Omaan toimintaamme liittyen niin toki pyrimme kehittämään sitä. Ja otamme vastaan myös uusia ideoita ja ehdotuksia uusista kannustushuudoista. Hyvänä esimerkkinä viime keväältä mm. "Hurrikaani sydän lyö" huuto, joka ei ole meidän keksimä kuten eräs lehtitoimittaja niin kirjoittikin.
Eli uusia ideoita ja ajatuksia voi tulla kertomaan meille vaikka peleissä tai sitten vaihtoehtoisesti voi laittaa yv:tä tai laittaa facebookissa viestiä rumpuryhmä-ryhmään.
Eli olemme kyllä avoimia uusille kannustushuudoille/lauluille. Niitä vain, kun ei ole meille tultu kovin hirveästi ehdottamaan :)
Jos olette pyrkineet kehittämään toimintaanne niin ei se kyllä juuri mitenkään ole ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen näkynyt, eikö teidän tulisi ensisijaisesti itse olla kehittelemässä niitä uusia huutoja/lauluja? Tuo "Hurrikaani sydän lyö..." huutohan oli aivan loistava, mutta sen lisäksi mitään uutta huutoa en muista tulleen arsenaaliin vuosikausiin.
Useastihan täälläkin väläytellään sellaista ideaa, että ne rummut poistettaisiin kokonaan, mutta siitä ei ilmeisesti edes keskustella? En tiedä kuinka yleinen mielipide JYP-kannattajien keskuudessa on että ne rummut saisivat hiljentyä, mutta ilmeisesti se on alkanut keräämään jo suurehkoa suosiota.
Lisäksi, kun teillä on maine vähän sisäänpäin kääntyneenä porukkana niin se on varmasti osaltaan vaikuttanut myös siihen ettei teille ole sen enempää ideoita tai ehdotuksia muualta tarjoiltu. Toki siinä on varmasti myös ihan laiskuutta/kiinnostuksen puutetta mukana.
Tarkoituksella emme ole kenenkään huutojen päälle lähteneet soittamaan rumpuja mutta kaikkia huutoja ei valitettavasti kuule meidän kulmaukseen.
No itseasiassa niissä muutamassa vieraspelissä missä olen saman aikaan itse ollut paikalla niin olette kyllä ihan kiitettävästi lähteneet mukaan ihan yksittäisten kannattajien aloittamiin huutoihinkin, ja niissä kotipeleissä missä olen siinä ryhmän läheisyydessä ollut niin ei sinne kyllä sieltä toisesta kulmauksesta kovin hyvin huudot todellakaan kuulu.
Lopuksi vielä, että yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Vaikka täällä kirjoitellaan nimimerkkien takana niin silti pitää joku vastuu olla kirjoittajilla. Miten voi olettaa rakentavaa keskustelua, jos toista osapuolta kutsuu mm. apinalaumaksi?
Samaa mieltä, mutta kritiikkiä saa ja pitää antaa, jos ja kun on aihetta.