Välierät 2013: Jukurit - Jokipojat

  • 21 291
  • 87

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Onneksi olkoon Jukureille finaalipaikasta. Ei vaan riittänyt Jokipojilla aseet tässä ottelusarjassa kovempaa vastaan. Kovasti taisteltiin, mutta vastustajan 4-ketjun tasainen paineistus taisi olla liikaa Jokipojille. Pelillisesti viimeisin kohtaaminen oli ehkä tasaisin omasta mielestä. Jokipojat lämpesi liian hitaasti tähän sarjaan. Ei nyt mikään paraatimarssia uraliin Jukureillakaan tämä sarja ollut, mutta jos 3-0 puhtaasti sarjan vie, niin paremmasta ei ole mitään epäselvyyttä. Maalivahdit molemmilla joukkueilla aivan maagiset! Näihin kavereihin ei kumpikaan kaatunut. Ainakin nuori kaveri Niemi oli huikea. Tästä miehestä tullaan vielä kuulemaan. Italian poika ei hirveän kovaan testiin joutunu, mutta vahvalla perus pelaamisella oli Jukureiden viimeinen lukko. Ei ehkä ihan niin fyysinen sarja, kuin edellinen. Hyvin pysyi molemmilla homma hanskassa ja ylilyönneiltä vältyttiin. Harmittaa, kun tuli turpaan jokaisessa kohtaamisessa tällä kaudella. Ens vuonna ei tule enää onnistumaan!!

Ei mitään. Matka jatkuu pronssi vääntöön, mikä ainakin itseäni kiinnostaa. Ei niitä mitaleita ole koskaan liikaa. Ja Jukureille. Eikun zemppiä finaaleihin! Katsotaan sitten pääsettekö Ilveksen kimppuun.
 
Viimeksi muokattu:

Andy-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Kyllä oli kesy Jokipojat! Pikkarainen on onnistunut joukkueen kasaamisessa, mutta ei sovi vähätellä pelaajakoordinaattori Kerttulan hakuja - toinen syypää tähän.

Vaikka tuntuu pahalta, on korrektia poistua paikalta takavasemmalle ennenkuin alkaa suoltamaan ihan mitä sattuu. Vai, että "Tuusan poppoo" on siellä herjannut? -rohkenen epäillä!
Jokipojille hyvät lomat, niinkuin faneillekin! Parempi meni jatkoon, siitä ei ole epäilyksen häivääkään.

Mestis-yhteisö on niin pieni, että oli se kuka tahansa meistä, joka Liiga-karsintaan pääsee, saavat allekirjoittaneen tuen.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ei millään pahalla niille muutamille asiallisille kannattajille, mutta tosiaan onneksi olin perjantaina jo sopivassa nousussa, kun "Tuusan legioona" huuteli hallin pihalla asiattomuuksia hallilta poistuvalle joensuulaisyleisölle.

Nyt vaadin selvitystä tähän asiaan tarkemmin (ja mielellään asiallisesti). Olin koko matkan pelin jälkeen hallilta bussille meidän ryhmän mukana, ja siinä porukassa ei takuuvarmasti tuollaista tapahtunut. Lauluja vedettiin ja huudettiin Jukureita. Jos joku yksittäinen fani (oliko edes meidän bussista, siellä oli muitakin mikkeliläisiä?) on sulle tai jollekin tutulles "avautunut" pikku pöhnässä, niin se ei ole koko Jukureiden fanilauma. Uskoakseni useimmat joensuulaisfaneista tuntevat minut ihan henkilökohtaisesti, ja tietävät millaista porukkaa meidän fanit ovat. Minkäänlaista häiriötä en huomannut ennen peliä, pelin aikana enkä pelin jälkeenkään. Samaa sanoivat erittäin asialliset joensuulaisjärkkärit vähän ennen kuin menimme bussiin paluumatkaa varten. Minä ja monet muut joensuussa olleet odotamme asiallista vastaustasi.
 
Suosikkijoukkue
Päätykatsomoiden kiekko-oraakkelit
Poimin liigakarsintaketjusta alla olevan tännekin. Ja oli tuolla hallilla tänäänkin se palttiarallaa 2300 toisentyyppistä Jukurikannattajaa kuin täällä anonyyminä keulivat muutamat hahmot. Modeille vinkiksi: "Ignore" nappi seuraavaan kehitysversioon olisi toivottu ja helppo lisä toteuttaa.

Hei, Wolf ei ole jukurifani, saatikka Mikkelistä, pelkkää provoilua. Tämä päätelmä ei tullut ihan hatusta ja just nyt. Hänen kirjoitushistoriasta löytyy taustaa, jotka paljastavat paljon. En jaksa takertua siihen enempää, katselkaa itse.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Tsemppiä Jukureille finaaliin. Parempi voitti taas. Eipä oikeastaan jaksa edes harmittaa tämä tulos ja katse jo uuteen kauteen. Loppuun Roope Rannan kevennys:

Roope Ranta ‏@Robadius
Kaiken sen päälle et tuli turpaan ni jouduttii viel doping testii! @JKarevaara viel ei oo pisaraakaa tullu! #kusistahommaa

Tämä kausi oli tässä minun osalta ja Mestiksen pariin palataan lomien jälkeen!

Ei kun kalastuskauden alkua odottelemaan!
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Parempi tämän voitti, se on ihan selvää. Onnittelut Jukureiden valmennusjohdolle ja joukkueelle. Teitte hienon työn ja pelasitte hyvää hokia.

Ilokseni sain vinkin, että mietteeni tämän sarjan tiimoilta ovat päätyneet Suomi24:n keskustelupalstoille saakka. Siellähän tunnetusti kokoontuu maakuntien parhaimmisto puimaan ajankohtaisia asioita. Joku siellä on jo käynyt vastaamassakin nimissäni. Tätä kait voi pitää suurimpana mahdollisena kunnianosoituksena. :) Vinkiksi jatkoon: tulkaa vain tälle keskustelupalstalle kyselemään, vastailen mielelläni.

Jukureiden faneista sille asialliselle vähemmistölle myös onnittelut ja mukavaa kiekkokevään jatkoa. Jäädään nyt seurailemaan, miten tästä eteenpäin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ilokseni sain vinkin, että mietteeni tämän sarjan tiimoilta ovat päätyneet Suomi24:n keskustelupalstoille saakka.

Tuo on tuttua. Minun nimimerkillä on kirjoitettu monilla monilla palstoilla vaikka minkälaista p****a... mutta eipä tuo ole sen pahemmin haitannut. Eiköhän kaikki asioista jotain tietävät, että ne kirjoittelut ovat joidenkin finninaamojen "hauskuttelua".
 

flaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Saipa
Nyt vaadin selvitystä tähän asiaan tarkemmin (ja mielellään asiallisesti). Olin koko matkan pelin jälkeen hallilta bussille meidän ryhmän mukana, ja siinä porukassa ei takuuvarmasti tuollaista tapahtunut. Lauluja vedettiin ja huudettiin Jukureita. Jos joku yksittäinen fani (oliko edes meidän bussista, siellä oli muitakin mikkeliläisiä?) on sulle tai jollekin tutulles "avautunut" pikku pöhnässä, niin se ei ole koko Jukureiden fanilauma. Uskoakseni useimmat joensuulaisfaneista tuntevat minut ihan henkilökohtaisesti, ja tietävät millaista porukkaa meidän fanit ovat. Minkäänlaista häiriötä en huomannut ennen peliä, pelin aikana enkä pelin jälkeenkään. Samaa sanoivat erittäin asialliset joensuulaisjärkkärit vähän ennen kuin menimme bussiin paluumatkaa varten. Minä ja monet muut joensuussa olleet odotamme asiallista vastaustasi.

Jaa vai että oikein selvitys. Ensinnäkin se on hienoa, että olet noin varma, että kukaan ei siellä huudellut asiattomuuksia. Pakkohan se on sitten kai uskoa, kun olet aina kaikesta oikeassa. Toisekseen, mitähän epäselvää siinä on, että siellä parkkipaikalla, ihmisten lastautuessa busseihin - toiset Mikkeliin menevään ja toiset keskustaan / minne lie menevään - siellä jotkut mikkeliläisporukasta huutelee humaluspäissään. Ei kukaan ole väittänyt, että mitään suurempaa häiriötä olisi aiheutettu -ainakaan sellaista mihin järjestyksenvalvojien tulisi puuttua. Eihän tuollainen toiminta mitään tavatonta tai ainutlaatuista ole. Silti todella mautonta se on ja helposti antaa leimaa koko porukalle. Tarkemman selvityksen voinette tehdä sisäisesti oman porukan kesken, sillä itse en haluaisi tämän enempää sotkeutua Jukureiden fanikulttuuriin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Silti todella mautonta se on ja helposti antaa leimaa koko porukalle.

Kyllä tälläiset suurennellut ja varmasti osin perättömätkin kirjoittelut, mitä sinultakin nyt tuli tälle palstalle, antaa sitä "leimaa" ehkä jopa enemmän.

flaix kirjoitti:
Pakkohan se on sitten kai uskoa, kun olet aina kaikesta oikeassa.

Tässä asiassa olen kyllä melko tarkalleen kartalla, mitä on tapahtunut ja mitä ei. Olin koko matkan ajan tuon porukan mukana hyvin tiiviisti ja sinun väitteillesi ei löydy minkäänlaista tukea. Kyselin vielä kirjoituksesi nähtyäni monelta muultakin reissussa olleelta, ja sama oli muidenkin mielipide. Ja huom! nämä vastaukset tulivat koko matkan selvinpäin olleilta. Selvinpäin olleeksi lasken itsenikin, jos Jukuri-huumaa ei lasketa.

edit. Unohtui mainita: Kun tultiin Mehtimäelle, niin hallille kävellessä ensimmäisen kohtaamani joensuulaisen sanat (noin 16-18 v jannu): Painukaa vitun dillet sinne vitun Mikkeliin.
Mukava tervetulotoivotus.
 
Viimeksi muokattu:

hil

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Bromwich Albion, Primeira Liga e Segunda Liga
Kyseisessä tilaisuudessa mukana olleena ihmettelen myös näitä puheita "huuteli hallin pihalla asiattomuuksia". Hyvin rauhallisesti meni molemmin puolin. Ettei vaan olisi kysymys Aisopoksen saduista.

Myös itse ottelusarja meni vastoin joidenkin odotuksia varsin siististi. Verrattuna vaikka toiseen välieräpariin. Koko sarjan rumin tapahtuma taisi olla se kun Manninen tönäisi Rohtlan pää edellä laitaan 1. ottelussa.
 

muumijo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Tappara
Myös itse ottelusarja meni vastoin joidenkin odotuksia varsin siististi. Verrattuna vaikka toiseen välieräpariin. Koko sarjan rumin tapahtuma taisi olla se kun Manninen tönäisi Rohtlan pää edellä laitaan 1. ottelussa.

Aika sukkasillaan meni koko sarja kaikessa fyysisyydessä, verrattuna esim. Jokipoikien Sport-sarjaan. Tuossa samaisessa Mannisen tilanteessa vastaavan viisauden osoitti Purolinna ja viimeisessä pelissä joku Jukuri ajoi selkään Mannisen tapaan, se meni dumareilta ohi. Vaan eipä noissa mikään noihin tekoihin ratkennut, mutta siinä top3 rumuudet koko sarjaan.
 

Daijju

Jäsen
Suosikkijoukkue
OJ ja Mikkelin Jukurit
Mutta hei, onnea valitsemallanne tiellä! Ansiostanne olen poikkeuksellisesti Ilveksen puolella, mikäli Jukurit karsintoihin selviää.

Niin varmaan juu. Kyllä muakin ottas kaaliin peukuttaa joukkuetta, joka pudotti suosikkini puhtaasti johonkin pronssipeliin. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös