Yhä useammassa ketjussa otsikosta aihe maailmanpolitiikasta eksyy kanatalouteen. Tosin kanatalous liittyy maailmanpolitiikkaan.
Olen kyllästynyt lukemaan, ja kirjoittamaan Jatkoaikaan ,koska oma esim. oma ego talloo hienosti argumentoituja ja perusteltuja kirjoituksia. Tärkeintä saada oma ääni esiin, onneksi tästä on loistavia poikkeuksiakin olemassa.
Tämä idea ketjusta sai loppujen lopuksi viimeisen silauksen, kun etsin aihetta Jumalasta - olevasta tahi olemattomasta. Löysin ketjun, jossa suosituin sana lienee ollut quate..
Palstan taso on laskenut, tai musta on tullut vanha.
Itse olen agnostikko eli ihminen, joka uskoo ettei usko. Olen siinä uskossa.
Olen myös sitä mieltä, että ihminen on äärimmäisen epäonnistunut laji, ja olen vielä optimistinenkin.
Repikää siitä tai olkaa repimättä.
Mitä vähemmän lainauksia tässä ketjussa, sen parempi.
Edit:tarkennus
Olen kyllästynyt lukemaan, ja kirjoittamaan Jatkoaikaan ,koska oma esim. oma ego talloo hienosti argumentoituja ja perusteltuja kirjoituksia. Tärkeintä saada oma ääni esiin, onneksi tästä on loistavia poikkeuksiakin olemassa.
Tämä idea ketjusta sai loppujen lopuksi viimeisen silauksen, kun etsin aihetta Jumalasta - olevasta tahi olemattomasta. Löysin ketjun, jossa suosituin sana lienee ollut quate..
Palstan taso on laskenut, tai musta on tullut vanha.
Itse olen agnostikko eli ihminen, joka uskoo ettei usko. Olen siinä uskossa.
Olen myös sitä mieltä, että ihminen on äärimmäisen epäonnistunut laji, ja olen vielä optimistinenkin.
Repikää siitä tai olkaa repimättä.
Mitä vähemmän lainauksia tässä ketjussa, sen parempi.
Edit:tarkennus
Viimeksi muokattu: