Mainos

Värikkäät pelaajat

• 3 395
  • 29

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Korpisalon ja Törmäsen itkuja on aina kiva katsella. Myös Pasi Nielikäisen otteita on hauska katsella, ainakin siitä lähtien kun hän julisti sodan limukka-automaatteja vastaan(keväällä Raksilassa siis).

Mutta jos puhumme "oikeista" pelaajista, niin kyllähän Zidlicky on aivan kuningas. Omista tietty sitten Potaitchuk ja ens kaudella myös Petrit.

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti punaiset_lasit
Ei kyllä Eavesin kaudella ole tollaisia lukuja ollut. HIFK mm. voitti Eavesin kaudella Kalpan 13-2, vaikka muutoin koko kausi floppasi viime kauden tapaan. Taisi olla tämä surullisen kuuluisa 1-10 kotitappio Kapasen aikakautta. Vahvistakoon ken muistaa...
Vahvistetaan.Kapasen toisella kaudella 95-96 oli tämä tragikoominen tapahtuma Nordiksella.

nim."rahoille vastinetta saanut"

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minä tunnustaudun myös tällaisten pelin sisällä syntyvien"parien" seuraajaksi, yksittäisten pelaajien ja viime vuosina myös vaihtoaition tapahtumien seuraajaksi. Minulla tosin nämä seurattavat pelaajat vaihtelevat. Välillä jää maalejakin matseissa näkemättä, kun mielenkiinto on jossain muualla. Minullakin silloin tällöin Noorassa. Jos on oikein kiihkeä ja kovatempoinen ottelu, mielenkiinto pysyy kyllä itse ottelussa.

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Värikkäitä pelaajia viimekaudelta

Blues: Myllys, Caloun
Hifk: Zidlicky, Kantor, Nielikäinen, Mäkiaho, Vopat
Hpk: Miettinen
Ilves: Smith, Raipe, Veikko,
Jokerit: T.Ruutu, Haakana, Banham, Valtonen, Peltonen
Jyp: Ton
Kärpät: Lepo-Lasse
Lukko: Kaipainen, Grönman
Pelicans: -
Saipa: Machulda
Tappara: Mäkinen+monet muut
Tps: Kiviharju, Tuokko
Ässät: Willman

Vaikka moni onkin kauden aikana ihmetellyt mitä monet näistä pelaajista tekevät liigassa, niin totuus on kuitenkin että ilman näitä pelaajia liiga olisi huomattavasti tylsenpi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy