Värikkäämmät pelaajat 2001-2002

  • 1 738
  • 8

Värikkäin pelaaja 2001-2002?

  • Tinke

    Ääniä: 1 50,0%
  • "joku muu"

    Ääniä: 1 50,0%

  • Äänestäjiä
    2

SS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Oma ehdokkaani on Kalpan Marko Ahosilta, joka tekee paluun kaukaloon kasvattajaseurassaan. Marko joutui jättämään viime kauden väliin sairastelun vuoksi. Ja onhan Marko todistanut pystyvänsä nousemaan tällä tasolla yhdeksi johtavista maalinsylkijöistä.(kausi 99-00 KJT:n paras maalintekijä vaikka pelasi vain osan kaudesta)

SS
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miksi äänestys on suljettu???
Tai ainakaan minä en päässyt äänestämään.

Joka tapauksessa äänestään ehdottomasti KooKoon Tinke Nurmbergia.
 

eci

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä se on kaveri, joka sai Tammisen hermostumaan KooKoo - Kärpät pelissä kaudella 99 -00. Kouvolan jäähallissa oli yli 3000 katsojaa todistamassa, kun Timo Nurmberg käytti Kärppiä pujottelukeppeinä - ja tuotti jäähyjä vastustajalle runsaasti. Äänestän siis Tinkeä.
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
eci

Äänestän myös Tinkeä.
Olin katsomassa tuon samaisen KooKoo-Kärpät matsin ja oli siinä tosiaan Oululaisilla ja Tamilla ihmettelemistä kun Tinke teki kentällä mitä tahtoi. Kieltämättä Kärppäpelaajat vaikuttivat tuossa ottelussa tosiaan pujottelukepeiltä.

On hyvä Tinke saatiin takaisin Mestikseen. Mestis tarvitsee Tinken kaltaisia persoonia. Nyt kun Disen Basso Sinikunnas ja UJK:n Väkipartakin ovat lopettamassa alkaa pelaajat olla liian harmaata massaa.

Onneksi toinen värikäs persoona Antti Karhula palasi myös KooKoohon.
 
G

Guest

aivan ääliömäinen palsta

Mestis on kuitenkin sen verran hyvä miesten sarja, ettei tämmöistä otsaketta olisi pitänyt edes esittää. Värikkäimpiä pelaajia lienee Mestiksessä n.100. Riippuen näkökulmasta.
 
G

Guest

olen huumorimiehiä

Jos olet käynyt katsomassa esim. palstaa "vitsiä pukkaa", niin pitäisi arvoida, että myös omiin näkökulmiini liittyy tarvittaessa pilke silmäkulmassa. Ymmärrän huumorin, mutta tämä "tinke"-juttu on sanotaanko ... suolesta.;)
 

eci

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Perusteluja kaivataan

Tuosta muidenkin muistamasta ottelusta vielä sen verran, että Tamin hermostumisen syy taisi olla osittain ne jäähyt, jotka Tinken ansiosta Kärpille vihellettiin, paikallislehdessä oli Tammisen kommentteja johonkin filmaamiseen liittyen...

KooKoon tämän kauden kokoonpano on mielenkiintoinen ja uskon sen houkuttelevan Kouvolan jäähalliin viimekautta enemmän katsojia.

Mikäli taalari liikut Kouvolassa mestis-peli-iltana, niin tervetuloa katsomaan itse, onko jutuissa muuta perää, kuin mainitsemasi ---.

(Mielipiteitähän täällä on tarkoitus esittää? Perusteltuja sellaisia on jotenkin mukavampi lukea.:D )
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös