Pohjalainen kirjoitti:Vaasan Sportille tulossa huippuhalli
Vaasan Sportin operoima hallihanke etenee kovaa vauhtia. Sportilta yksityiskohtia hankkeesta ei keskiviikkona herunut, mutta toimitusjohtaja Juha Saaren mukaan asiasta järjestetään tiedotustilaisuus ensi viikon perjantaina.
Tiedostustilaisuudessa kerrotaan tarkemmin hallin kustannuksista, käyttömahdollisuuksista sekä rakennusaikataulusta.
Pohjalaisen saamien tietojen mukaan uuden hallin rakennuskustannukset nousevat yli 30 miljoonan euron. Halliin rakennetaan useita ravintoloita sekä korkealuokkaisia aitioita, joita myydään yritysten käyttöön.
Uusi halli suunnitellaan sellaiseksi, että siellä voidaan järjestää urheilutapahtumien lisäksi konsertteja sekä muita tapahtumia.
Nykyinen jäähalli ei sovellu kovinkaan hyvin konserttien järjestämiseen, joten uuden korkealuokkaisen hallin myötä Vaasaan olisi mahdollisuuksia houkutella myös maailmanluokan esiintyjiä.
Maailmanluokan esiintyjiä... *hymiö*
Kesän uutispommi! Lottovoitto! Sportille, kannattajille, vaasalaisille, koko pohjanmaalle! Kuka olisi oikeasti uskonut, että Vaasaan tulisi täysin uusi halli? Itse en olisi uskonut, vaikka kovasti toivoin sitä ja se todellakin on tapahtumassa... Elämme mielenkiintoisia aikoja! Kuinkahan iso halli tulee olemaan? Kun kerran puhutaan "maailmanluokan esiintyjistä", niin kapasiteetti tulee olemaan vähintään 8000 ja isoimmillaan (Joskaan ei-niin realistinen) jopa 10 000. Joka tapauksessa: UPEAA!
Ja tekstihän löytyy siis tämän päivän Pohjalaisen etusivulta eli olen itse kirjoittanut tuon uutisen, joten typoja löytyy.
Viimeksi muokattu: