Hurrikaanisydän näemmä löytyy nykyään myös youtubesta, siellä on monelaisia videoita jo julkaistu. Tsekkailkaas muutkin ---> https://www.youtube.com/channel/UC-tMqwyEJUHbAUnAZcJjP4g
Hurrikaanisydän näemmä löytyy nykyään myös youtubesta, siellä on monelaisia videoita jo julkaistu. Tsekkailkaas muutkin ---> https://www.youtube.com/channel/UC-tMqwyEJUHbAUnAZcJjP4g
Jaahas samalla kun Hursy vie toimintaa eteenpäin jyväskylässä, nii RR pistää hanttiin ja lipsuu sovituista asioista. Rumpuryhmän kanssa sovittu maksimi rumpumäärä oli kolme, nyt siellä on jo taas 5(!) tulkaa itse selittää mikä juttu tämä nyt taas on. Ei saatana, no aivan sama, ei kiinnosta. Mennään eteenpäin ja rumpuporukka tekee mitä tekee...
Tämä! Mikään ei ole niin raivostuttavaa, että kun HS on aloittanut chantaamisen, nii RR soittaa päälle jotain ihan muuta. Kaveri sanokin viimeks pelissä, että ihan kun kannustaisivat kahta eri joukkuetta.. Meillä on paikat D2:ssa ja ainakin siihen kuuluu HS:n chantit hyvin, kumma jos ei kuulu muutamaa metriä kauemmas. Miks ei voi yhtyä siihen HS:n juttuun tai olla sitten vaikka mielummin hiljaa sen aikaa!HS:n chantatessa aletaan rummuttamaan päälle jotain ihan eri tahtista settiä, eikö se laulu/huuto muka kuulu toiselle puolelle vai eikö vaan kiinnosta? Onhan tuo sääli kun ei yhtä köyttä voida vetää.
Niin tätähän on yritetty montakin kertaa, mutta... (Eli se on todella vaikeaa, uskokaa tai älkää.)
Täällä jatkoajassa asioiden läpikäyminen ei ainakaan vie asioita yhtään enempää eteenpäin.
Niin tätähän on yritetty montakin kertaa, mutta... (Eli se on todella vaikeaa, uskokaa tai älkää.)
Pitääkö kaikkiin kohtiin joista on samoilla linjoilla tms, sanoa että "ymmärrän, olen samaa mieltä" tms muuta turhaa höttöä. Otin ainoastaan kiinni tuohon "neuvottelu" kohtaan, kun sitä on oikeasti tehty. Mitään ohjaamisia mihinkään suuntaan, tuonkaan viestin osalta en ole kyllä tehnyt. Jokainen toki voi ajatella miten ajattelee, mutta näin ei ole ollut tarkoitus.
En ole, enkä ole koskaan ollut RR:n tai HS:n jäsen, mutta olen keskustellut asioista molempien nykyisten ja entisten jäsenten kanssa, sekä seurannut sivusta molempien osapuolten toimintaa.
Oma näkemykseni on, että HS on mennyt todella kovaa kyytiä eteenpäin, kun taas RR vaikuttaa selvästi jääneen polkemaan paikoilleen ja RR on se osapuoli, joka tätä kitkaa lähinnä on luomassa. Ja tämä tilannehan on ollut vaikea jo todella pitkään, eikä siis puhuta mistään uudesta asiasta.
Näkemykseni mukaan RR on aikoinaan ollut nykyistäkin haluttomampi tekemään yhteistyötä, joka taas on närkästyttänyt monia HS:n jäseniä niin paljon, että sillä on vaikutusta vielä nykyäänkin.
HS on täällä jatkiksessakin tuonut näitä asioita usein esille avoimesti, kun taas RR keskittyy lähinnä hyssyttelemään keskustelua. Kertoo mielestäni aika paljon siitä, kumpi osapuoli on vallitsevaan tilanteeseen pääsyyllinen.
HS on täällä jatkiksessakin tuonut näitä asioita usein esille avoimesti, kun taas RR keskittyy lähinnä hyssyttelemään keskustelua..
Sinullahan on tunnetusti näkemystä toisen puolen osalta, joten miksi et sitä toisi esille? Ennenkin olet sitä esille tuonut, joten miksei myös nyt?ns. "ongelma" on varmaan se, että esimerkiksi täällä kyseisellä foorumilla ei taida RR:n jäseniä juurikaan olla. Keskustelu menee helposti sitten kovin yksipuoliseksi.
Lisäksi täällä puhutaan hyvin paljon asioita mitkä ei pidä paikkaansa tai ovat kaverin kaverin kertomia yms.
Sen takia asioiden läpikäynti yhteisesti olisi ehkä se selkein ja paras tapa. Itse ainakaan tarkoittanut sitä, että asioita pitäisi hyssytellä. Vaan että kaikkien näkemys olisi hyvä saada.
Niin nämähän omia päätelmiäsi.
Itse tosiaan esittänyt vaan omia henkilökohtaisia mielipiteitä ja kuten aiemmin sanoin minulle se ja sama kuka tai mikä hommaa vie eteenpäin, kunhan toiminta kehittyy..
Vahvasti samaa mieltä. Jotenkin vaikuttaa siltä että fifty-fifty - metodilla kummastakin poppoosta yritetään kusta toistensa aamupuuroihin. Ja sitten ihmetellään että miksi toisessa porukassa osa on haraamassa vastaan.Toivottavasti joku päivä Jyväskylässä tajutaan ettei niin pienessä kaupungissa ole järkeä olla kahta toisiaan vastaan kilpailevaa kannattajaryhmää.
No nimenomaan naamatusten noita käyty läpi...
Tässäpä olennainen, nimenomaan oma siis oma, oma, oma, ei HS:n vaan minun oma mielipiteeni. En edelleenkään edusta täällä tai missään muuallakaan HS:n linjaa, vaan kuten monesti sanonut kerron omasta näkökulmasta ja omia mielipiteitä asioista/havainnoista.
Minä katsoisin että esim. ryhmän kokouksissa mukana oleminen on "toiminnassa mukanaoloa", mutta tulkitsen vastauksestasi että et moisiin palavereihin ole osallistunut. Eikä minulla ole mitään syytä epäillä ylläkirjoittamaasi, mutta vähän oudolta tuntuu että siinä katsomossa seisoessasi sinulle on kerrottu millainen henki HS:n ja RR:n paltsuissa on ollut. Eipä kai siinä mitään, keskustelevathan jotkut ihmiset kalastamisesta ja ruuanlaitosta, mutta että ihan ventovieraille katsomossa vieressäseisojille avaudutaan oman ryhmän paltsujen hengestä kuulostaa vähän oudolta.Kerrataan ;) --> Olen samassa katsomonosassa chanttaamassa, siinäpä se. Joskus on tehnyt mieli mennän oikeastikin touhua kehittämään käydä vuosikokouksissa yms, mutta sitä en ole koskaan tehnyt. En tiedä mitä tulevaisuus tuo ja innostaako, mutta nyt ole vain samassa katsomonlohkossa. Eikai kukaan nyt meinaa, että jos on samassa katsomonosassa ja antaa oman äänensä mukaan, niin on samantien mukana "toiminnassa". :D (mikäli näin määritellään, niin valmetin päädyssä ei ole kuin RR, HS ja se välikatsomo ja tämähän ei pidä paikkaansa)
Eli et ole mukana toiminnassa vaikka seisot peleissä heidän lippujensa alla seisoen heidän joukossaan ja osallistut heidän kannattajatoimintaa käsitteleviin palavereihinsa.Kerrataan ;) --> Olen samassa katsomonosassa chanttaamassa, siinäpä se....
HS:n ja RR:n paltsut (joista itse tiedän) on olleet JYPin järjestämiä ja ainakin HS:n puolella ovat ihan avoimesti kysyneet halukkaita messiin keskustelemaan asioista. Ei siellä ole pelkät "aktiivit" tms olleet. (en tiedä onko sitten jotain muita yksityisiä meetinkejä heillä ollut
Ps. Olen mielestäni ulkopuolinen HS - RR asioissa (koska en niihin kuulu) mutta kiinnostunut kannattajatoiminnasta. Ne liukuvat samoilla alueilla, olematta sama-asia. (tämä ei ilmeisesti kaikilla mene ymmärrykseen)