Baritonille ja Bebetolle
Tuosta Vinniestä olisin halukas lukemaan faktaa, sillä olen kuullut sen äijän omaavan liian paljon Ipan vallasta ja tekevän omia johtopäätöksiään ja hankintojaan Ipan johtoportaan yli. Huhupuheina olen kuullut myös viime syksyn maalivahtijupakasta, että Vinnie olisi huomannut, että Racine ei viihdy Venäjällä ja siksi mies olisi saatava sieltä pois ja mihinkäs muuhun, kuin Ilvekseen ja niin saatiin Pietilä pihalle ja perusteltua olematonta maalivahtiongelmaa ratkaistun ko. siirroilla. Myös muita huhuja olen kuullut Vinniestä ja nämä kaikki huhut Ilveksen sisältä tahoilta, joilla voisi olla todellista tietoa Ipan tilasta. Käsittääkseni Baritoni on ainoita Ipalaisia, jotka tuntuvat virallisesti liputtavan tuon Vinnien mystisen ideologian puolesta.
Korostan edelleen Vinnie/Racine -juttujen olevan huhupuheita, ja haluaisinkin joskus saada luettavaksi puolueettoman tahon selvityksen Vinnien ja Mikko Mäkelän sompailuista Ipan organisaatiosta. Tämä aihehan ei kuulunut viralliseen Topiciin, joten jälkikäteen totean: Toivottavasti Tappara voittaa mestaruuden.
Kyllä tuo Vinnie saattoi hyvinkin nähdä bisneksen mahdollisuuksia, koska jääkiekko oli nosteessa NHL:n tyyliseksi ammattilaisliigaksi. Tämä on siis puhdasta mutua, kuten epäiltävästi myös nuo molempien selvitykset Ipan taloudesta ja Baritonin vihjailut Tapparan talouden katastrofaalisesta tilasta.Viestin lähetti Baritoni
Ajattele, bebeto, ajattele.
"Tullessaan mukaan Ilveksen kuvioihin hän näki siinä bisneksen,tuskin hän pelkästä rakkaudesta rahojaan jakeli. "
Siis Vinnie teki sijoituksia Liiga-Ilves ry:hyn toivoen sijoitusten poikivan jotakin tuottoa?? Hetkinen! Ei yhdistykseen voi tehdä sijoitusta niin kuin osakeyhtiöön ja odottaa tuottoa. Kyse oli selkeästi vain rahan tunkemista johonkin epämääräiseen Liiga-Ilves ry:hyn. Yhdistystä ei voi omistaa. Vinnie on ollut Ilveksen pääomistaja vasta, kun perustettiin Ilves-Hockey Oy. Sitä ennen Ilveksellä ei ollut omistajia - eikä näin ollen ketään, joka olisi odottanut sijoitustensa kasvavan.
Vinnielle oli 90-luvun lopun hulluina vuosina Ilveksen kohdalla olemassa vain joukkue ja hirmuinen halu voittaa mestaruus.
Ja: jos kaikki Liiga-Ilvekseen upotetut miljoonat olisivat mennyttä kalua, miten voisi olla mahdollista, että esimerkiksi alkujaan 4-5 miljoonan markan verotaakka tuli viime vuonna hoidetuksi kokonaan? Vinnien kanssa tehtiin maksusuunnitelma kymmenisen kuukautta sitten.
B
Tuosta Vinniestä olisin halukas lukemaan faktaa, sillä olen kuullut sen äijän omaavan liian paljon Ipan vallasta ja tekevän omia johtopäätöksiään ja hankintojaan Ipan johtoportaan yli. Huhupuheina olen kuullut myös viime syksyn maalivahtijupakasta, että Vinnie olisi huomannut, että Racine ei viihdy Venäjällä ja siksi mies olisi saatava sieltä pois ja mihinkäs muuhun, kuin Ilvekseen ja niin saatiin Pietilä pihalle ja perusteltua olematonta maalivahtiongelmaa ratkaistun ko. siirroilla. Myös muita huhuja olen kuullut Vinniestä ja nämä kaikki huhut Ilveksen sisältä tahoilta, joilla voisi olla todellista tietoa Ipan tilasta. Käsittääkseni Baritoni on ainoita Ipalaisia, jotka tuntuvat virallisesti liputtavan tuon Vinnien mystisen ideologian puolesta.
Korostan edelleen Vinnie/Racine -juttujen olevan huhupuheita, ja haluaisinkin joskus saada luettavaksi puolueettoman tahon selvityksen Vinnien ja Mikko Mäkelän sompailuista Ipan organisaatiosta. Tämä aihehan ei kuulunut viralliseen Topiciin, joten jälkikäteen totean: Toivottavasti Tappara voittaa mestaruuden.