On itse asiassa entinen pelaaja, mutta vaikea näitä asioita on kommentoida koska heti tulee syytettä värilaseista. Ymmärrettävää.
Emmä nyt tiedä, saahan sitä kai melko lailla mitä tahansa mieltä näistä olla. Lähinnä vain sillä ei ole ainakaan minun mielestäni juurikaan arvoa viitata jonkun toisen mielipiteeseen ilman, että nimenomaan hänen perusteluitaan asialle päästäisiin kuulemaan (tai lukemaan vaikkapa jostain). Tulee vähän sellainen "entäs sitten?"- olo. Voi olla, että hänellä on hyvät perustelut, voi olla, että huonot. Hankala sanoa. Eikä oikeastaan silläkään ole juuri merkitystä, onko hän pelannut tai ei, Suomi on entisiä kiekkoilijoita täynnä eikä se, että on kiekkoa pelannut (korkeammallakaan tasolla), ole kummoinenkaan auktoriteettiasema.
Esimerkiksi pitäisin näin niin kuin keskustelun kannalta huomattavan paljon fiksumpana sitä, että kertoisit vaikkapa oman mielipiteesi asiasta, mielellään tietenkin perustelujen kera. Mitä mieltä muuten asiasta olet?
edit.
Kirjoitukseni pointti ei ollut niinkään kaverissa kuin Jypin pelityylissä ja siinä millaisena se nähdään.
Niin, siis tämähän ei juurikaan tule kenellekään tälläkään foorumilla asustelevalle JYP- kannattajalle yllätyksenä :) Toisaalta aika paljon tänäkin vuonna olen lukenut kommentteja, että "JYP ei enää pelaa samanlaista estopeliä kuin ennen" jne. mikä kertoo omalta osaltaan siitä, että JYPillä on tietty maine (ja kenties se ei ole paikkansa pitävä). No, yleensä vahvimpia kommentteja asian suhteen heittävät ilmoille ne, joilla on vähiten perusteluja; tai kuten alkukaudesta, sellaiset henkilöt, jotka eivät olleet nähneet vielä yhtäkään JYPin peliä ko. kaudella. Kommentoidaan vaan, koska "sellainenhan joukkue se on!" Tästä syystä ne perustelut olisivat erityisen tärkeitä. Juurikin sen maineen (vaikeaa erottaa ilman perusteita siitä, "millaisena JYPin pelityyli nähdään") takia.