Kerro toki näitä taklauksia?! :D Mä en muista yhtään oikeasti rumaa taklausta tästä sarjasta...Hyvää fyysistä lätkää on nähty.
Mielestäni Savinaiselta nähtiin yksi rumahko taklaus Viitaseen, jossa V-M hyppäsi jo selkeästi ennen kontaktia ja osumakin meni pään seudulle. Itse en ole hirveästi törkeitä taklauksia tässä sarjassa nähnyt, mutta tuo minun mielestäni oli jo selkeästi jäähyn arvoinen (jäi siis tuomareilta huomaamatta/huomioimatta eilen). Ehkei ulosajon, mutta 2min/2+10min oma mielipiteeni.
Muihin asioihin. Tuo puremiscase voitaisiin nyt jo lopettaa. Videokuvasta puremista ei vissiin näy, tai ainakaan TV-katsojille sitä ei välitetty. Tässä tapauksessa tuskin mitään pelikieltojakaan ruvetaan jakamaan. Ja vaikka ruvettaisiinkin, niin turha sitä on tässä ja otteluketjussa turha montaa sivua kauhistella. Säälittävä teko jos näin on käynyt ja Ryan saa varmasti siitä kuulla huomenna JYP-pelaajien ja fanien toimesta. Toivon mukaan tämä muistaminen ei silti vie JYPin pelaajien keskittymistä siitä tärkeimmästä, eli pelaamisesta.
JYPin olisi nyt tärkeä saada edes Kalteva mukaan kokoonpanoon huomiselle. Auvitu-Auvinen-kaksikolle tapahtuu liikaa virheitä, unohtamatta tietenkään sitä, että Kalteva on ollut tällä kaudella JYPin paras puolustaja. Ässillä voiton avaimet lepää fokuksessa, sillä eilisen tapaisella alulla ei varmasti tule voittamaan enää yhtään peliä tässä sarjassa.
Ja lopuksi. Kuten muutama muukin, itse koen ottelusarjan ratkaisevana pelinä keskiviikon Porin peliä. Uskon ja toivon, että JYP hoitaa kotonaan huomenna, kun kahdessa viime kotipelissä Ässät on vienyt voiton, vaikka ei ole ollut hirveän dominoiva (varsinkaan perjantain pelissä).
Sarja tulee päättymään Ässille 2-4 tai JYPille 4-3.