Välierä Portugali-Espanja 27.6

  • 49 422
  • 462

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Portugali on riisunut kyllä Espanjan täysin aseista.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Helvetti, kun Portugalilla olisi joku kunnon kärki. Postiga tai Almeida ei vain millään riitä yhtään parempia vastustajia vastaan.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tekisi kyllä Portugalin maali pelille hyvää. Ja olisi ennen kaikkea oikeutettu johto.
 

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pistää kyllä silmään nyt Portugalin täysin onnettomat kulmat. Matalia palloja ja aina suoraan ensimmäiselle espanjalaiselle.

Oon kanssa kattonu tässä turnauksessa noita kulmia ja 1/25 saadaan vaarallinen tilanne. Luulis, että noita harjattais treeneissä tai edes joku kuvio ja tolkku siihen...
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
No niin, keltainen tuosta, mutta ei pilkkua. Miksei näitä anneta enempää?! Saatana, tuo oli hyvä tuomio!
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Oon kanssa kattonu tässä turnauksessa noita kulmia ja 1/25 saadaan vaarallinen tilanne. Luulis, että noita harjattais treeneissä tai edes joku kuvio ja tolkku siihen...

Tätä samaa ite ihmettelen. Voi sanoa, että puolet kulmista ei lennä kunnolla edes etutolpan yli. Jos mulle laitetaan 10 palloa kulmalle, niin yhdeksän niistä lentää pääpalloksi pilkulle.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Pereiralle varoitus, perkele! Fantasia-tiimi ei kiitä!
 

Nurmisaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ranska
Busquetsille joo, en huomannut.

Toisessa päässä Fabregas filmaa kortin. Jotkut valittaa Nanin filmeistä, tuossa ihan samanlainen.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haista Fabregas vittu :D Minuutti aikaisemmin Ronaldo kolataan paskaksi kahden manolon toimesta toisessa päädyssä -> peli jatkuu.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Fabregas toi taitoa ja ideaa Espanjan peliin, niinkuin oli odotettuakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös