dissattiin Kärpissä sekä JYPssä.
Mies ei saanut milloinkaan kunnollista näyttöpaikkaa ja silloin kun pelasi, olivat otteet yksinomaan hyviä ja luotettavia.
Ei kait sentään?! Päättyneellä kaudella Tapparan ehkä TOP3-laituri! Mitä itse kattonut tv:stä niin erittäin kovasta pelimiehestä kyse, vielä jos Mestikseen niin tietää kuka löytyy pistepörssin ykköspaikalta kauden jälkeen. Hintakaan ei varmasti alle 100K ole. Mielenkiintoista.Saviano on ilmeisesti toinen noista pohjois-amerikkalaisista vahvistuksista.
No ei se ihan näinkään mene eli kyllä Jaskalle sattui liigassa lipsahduksia, jonka myötä niitä näytönpaikkoja ei sitten Kärpissä tullut tarpeeksi.
Todella kuumia kiinnityksiä, eikä välttämättä edes älyttömän kalliita.
Kyllä nuo Erholtzin ja Jaskan sopimukset on varmasti yhdet Mestiksen kalleimmat. Mikä sitten on kallista, sehän on suhteellista.
Kova ryhmä on Sportilla kasassa. Toinen Mestis-finalisti lienee selvillä...
Näinhän se menee.. pakko on hankkia tyyliin Saviano + joku toinenkin, jos meinataan liigakarsinnoissa pärjätä.. Jahka sinne asti ensinnäkin päästään..Ei kait sentään?! Päättyneellä kaudella Tapparan ehkä TOP3-laituri! Mitä itse kattonut tv:stä niin erittäin kovasta pelimiehestä kyse, vielä jos Mestikseen niin tietää kuka löytyy pistepörssin ykköspaikalta kauden jälkeen. Hintakaan ei varmasti alle 100K ole. Mielenkiintoista.
Ei kait sentään?! Päättyneellä kaudella Tapparan ehkä TOP3-laituri! Mitä itse kattonut tv:stä niin erittäin kovasta pelimiehestä kyse, vielä jos Mestikseen niin tietää kuka löytyy pistepörssin ykköspaikalta kauden jälkeen. Hintakaan ei varmasti alle 100K ole. Mielenkiintoista.
Lehdistötilaisuuden ehkä kiinnostavin osuus oli, että Sport on tehnyt sangen merkittävän, kymmeniä ellei jopa satoja miljoonia euroja, tuottavan yhteistyösopimuksen Närpiöläisen baakels-yrityksen kanssa (Tuotto 10c / myyty bakelsi).
Nyt ei muuta kun kaikki vaasalaiset kovasti syömään baakelseja. Montakohan baakelsia tuo yhtiö tähän asti on myynyt vuositasolla?
Voi niitä baakelseja syödä muutkin kuin Vaasalaiset ; )