Vaasa Arena

  • 634 447
  • 1 779
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Siis itse katsomohan on myös jo pystyssä. Ks. ylimmän kaiteen takana olevat betonirappuset.

Itse mietin sitä, että mikä noiden screenien asennuksen kanssa maksaa. Kaiken pitäisi olla jo valmista ja vain näytöt pitäisi enää laittaa kiinni. Ollaankohan noille rakentamassa jotain suojaa kiekkojen varalta?

Hyvin mä vaan vedän. :)

Kattelin tosin siitä sivuovesta katsomoon, siis ulkoa käsin ja näytti ihan samankorkuiselta, kuin ennenkin. Tais kuvakulma hämätä pahemman kerran. Sit ei oo mitään hätää.

Onko niille näytöille jo ne uudet kehikot olemassa? Jos, niin noi näytöt kyllä vaihtaa/asentaa ihan muutamassa tunnissa. Itse säätötyö on tosin aika työlästä, jos on vähäkään samanlaiset, mitä Jaffalassa.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Onko niille näytöille jo ne uudet kehikot olemassa? Jos, niin noi näytöt kyllä vaihtaa/asentaa ihan muutamassa tunnissa. Itse säätötyö on tosin aika työlästä, jos on vähäkään samanlaiset, mitä Jaffalassa.

Eiköhän. A- ja C-puolen näytöthän oli kiinni jo viime kaudella ja nyt kesän aikana kuution rakenteita on vahvistettu, joten kaiken pitäisi olla asentamista vaille valmista.
 
Viimeksi muokattu:

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Hyvä kuva, kiitos. Hienostihan tuolta näkyy halliin aivan kaikkialle. Ei herranjestas sitä säpinää ja touhua tuossa kun puolihullut rantaruottalaiset pauhaa antennit pystyssä. Ei mene enää kauan sen kokemiseen.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Näyttää, ku olis jostain isommankin hallin piippuhyllyltä otettu kuva. Nyt vaan sivut ja toinenkin pääty samaan korkoon ja kyllä mahtuu jengiä halliin. Kiitos vaan täältäkin tilannepäivityskuvasta.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tiedoksi vieraskannattajille että kuvasta näkyy hyvin se minne vieraat on sijoitettu eli tästä katsomosta katsottuna toisen päädyn oikeaan kulmaan. Koskaan se ei tosin ole tainnut täynnä vieraista ollu.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Kuva korotetun Appurapäädyn piippuhyllyltä:

https://pbs.twimg.com/media/Bv5AKGvCAAApQED.jpg:large
Hyvältä näyttää! Jännä homma, että tulevaisuudessa voi kiekkoa katsoa Kuparisaaressa noinkin korkealta, mihin meillä ei ole totuttu. Tuntuu jo uskomattomalta, että edes tällainenkin muokkaus on hallilla saatu aikaan, niin vaikeaa kun tuo päätöksenteko kaupungilla tunnetusti on ja mitään ei yleensä tapahdu.

Toivottavasti halli ja pääty tulee olemaan pitkin kautta myös täynnä ja tunnelma taattu. Siis myös silloinkin, kun on arkipeli SaiPaa vastaan ja tappiota vaikka kuusi putkeen alla.. Toki toivotaan, että näiltä putkilta vältytään.

Medianäyttöä hallin katossa on nyt ilmeisesti nostettu ylemmäs, mutta vielä on tuosta näytöt asentamatta..
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Ei herranjestas sitä säpinää ja touhua tuossa kun puolihullut rantaruottalaiset pauhaa antennit pystyssä...

vaasalaiset...

Olen viettänyt kesäni Vaasassa 60-luvulta lähtien, minusta on turha puhua rantaruotsalaisista. Tämä on ihan sama kun romanioppilas puhuu Petelius&Kallialla tyyliin, kunnioitus menee.
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Hyvältä näyttää. Milloinhan Sportin irtoliput tulevat myyntiin? Kumpaan päähän Sport hyökkää 1. ja 3.erän?
Jos sitä vaikka syyskuun 27. eksyy tutustumaan Vaasan kiekkokulttuuriin.

Tuohon kannattajapäätyyn eli siihen päähän missä on A9 sekä C8 katsomot.
http://www.vaasansport.fi/assets/Kuvia-mestis-kausilta/images/kenttapohja_muutettu_542_734_734.jpg

Ja maanantaina 8.9.2014 kello 09:00 liput myyntiin.

Ei valmista vielä. Piippuhyllylle tuleva juottola on kokonaan rakentamatta.

En edes muistanut koko asiaa, eikö jossain välissä pitänyt tulla alle?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
En edes muistanut koko asiaa, eikö jossain välissä pitänyt tulla alle?

Näin mäkin muistan. Olikos jossain jotain tietoa, että ylös olis ollut jopa joku aitio harkinnassa? Voi muistella myös omiani.

Mitäs muuten nykysten toimistotilojen tilalle tulee? Joku kunnon fanishop vois olla poikaa ainakin.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Näin mäkin muistan. Olikos jossain jotain tietoa, että ylös olis ollut jopa joku aitio harkinnassa? Voi muistella myös omiani.

Mitäs muuten nykysten toimistotilojen tilalle tulee? Joku kunnon fanishop vois olla poikaa ainakin.

Viimeisimmän tiedon mukaan sinne ylös tosiaankin tehdään jonkun sortin juottola. Tarkempaa tietoa ei ole. Fanikauppa tulee uuden toimiston yhteyteen Hovioikeudenpuistikolle.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Mitäs sinne Kuparisaaren toimistotiloihin on sitten suunniteltu, jos fanikauppa tulee kirkolle?
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Mikä helvetin lounaispääty? Twituilun mukaan joku valopää on apinoinut appuran päädylle uuden kopionimen, lounaspääty. Ei helvetti eikö tämä pelleily nyt saatana lopu.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Siis kummanko se on keksinyt? Lounas- vai lounaispääty? :)

Sori, oli ihan pakko. Aivan saatanan sama, miksi joku puupää sitä haluaa kutsua. Mot Sundom se on ja tulee pysymään.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Tuleehan tuosta aivan mahtava. Tuosta kuvasta on vaikea päätellä kuinka paljon isompi se oikeasti on, liitteeni kuvassa olen vetänyt painttaidoillani punaisen, melkein suoran, viivan mihin vanha katsomo loppui. Punainen meri Mot Sundomin päässä oli vakuuttava jo ennestään, mutta nyt ei voi edes kuvitella tunnelmaa kun pääty on täynnä.
 

Liitteet

  • pääty.jpg
    pääty.jpg
    92,1 KB · kertaa luettu: 1 056

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Tuleehan tuosta aivan mahtava. Tuosta kuvasta on vaikea päätellä kuinka paljon isompi se oikeasti on, liitteeni kuvassa olen vetänyt painttaidoillani punaisen, melkein suoran, viivan mihin vanha katsomo loppui. Punainen meri Mot Sundomin päässä oli vakuuttava jo ennestään, mutta nyt ei voi edes kuvitella tunnelmaa kun pääty on täynnä.

Kyllä tuo viiva on hieman liian alhaalla. Katsomon ylin rivi oli noiden parvien kanssa samalla tasolla.

Edittiä:

Onko tuosta päädystä tehty Uimahalli vol. 2 vai onko Stairox ollut pienissä sievissä viivoja vedellessä sillä tuolta KuBan puolelta viiva päättyy lattiaan, mutta tuolta pyörätuolipuolelta jää alle. Minun silmiini tuo viiva on kyllä ihan suorassa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ottamatta sinänsä kantaa siihen, kuka piirteli viivoja missäkin tilassa - niin tuollainen 'kaksitasoinen' katsomo kun saadaan vielä A- ja C-katsomoihin, niin alkaa näyttää jo jäähallilta, jollaisessa voi vaikka Faselin kisojakin pelata. Vieläkin harmittaa nuo laajennuskustannuksia nostavat vanhat tukikaaret. Ilman niitä ei olisi suurikaan ongelma vaikka hetimiten rakentaa kakkostaso nykyisen A-katsomon ja ensimmäisen harjoitushallin päälle.

Ilmeisesti punaista maalia tulossa myös tuonne päätykatsomoon? Porraskäytäviin?

E: Tunnelma tulee olemaan varmasti aika häkellyttävä, sillä nyt on mahdollisuus kannattajaryhmien kasvulle, vaikka "kirkko-osastolle" ei vielä lisäpaikkoja saadakaan. Nekin jotka 'joutuvat' jatkossa useammin tilanpuutteen vuoksi istumakatsomosta päätykatsomoon, niin saattavat innostua antamaan parempaa kannustusta joukkueelle.
 
Viimeksi muokattu:

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jonkin verran uuden laajennetun katsomon kapasiteettia, varsinkin tuosta keskikohdasta tulee syömään kameratasanteet, joita tänään näytti olevan rakenteilla kolme (!!!) kappaletta. Suurin niistä oli heti tuon vasemmanpuoleisen sisäänkäynnin kohdalla ja kaksi pienempää lähellä vanhaa Olvi-pubia.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Jonkin verran uuden laajennetun katsomon kapasiteettia, varsinkin tuosta keskikohdasta tulee syömään kameratasanteet, joita tänään näytti olevan rakenteilla kolme (!!!) kappaletta. Suurin niistä oli heti tuon vasemmanpuoleisen sisäänkäynnin kohdalla ja kaksi pienempää lähellä vanhaa Olvi-pubia.

Tuskin noi mitään kameratasanteita on. Oikeanpuoleisen ja keskimmäisen uloskäynnin keskellä on siis n. parimetriä leveät tasanteet samalla korkeudella missä uuden juottolan lattia on.
 

Tuima

Jäsen
Tuskin noi mitään kameratasanteita on. Oikeanpuoleisen ja keskimmäisen uloskäynnin keskellä on siis n. parimetriä leveät tasanteet samalla korkeudella missä uuden juottolan lattia on.


Aivan.
Itse en ainakaan muista nähneeni missään kuvaustasanteita keskellä seisomakatsomoa, tai päätykatsomoissa yleensäkään.
Eikös ne harvemmat kuvakulmat maalintakaa oteta yleensä suoraa pleksin kohdilta?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Onko tuosta päädystä tehty Uimahalli vol. 2 vai onko Stairox ollut pienissä sievissä viivoja vedellessä sillä tuolta KuBan puolelta viiva päättyy lattiaan, mutta tuolta pyörätuolipuolelta jää alle. Minun silmiini tuo viiva on kyllä ihan suorassa.
En ole pienissä sievissä :) Jouduin pienetämään kuvaa että saisin sen laitettua liitteenä palstalle kun maksimikoko on 95kB. Pyöratuolikulmassa se ei jää lattian alle, vaan mainos siellä on lattian yläpuolella, niinkuin myös pubin puolella. Viiva on vedetty lattiasta lattiaan ja nuo kaksi uloskäyntiä on vanhan tasanteen kohdalla, eli viiva on vedetty suhteellisen oikealle kohdalle (minun painttaidoilla). Voi heittää +/- yhden rivin. No, oli miten oli, niin katsomosta tulee todella mahtava.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Aivan.
Itse en ainakaan muista nähneeni missään kuvaustasanteita keskellä seisomakatsomoa, tai päätykatsomoissa yleensäkään.
Eikös ne harvemmat kuvakulmat maalintakaa oteta yleensä suoraa pleksin kohdilta?

No en tiedä mitä ne ovat, mutta kuvaustasanteet tulivat ensimmäisenä mieleen koon puolesta, kun tuollaisia noin 2x2 metrisiä lavetteja olivat, toiset jopa vähän pienempiäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös