Huhtala tarjoili persettä tylylle, siitä puujalka. Ei Tyly nyt niin pahana tuntunut oleva, joten säikähdyksellä selvittiin.
Huhtala sai toki "linjaan" kuuluvalla tavalla kakkosen tapauksesta, aivan kuten Sportkin ekassa erässä kovemmasta, puhtaasta töötistä (oliko Pernaa?).
Itse otteluun. Ite ihmettelin, miksi Talas pelasi vain ekan erän ja istui apaattisena vaihtopenkillä loppupelin. Talas oli meidän parhaita pakkeja kuitenkin ekassa erässä. Sanoisin jopa jäätävän hyvä.
Cabana alkaa olemaan jo siinä kunnossa, että runkkari wellcome. Rest of the team, no harjoitusta ja harjoitusta.
Ei Sport toki huono ollut, päinvastoin. Heikompi jengi vaan tänään vei matsin. Senior Roimelan kanssa vaihdettiin sanaa ja joku JokiPo matsihan tosta tuli mieleen. Ässät tuli kyllä peliin 100 lasissa, mutta ei se vaan helppoa ole. Ässät saa tota menoa alkaa jo nyt valmistautua tuleviin Mestiskausiin. Ei tota paskaa kahdessa viikossa kasaan laiteta. Täysi Mestisjengi, sanoisin minä. Turha tulla huuteleen, että älä tuomitse yhden ottelun takia. Lukekaa allekirjoitus ja soittakaa ao. numeroon jos kysyttävää. Mun mielipide on JOPA YHDEN OTTELUN perusteella, että Ässät ei kuulu liigaan, enkä ota kantaa kuuluuko kenenkään sinne noustakaan. On toi vaan niin paskaa jengiä, että ovat liigalle vaan rasitteeksi. Jos Sportilla olisi onnen jumalat olleet tänään puolellaan, olisi ottelu voinut aivan hyvin päättyä Sportin murskajaisiinkin. Vaikkakin laukaukset oli tasan, oli Sportilla paljon, paljon parempi liike, materiaali ja laukaukset tänään liikkeellä.
Niin ja Miron ykkös,- kolmoskenttä, tai miten sitä nyt kukakin haluaa nimittää oli taas aivan liekeissä. On se vaan hienoo nähdä, mitä saadaan aikaseksi, kun kemiat toimii ja toimii....ja toimii....ja toimii...