Tuosta nyt ei voida päätellä vielä mitään, mikäli et ole huomannut aikojen muuttuneen. Onhan Liigan kaikkien aikojen pienin yleisömääräkin tehty yllättäen Vaasassa. (706)
Ihmettelen myös sitä kuinka joku voi pilata toisen kirjoittajan maineen? Vai onko joku pakkomielle yleistää muutama ihminen koko porukaksi. Tosin ei täältä saa edes lukea enää muutakun provoilua, tiedä sitten mitä pidät asiallisena.
Ja toinen juttu on se, että kun tänne asiallisesti kirjoittaa Sportin pelaajista tai kannattajista niin joku on heti tarttumassa ja sanomassa kaiken olevan väärin.
Aikamoista tarttumista näyttää olevan kesäkuussa sielläkin suunnalla.
Tämä nyt menee täysin OT taas, mutta onhan tuo katsomo nyt hieman huonosti suunniteltu. Toivottavasti kyseiset pleksit saadaan pois ja suuremmassa remontissa sitten paikat parempaan paikkaan.
Ymmärtäähän tuon, mutta eräillä nimimerkeillä ei löydy koskaan mitään hyvää sanottavaa. Mitä tuolla alkuperäisellä viestillä oli tähän ketjuun annettavaa?
Vastasin MrMacmanamanin kirjoitukseen tietyllä tavalla myötäillen, että paikat tosiaankin voi siirtää jonnekin muualle jos ne tuossa häiritsevät. Tosin olen eri mieltä siitä, että ne hävitettäisiin, koska myös pyörätuolikatsojiakin voi olla enemmän liigassa kuin mestiksessä.
Siitä juurikin kysyin mahdatko enää nähdä muuta kuin provoa ja vihaa. Tottakai niitäkin tulee ihan samalla tavalla kuin muillakin. Välillä voit seurata Ässien ja Lukon osioita, joissa "tunkeudutaan" kylään naapurin palstalle. Jos siitä kaikesta menee oma pää sekaisin, kannattaa vaikka ihan laittaa asetuksista niin ettei näe kyseisen henkilön viestejä. Voisin kuvitella sulle tulevan tällä hetkellä pitkä lista niistä kirjoittajista ja minä olisin siinä varmasti mukana, mutta se on sinun oma valintasi.
Jokunen päivä sitten kirjoitin mm. Sportin maalivahtitilanteesta positiivisesti. Vastoin yleistä käsitystä olen sitä mieltä että siellä maalivahtitilanne on ihan hyvä, joskaan ei liigan parhaimmistoa, mutta tukevasti keskikastissa.
Se miksi minä kirjoitan täällä, johtunee siitä kun vietän paljon aikaa Vaasassa ja sitä kautta myös siellä jäähallilla. Puhun paljon vaasalaisten kanssa kiekosta, eikä ainakaan vielä ole tullut kertaakaan ongelmia siitä jos olemme olleet eri mieltä, jota sitäkin tapahtuu. Täällä sen sijaan en saisi sanoa omaa mielipidettäni ilman provoajaksi leimautumista tietystä suunnasta. En minä ainakaan viitsi kehua kehumisen ilosta, jotta saisin jonkun nimimerkin onnelliseksi ja tuskin tämä sinuakaan onnelliseksi tekisi. Löytäisit kuitenkin jonkun muun joka ei pidä Sportia yhtä vahvana kuin sinä.
Värilasien vuoksi jätän kaikista kärkevimmät keskusetelut Ässistä käymättä. On niin helppo nähdä omien olevan huomattavasti parempia mitä yleinen mielipide on. Nytkin näen Ässillä mahdollisuudet kuuden joukkoon, muttei tulisi mieleenkään huutaa torilla olevamme suorissa pudotuspeleissä ja haukkua jokaista eri mieltä olevaa trolliksi ja Ässävihaajaksi.
Tulipa pitkä, mutta halusin hieman selventää. Toivottavasti onnistuin siinä.