Ice Hockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Brian DePalma kirjoitti:Mun moka, kirjoitusvirhe Mv:y = Molemmat mv:t
Ai kato prkle enhän mä itekään huomannu tota. Kylhän mä ton olisin tajunnu, jos olisin huomannu joo no 14 on iha oikein.
Brian DePalma kirjoitti:Mun moka, kirjoitusvirhe Mv:y = Molemmat mv:t
ventos kirjoitti:Olisi kiva tietää ketkä ne Sportin nimekkäät ja värikkäät pelaajat ovat, minun tietääkseni siellä ei ole kuin yksi värikäs pelaaja joka sekin tuli Jukureista. Miro (nimekäs) Laitinen.
ventos kirjoitti:Olisi kiva tietää ketkä ne Sportin nimekkäät ja värikkäät pelaajat ovat, minun tietääkseni siellä ei ole kuin yksi värikäs pelaaja joka sekin tuli Jukureista. Miro (nimekäs) Laitinen.
juudas kirjoitti:Rocco, totuuden lippujen hintojen syystä tiedämme, jos tilanne muuttuu mainituilla alueilla. Minä en usko, että Sport laskee lippujen hintoja tapahtuipa jatkossa mitä tahansa.
Sportin piirissä on tullut vähän tavaksi syyttää melkein kaikesta mahdollisesta seuran ulkopuolisia tahoja.
Everton kirjoitti:Saattoi olla jo tiedossa, mutta Johnny Martin on siirtynyt JYPin A-nuoriin.
http://www.jypht.fi/?action=arkisto&RYHMA=30
Everton kirjoitti:Jep, vaikeita juttuja niin pelaajille kuin seuroillekin. A-SM ja mahdollisesti isompien kaupunkien opiskelumahdollisuudet kiinnostavat ymmärrettävästi.
tlithen kirjoitti:Huhuareena.com osaa meitä jälleen kaikessa viisaudessaan informoida, että Chris Allen olisi siirtymässä Ilveksestä muille apajille. Nähdäänköhän Chris Sport-kannattajien iloksi vielä Vaasassa ?
Salama15 kirjoitti:Sinällään ihan hauska, että pojalla on "ässät" käytössä => viime kaudella Salamoissa pelas ihan virallisestikin Viktor Blinov ;-)
Jos / kun samasta jätkästä on kyse ei voi muuta sanoa kuin onnea Sport; kovan luokan vahvistus jos saa rinnalleen puolustamaan ja peliä rakentamaan pystyvän sentterin; ainakin viime kaudella meinas "toisinaan" unohtua se oman pään pelaaminen (ja kumma kyllä Vepu sen salli??)...
Salama15 kirjoitti:Sinällään ihan hauska, että pojalla on "ässät" käytössä => viime kaudella Salamoissa pelas ihan virallisestikin Viktor Blinov ;-)