Toivottavasti noihin tuleviin "liigalisensien" ehtoihin kuuluu se, että hallin on oltava käytettävissä SM-liigan määräminä pelipäivinä. Runkkarissa nuo siirrot on ok, jos vierasjoukkue ei kärsi, mutta kyllähän kaikilla on kait ollut tiedossa että keväällä pelataan PO-kiekkoa.
Heti kun liiga on valmis maksamaan myös tilaisuuden peruuttamisesta tulevat kulut. Nimittäin kun halli varataan tuolla periaatteella kaikkina mahdollisina päivinä ilman mahdollisuutta halliyhtiön vuokrata hallia mielensä mukaan. Niin peruutus tulee niin myöhään että halliyhtiö ei voi enään vuokrata tilaa muuhun käyttöön. Tällöin tulee lisäkuluja varmasti peruuntumisista.
Miksi muka kaudella olisi sitten sallittua. Esim minä olen ajatellut tulevalla kaudella lähteä omakustanteisesti katsomaan Ouluun HIFK:n peliä. Joudun sitä varten varaamaan hotellin ja lennot sekä ottamaan töistä lomaa. Nämä varaukset on siis tehtävä ennen kautta jotta onnistuu. Kun peruutus tulee
vaikka vain kuukautta ennen peliä en enään saakaan esim lennon hintaa mistään takaisin vai maksaako liiga sen minulle....
Niin toista se on tietysti jossain Raumalla missä jää sulatetaan pois ja valot sammutetaan kun Lukon kausi loppuu. Seuraavan kerran halli avataan valot sytetään ja jää jäädytetään ennen pitsiturnausta kun Lukko niin ilmoittaa...
Viimeksi muokattu: