red&white kirjoitti:Itse en pysty tuota videota katsomaan, mutta veikkaisin ihan näin lonkalta, että olisko Jeppe Söderholm?
Jepen sopimus on paria muotoseikkaa vailla valmis ollut jo pitkän aikaa. Todenäköistä on että Jeppe sen sopimuksen saa.
red&white kirjoitti:Itse en pysty tuota videota katsomaan, mutta veikkaisin ihan näin lonkalta, että olisko Jeppe Söderholm?
Rocco kirjoitti:Jepen sopimus on paria muotoseikkaa vailla valmis ollut jo pitkän aikaa. Todenäköistä on että Jeppe sen sopimuksen saa.
fågel kirjoitti:Olisiko tosiaan näin että Södis on ainoa uusi pelaaja joka ilmoitetaan?Tosin onhan sitä ulkomaalaista tässä aika epätoivoisesti jo odotettukin.
Stone kirjoitti:Manner puhuu videossa ulkomaalaisesta sentteristä, jonka kanssa Sport neuvottelee alkuviikosta. Ja Manner sanoi myös, että Söderholm on rosterissa.
Julle51 kirjoitti:Vompatti on laitahyökkääjä, tosin välillä ollut keskuhyökkääjänäkin. .
red&white kirjoitti:Position: Center. Tämän mukaan ihan puhdas keskushyökkääjä
Stone kirjoitti:Manner puhuu videossa ulkomaalaisesta sentteristä, jonka kanssa Sport neuvottelee alkuviikosta. Ja Manner sanoi myös, että Söderholm on rosterissa.
Julle51 kirjoitti:Olikos tosiaan näin? Olin täysin varma, että ainakin IFK:ssa pelaili laidalla, mutta voinhan toki muistaa väärinkin.
[/B]
kuparisaari kirjoitti:Niille ketkä kuittaavat että ei saada kumpaakaan, näinkin voi olla ;)
pekutti kirjoitti:Minä taas oon kuullu vahvaa huhua, että Malkin olisi Sportin kiikarissa..samoin Jagrista olen kuullut puhuttavan Sportin yhteydessä.
Äläkä sinä sano täällä totuuksia, joita vain sinä pidät oikeana. Jasonille on jätetty tarjous, johon hän ei ole vastannut. Lisäksi eräs toinen (jätetään ny mainitsematta nimi, vaikka on tosiaan täällä forumillakin ollut). Jälkimmäisen osuudesta ei ole kyllä mitään varmaa tietoa.Hartiapankki kirjoitti:Hei hullut! Lopettakaa heti liiga-ja parempitasoisista pelaajista, varsinkin ulkomaalaisista haaveilu! Sillä onhan selvää että tällaiset pelaajat eivät edes pissi Vaasaan päin, saati että solmisivat luistimia Kuparisaaressa.
Lisäksi on fakta homma että Sportin johto ei ole jättänyt minkäänlaisia sopimustarjouksia kenellekään pelaajalle jonka nimessä on vieraskielisiä kirjaimia,pl. oman maakunnan ruotsinkieliset sukunimet omaavia. Tämän ovat meitä itseämme viisaammat moneen kertaan tässäkin ketjussa selvittäneet.
Winger kirjoitti:Äläkä sinä sano täällä totuuksia, joita vain sinä pidät oikeana. Jasonille on jätetty tarjous, johon hän ei ole vastannut. Lisäksi eräs toinen (jätetään ny mainitsematta nimi, vaikka on tosiaan täällä forumillakin ollut). Jälkimmäisen osuudesta ei ole kyllä mitään varmaa tietoa.
magnum37 kirjoitti:Ajatelkaas sitä, kun Sportin seuraavassa tiedotustilaisuudessa Jeppe ja Vopat istuvat vierekkäin ;D
magnum37 kirjoitti:Ajatelkaas sitä, kun Sportin seuraavassa tiedotustilaisuudessa Jeppe ja Vopat istuvat vierekkäin ;D
fågel kirjoitti:Oliko puhdas mutu vai onko edes jonkinlaista tietoa mukana?Ja kyllä Vopat mulle kelpaisi koska vaan mutta en silti toivoisi ketään puolirampaa kun tiedetään kuinka loukkaantumis herkkiä nää meidän tämän hetkiset gubbet ovat.
Julle51 kirjoitti:Voin heittää vihjeen. Hiljaa hyvä tulee. ;)
Maltti on valttia, huomenna ollaan varmasti paljon viisaampia. Ainakin ihan näinäpäivinä.