Näinpä... hohhoi. Ei nyt hirveästi ole voittajalla väliä, mutta onhan Saksa alun vieny. Sit tollanen maali.
Näinhän se menee. Kiva tosin katsoa vaihteeksi futista, kun pystyy aika puolueettomasti katsomaan. Ei ahdista, pelota, vituta eikä ees nitroja tartte. Jännää!Jos et itse yleensä vastustaja rokottaa sitte :D
Bastianille peukku. Pari paikkaa filmata kortti Italialle, mutta pysyy asiallisesti pystyssä. Valitettavasti vain en osaa kirjoittaa hänen sukunimeään.
Näinhän se menee. Kiva tosin katsoa vaihteeksi futista, kun pystyy aika puolueettomasti katsomaan. Ei ahdista, pelota, vituta eikä ees nitroja tartte. Jännää!
Sikatiikeri suomennettuna.
Afganistanissa on kuulemma kuollut sotilas, siinä syy surunauhoihin.Miksi Italialla on surunauhat, kiitos?
Itse kannatan, hieman mukaillen, Sikakiipijää. Siinä vasta cool nimi.Sikanousijaksi minä olen tuon mielessäni ennemminkin suomentanut.
Hummeli puolestaan höntyili F-junnun tavoin ja Cassano käveli vapaaseen keskityspaikkaan. Ja Badstuber (tms) jäi tosiann kuin tikku kakkaan.Saanen kysyä että mitäköhän Herra Bayern toppari tuossa oikein mietti. Jäi niin pahasti telineisiin, ettei ollut tosikaan. Veikkaan että Hummells ei olisi jäänyt. ...
Bastian Schweinsteigerilla ei ole ainoastaan maailman saksalaisin nimi vaan hän on myös maailman saksalaisimman näköinen kaveri.