HCM kirjoitti:Loistava kirjoitus Ragelta. Lisäisin tuohon listaan vielä jääkoneenkuljettajan sekä kenttämestarin...
Itse lisäisin tähän listaan vielä liian pienet pukukopit tai huonon tulostaulun.
HCM kirjoitti:Loistava kirjoitus Ragelta. Lisäisin tuohon listaan vielä jääkoneenkuljettajan sekä kenttämestarin...
fågel kirjoitti:En jaksa kaikkia uusia viestejä nyt lukea
fågel kirjoitti:Kiitos Juhani loistavasta viimekaudesta ja erityisesti siitä että sait Vaasassa aikaiseksi sellaisen kiekkobuumin mitä tässä maassa on harvoin nähty!Kiitos!
fågel kirjoitti:Minulla tuli mieleen ensiksi Tamin viimekaudella sanoma kommentti jossa hän sanoi että vittu jos tää touhu(tuomari työskentely) ei kohta ala muuttumaan niin vittu mä lähen Sveitsiin Suhosen Alpon seuraksi.
No, jokatapauksessa, tämän takia Tami nyt tuskin Sveitsiin lähtee mutta voi hyvinkin olla yksi suu sinne lähdössä.
Everton kirjoitti:Niin no, yllättäen kohti nollatoleranssia siirtynyt Sveitsihän olisi just nyt tuomarityöskentelyn kantilta todellinen paratiisi... Not. Vaan onneksi Tami ei lähtenyt Nigeriaan (tjms.), koska sehän olisi tarkoittanut että liiga pysyy varmasti säpissä.
HCM kirjoitti:Ei tälle voi kuin nauraa. Tamihan sen teki, ihan yksin. Tami - tuo suuri mediapersoona.
Redhot kirjoitti:Nyt kun joukkueen fiiliksen tappaja on ulostettu, rohkenen veikata että vapautunut Sport nuijii huomenna KooKoon murskanumeroin jään rakoon.
veikkaus: KooKoo vs. Sport 1-7
rage kirjoitti:-Uskomaton ego. -Valehtelu. -Prinsiipit. -Vastuun siirtely.
fågel kirjoitti:Täytyy nyt myöntää että minulla ei ole mitään hajua Sveitsin tuomarityöskentelystä, mutta ei se ainakaan mestiksen tuomarityöskentelyä naurettavampaa voi olla.
Dynamite kirjoitti:He he, et ilmeisesti pahemmin ole seurannut mestistä? KooKoo ei ikipäivänä häviä kotonaan kuudella maalilla. Nyt en jaksa tilastoja kaivaa, mutta KooKoo on tällä kaudella melkein kaikki kotiottelut voittanut. Sääli nyt kuitenkin, ettei Tami ole huomenna enää mukana. Joitakin katsojia olisi tullut peliä katsomaan vain Tamin ansiosta.
Eipä noita vastaavia buumeja tästä maasta ihan viime vuosilta juuri muita löydy mielestäni kuin Kärpät ja Sport, joiden takana kyseinen herra juuri sattui toimimaan. Eiköhän Sportinkin voi buumiksi laskea yleisömäärien perusteella, Kärpistä puhumattakaan. Toki Ässissä meni sitten enemmän tai vähemmän käkeen tuo touhu. Toista vastaavaa johtajaa ei kuitenkaan tästä maasta löydy tuollaista buumia nostamaan muuten kuin pelillisellä menestyksellä.HCM kirjoitti:Ei tälle voi kuin nauraa. Tamihan sen teki, ihan yksin. Tami - tuo suuri mediapersoona.fågel kirjoitti:Kiitos Juhani loistavasta viimekaudesta ja erityisesti siitä että sait Vaasassa aikaiseksi sellaisen kiekkobuumin mitä tässä maassa on harvoin nähty!Kiitos!
RV16 kirjoitti:Eipä noita vastaavia buumeja tästä maasta ihan viime vuosilta juuri muita löydy mielestäni kuin Kärpät ja Sport, joiden takana kyseinen herra juuri sattui toimimaan. Eiköhän Sportinkin voi buumiksi laskea yleisömäärien perusteella, Kärpistä puhumattakaan. Toki Ässissä meni sitten enemmän tai vähemmän käkeen tuo touhu. Toista vastaavaa johtajaa ei kuitenkaan tästä maasta löydy tuollaista buumia nostamaan muuten kuin pelillisellä menestyksellä.
Sport ei tule ikinä voittamaan Mannerin alaisuudessa yhtään mitään. EI KOSKAAN. Miehessä ei ole minkäänlaista auktoriteettia, ei mitään! Manner on pelaajien hyvä kaveri, ystävä, mutta ei todellakaan mikään ykkösvalmentaja, joka saisi joukkueen sellaiseen hurmokseen, mitä tulee kevään playoffeissa olla. Sport tässä häviää yhtä paljon, kuin koko Mestis Tammisen lähdettyä. Enkä puhu nyt vain pelillisestä osa-alueesta vaan todellakin siitä, mitä Tamminen oli kaukalon ulkopuolella. Edellytykset paremmalle taloudelle ovat melko pitkälti Tammisen ansiota.Shearer kirjoitti:Tami siis lähti. En oikein osaa olla pettynyt, sillä olen niin iloinen Mannerin puolesta. Nyt hänellä on paikka näyttää osaamisensa. Työrauha ainakin on taattu.
Ehkä Manner on parempi käsittelemään pelaajia tappioputken keskellä kuin toimitusjohtaja "mäoonollujääkiekkoammattilainenkolkytävuotta" Tamminen.
Samalla säästyy Tamin puolen vuoden palkka, jolla tarvittaessa saadaan loppukaudeksi parikin kovaa pelaajaa. Mikäli hän Sportissa tienasi niin paljon kuin olen kuullut...
Pelisysteemiin ei liene tulossa suuria muutoksia, ehkä kuitenkin jotain pientä.
Kaiken kaikkiaan, se mitä mä tästä muistan on hopeamitali, helvetisti yleisöä (Mestiksen mittakaavassa), värikkäitä kommentteja, muiden joukkueiden kannattajien itkeminen hänen kommenteistaan sekä useat Sportin kannalta hyvät päätökset Vaasan kaupungilta.
Tack och adjö Tami!
Manner, jos luet tätä niin laita Myllyaho-Pate-Jämsä ketju takaisin yhteen. Kiitos. :)
Jacques Demers ei osannut kunnolla lukea ja voitti Stanley Cupin. Ei ole tainnut kertaakaan kuitenkaan jättää projektiaan vapaaehtoisesti.siffa kirjoitti:Tammisella on akateeminen tutkinto. Hän on kirjoittanut useita kirjoja. Monen vieraan kielen taitajana hän pärjää missä päin maailmaa hyvänsä. Seura- ja maajoukkuetason päävalmentajana Tamminen on toiminut viidessä eri maassa.
Aukesipas. Vaasan Sportin päävalmentaja/toimitusjohtaja. Tammisen parhaat näytöt ovat juuri tuolta pääsarjaan nostettavien jengien joukosta. Näytä minulle Tamin valmentaman joukkueen mitali.siffa kirjoitti:Suomessa Tamille ei ilmeisesti avautunut kykyjään vastaavia tehtäviä, joten oli siirryttävä rahakkaampaan Sveitsin liigaan eurooppalaisen suurseuran valmentajaksi.
Toivottavasti kunnon korvauksen maksaa vieläpä Juhani Tamminen itse. On inhimillistä haluta suurempiin halleihin ja paremmille palkoille menestyviin joukkueisiin, mutta pelin voi pitää reiluna ja olla tekemättä sopimuksia, jotka sitten purkaa vajaa kuukausi myöhemmin.siffa kirjoitti:Toivon, että Vaasan Sport saa kunnon korvauksen Tammisen lähtiessä kesken sopimuskauden. Ei mahda mitään, kiinnostavuus Sportia kohtaan putosi kerta laakilla rajusti. Toivottavasti Sport vetää vielä huomenna Kouvolassa normaalia suuremman yleisömäärän.
Winger kirjoitti:Ja mitään Kari Heikkilän kaltaisia sateentekijöitä tänne on turha odottaa.
Winger kirjoitti:Sport ei tule ikinä voittamaan Mannerin alaisuudessa yhtään mitään. EI KOSKAAN. Miehessä ei ole minkäänlaista auktoriteettia, ei mitään! Manner on pelaajien hyvä kaveri