Vaasa Arena

  • 633 639
  • 1 780

Redandwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Laitetaan vaikka tänne, onko tietoa miten ePassilla pystyy ostamaan Vaasan Sportin otteliäulippuja, tuo vaihtoehto on auki omassa sovelluksessa, mutta käytännössä mitään muuta lisätietoa ei ole ja yhteydenotto kohtakin tyhjä Sportin suuntaan joten ei voi sovelluksesta suoraan laittaa Sportille viestiä. Pitänee lähestyä sähköpostitse, ellei joku täältä tiedä vastausta.
Studio ticketistä oon ite hakenu
 

Merkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Laitetaan vaikka tänne, onko tietoa miten ePassilla pystyy ostamaan Vaasan Sportin otteliäulippuja, tuo vaihtoehto on auki omassa sovelluksessa, mutta käytännössä mitään muuta lisätietoa ei ole ja yhteydenotto kohtakin tyhjä Sportin suuntaan joten ei voi sovelluksesta suoraan laittaa Sportille viestiä. Pitänee lähestyä sähköpostitse, ellei joku täältä tiedä vastausta.
Ja ovimyynnistä pystyy myös.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ja ovimyynnistä pystyy myös.
Onko ovelta jotain rajoitetta vai voiko ennen peliä vain tulla ja ostaa. Tuskin keskiviikkona halli täyteen ainakaa tulee.

Rewellistä toki onnistuu hakea, jos ei muu auta jos tuo studio ticket yhä siellä on. Painaa vaan työajat hieman päälle aukioloaikojen mukaan, kun ilmeisesti menee kiinni jo viideltä (17.00)
 

Merkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Onko ovelta jotain rajoitetta vai voiko ennen peliä vain tulla ja ostaa. Tuskin keskiviikkona halli täyteen ainakaa tulee.

Rewellistä toki onnistuu hakea, jos ei muu auta jos tuo studio ticket yhä siellä on. Painaa vaan työajat hieman päälle aukioloaikojen mukaan, kun ilmeisesti menee kiinni jo viideltä (17.00)
Itse ainakin ostin ovelta ennen peliä. Toki tästä jo noin vuosi aikaa, niin en tiedä mikä käytäntö on nykyään.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Studio ticketistä oon ite hakenu
Kiitos kaikille, sujuvastihan tuo sujui. Aiemmin käynyt Sportin peleissä joko omalla kausarilla tai itse maksetulla irtolipulla verkkokaupasta niin uusi kokemus tämäkin epassi jne. Hyvä, että saa tuota rahaa työnnettyä johonkin vaikka sitten Sportille
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Väkeä vissiin alle tonni, saa nähdä paljon Sport ilmoittaa veikkaan ettei alle 2k vaikka hallilla ei varmasti ole edes tuhatta henkilöä.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sportille rahat eivät varmasti menisi, mutta kannattaisiko Vaasan Sähkö Areenaa kaupata UMK-käyttöön tulevaisuudessa? Toki tuolla mainitaan, että etsivät paikkaa pääkaupunkiseudulta, Turusta ja Tampereelta.

Liian iso areena olisi tuollaiseen varmasti haasteellinen.

Linkki vie Iltalehden sivuille.
 

Redandwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
On tää kyllä traagista, kuinka tukkoon nää käytävät menee. Ja kioskijonot ei etene.
Yleisöä tuskin 1500 enempää tänään.

Kusessa ollaan, kun tänne joskus tulee yli 3000 ihmistä.
 

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Väittäisin että täällä noin 2500 paikalla tänään. Joo siltikään ei saisi tökkiä. Toki käsittääkseni henkilökuntaa kioskeista vähennetty huomattavasti
 

Merkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
On tää kyllä traagista, kuinka tukkoon nää käytävät menee. Ja kioskijonot ei etene.
Yleisöä tuskin 1500 enempää tänään.

Kusessa ollaan, kun tänne joskus tulee yli 3000 ihmistä.

Ensimmäisen kerran menee todelliseen testiin 20.4 kun suomi pelaa tanskaa vastaan ottelun. Istumapaikat taisi olla jo loppuunmyyty.
 

Redandwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ilmeisesti junnujen vanhempia talkoohengessä. Mutta ei se nyt jumalauta toimi, kun koko erätauko meni yhtä karkkipussia jonottaessa, kun ei osata käyttää kassakonetta.
Yhden pitäis rahastaa ja toisen hakee tavarat tiskille.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö yhden toimiston päättävästä henkilöstä jalkautua itse tapahtumaan? Käydä katsomassa aidosti kiertäen hallia, mitä siellä tapahtuu. Halli on kunnossa, resurssit ja toiminnot selkeästi eivät. Eihän teidän pomot ole yhtä Toffeleita kuin meidän, kun Hiltunenkin liitossa?
 

Tuima

Jäsen
Pitäisikö yhden toimiston päättävästä henkilöstä jalkautua itse tapahtumaan? Käydä katsomassa aidosti kiertäen hallia, mitä siellä tapahtuu. Halli on kunnossa, resurssit ja toiminnot selkeästi eivät. Eihän teidän pomot ole yhtä Toffeleita kuin meidän, kun Hiltunenkin liitossa?

Äläs nyt. Monen monta kertaa olen käytävillä nähnyt haahuilemassa toimitusjohtaja Kurtenin ja A-P Soinin (operatiivinen johtaja). Kai he käyvät siellä katsomassa miten makkara käy kaupan!
Pitää nyt vain luottaa.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äläs nyt. Monen monta kertaa olen käytävillä nähnyt haahuilemassa toimitusjohtaja Kurtenin ja A-P Soinin (operatiivinen johtaja). Kai he käyvät siellä katsomassa miten makkara käy kaupan!
Pitää nyt vain luottaa.
Kannattaa luottaa :). Tilasivatko makkaraa? Vois varmaan tehdä kiva kiva reissun firman piikkiin jonnekin... meillä löytyy "luotettavia" kavereita golf kentälle kertomaan höpö höpö juttuja niiden kanssa...
 
Suosikkijoukkue
Sport
Kun en itse päässyt paikan päälle eilen, niin miten tarjoilut/palvelut toimivat yli 5000 katsojan ollessa fyysisesti läsnä?
Oliko erilliset myyntipisteet takaseinillä esim oluen nautiskelijoille?
 

Merkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Kun en itse päässyt paikan päälle eilen, niin miten tarjoilut/palvelut toimivat yli 5000 katsojan ollessa fyysisesti läsnä?
Oliko erilliset myyntipisteet takaseinillä esim oluen nautiskelijoille?
Ihan ok suoritus sanoisin. Juomat sai aika nopeasti, mutta jos ruokaa halusi niin siinä menikin vähän pitempään. Käytävät oli aika tukossa kummallakin pitkällä sivulla, jolloin kävely päästä päähän kesti jonkin tovin.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Missä tuo eilisen Suomi-Tanska maaottelun yleisömäärä on mainittu? Itse en ole löytänyt siitä mainintaa mistään.

E: Jaa, nyt löysin kun etsin uudestaan. Oli areenan yleisöennätys 5120 katsojaa.

 

Lepakkokiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Voi että mitä puuhastelua. Ei varmaan lisää paikan käyttöä keikka järjestäjien taholta jos ei etukäteen tiedetä mitä voi järjestää.
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-04-22-06-59-19-599_com.facebook.katana-edit.jpg
    Screenshot_2023-04-22-06-59-19-599_com.facebook.katana-edit.jpg
    232,4 KB · kertaa luettu: 205

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mitäs mieltä olette SundomStåsta? Tarvitaanko Vaasaan näin iso kannattajapääty? Voisiko reunoilla olla osa istumakatsomoa?
Aika harvoin pääty on täynnä ja toisaalta osa voisi mielellää istua tunnelmaa lähellä.

Katsomossa on liikaa niitä kaiteita edelleen, jotka hajottavat katsomon yhtenäisyyttä. Ilmeisesti päädyn maalaaminenkin on jäänyt kesken.

Itse kannatan suurta kannattajakatsomoa kunhan se kehitetään sellaiseksi oikeasti kunnolla.
 

Boxer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Team Sport
Katsomossa on liikaa niitä kaiteita edelleen, jotka hajottavat katsomon yhtenäisyyttä. Ilmeisesti päädyn maalaaminenkin on jäänyt kesken.
Kaiteet ovat turvallisuus kysymys. Kuka kantaa vastuun kun katsomossa sattuu joku horjahttaminen ja useampi rivi ihmisiä kaatuu toisten niskaan täpötäydessä katsomossa. Tämä vaara ei ole istumapaikoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös