kaizu kirjoitti:Tuli vaan mieleen, että onkohan ruotsalaisten vastaavalla sivustolla (mikä se ikinä lieneekään) tällaista vastaavaa kaveria, joka kannattaa Suomea vai onko tällaisten sankareiden olo vain suomalaisten eritysoikeus.
Vai onko tällaisia oikeasti olemassa, vai onko kyseessä joku teinipoika, joka kasvattaa virtuaalipippeliään provoamalla muille ? Jos näin, niin lahjoitin ilmeisesti pari senttiä lisää. Muutama vielä, niin kehtaa jo mennä saunaan.
Itse pelistä sen verran, että Tsekin olisi ehdottomasti jo Ruotsin neljännen jälkeen ottaa aikalisä ja vaihtaa veskaria.
Eikö se ole parasta lukea jääkiekon kirjoittamatonta kirjaa, jossa ei yllätyksiä puutu?
Olen kannattanut Ruotsia niin kauan kuin vain kykenen muistamaan. Vaikka tässä asiassa ei iällä liene merkitystä, pitää minun kuitenkin puuttua "keksimääsi" syytökseen. Jääkiekko on mielestäni multinationaalinen laji, ja kun olen enimmäkseen seurannut elämässäni NHL:ää, olen myös oppinut pitämään sellaisista joukkueista ja pelaajista, jotka mielyttävät omaa käsitystöni hyvästä jääkiekosta. Ruotsilla on mielestäni yksinkertaisesti taitavimmat ja viihdyttävimmät pelaajat ja suosin heitä tämän takia. Ihmettelen vain suuresti, miksi Suomessa Ruotsin arvostus on niin minimaalista. Oken aikaisemmin kirjoituksissani sanonutkin, ettei nationalismissa jääkiekossa ole minulle mitään merkitystä.