Mainos

Väärinkäsityksiä

• 4 421
  • 40

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten, kertokaapa onko teille käynyt joskus niin, että olisitte lähettäneet väärään osoitteeseen kenties sähköpostia tai soittaneet väärään numeroon?
Siis en nyt epäile, että ette olisi ikinä soittaneet väärään numeroon...lienee kai edelleen aika tavallista... :D
Mutta tuleeko mieleenne mitään erityistä tapausta? Jossa olisi ollut jotain huvittavaa

Niin, kyllä...
Tuli mieleeni, kun olen tässä jo muutaman viikon lähetellyt sähköpostia väärään osoitteeseen :eek: Kyse ei ollut mistään kovin virallisesta, joten en aluksi edes kovasti ihmetellyt, kun tämä henkilö väitti itsestään ties mitä.
Tänään aloin pikkuhiljaa suostua uskoon, että en ikinä ole edes tavannut tätä henkilöä... mahto mies ihmetellä niitä "pohdintoja"

:)

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Kerran tuli lähetettyä tekstari väärään numeroon..onneksi se ei sisältänyt mitään, mikä olisi koskenut kyseistä henkilöä.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Mä jouduin kerran tilanteeseen, jossa piti soittaa yhdelle kaverille, mutta tiesin vain hänen sukunimen ja kadun, missä hän osuu. No, kadulla asui kolme saman sukunimistä, ja toisella osuin oikeaan.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tää nyt ei varsinaisesti oo sitä mitä tässä hait, mutta mulla on tapa moikata julkkiksia, joita mä en oikeasti tunne. Siis mä en keksi ketä ne on, tajuan vaan että "Näyttää tutulta", luulen tuntevani ihmisen, ja moikkaan.
Näin olen moikannut mm. Marco Bjurströmiä, Salattujen elämien Roosaa jne...:)

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Pari kertaa on tullut mokattua puhelimessa oikein perusteellisesti :D

Kotipuhelimeemme soitteli eräs kaveri jatkuvasti pilasoittoja leikillään, vastasin jatkuvasti sukunimellä ja niin perinteisesti kuin aina, aina tuli jotain pilaa sieltä. Sitten meni vartti, ja jälleen pirisi puhelimenne. Siinä vaiheessa tuli huudettua vain VPS:ää ja sitten pirun kiukkuisena menin vastaamaan puhelimeen:"SAATANA LOPETA JO" tai "VITTUAKO TÄNNE ENÄÄ SOITTELET", kas vain, olikin kiekkokoutsi kun soitteli ... (Hymiö nuolten osoittamaan paikkaan) -> <-.

Lisäksi on tullut kaupungilla morjensteltua kaiken maailman tuntemattomille, viimeisimmän kerran tänään.

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sattuipa hienosti tämä aihe. Laitoin juuri kymmenkunta polttarikutsua tekstiviesteillä ja eikös vaan näppäilyvirhe yllättänyt.

No, kaveri ilmoitti kyllä tulevansa polttareihin oikein mielellään (kukapa ei tulisi :D ) mutta aprikoi josko sulhaseen tai muuhun porukkaan pitäisi tutustua ensin....

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Joo.. vähän väliä.. yleensä tosin työjuttuja, mutta joskus saan tosin kohteliaan kiitoksen päivän vitsistä henkilöltä jota en tunne.. hehe..
Varsinkin viimeisen operaation jälkeen, kun vaihdoimme e-postin Outlookkiin. Nickejä ei saanutkaan enää valita itse, vaan järjestelmä teki Anders Andersonista aande1, aande2 jne. Kiva juttu kun esim. listan keskeltä löytyy kollega, jonka nick on aande117...

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä ei tapahtunut itselleni, mutta serkulle kävi silloin, kun kännykät oli matkalaukun kokoisia ja harvoissa lankapuheluissakaan muistipaikkoja siten, että onnistui soittamaan kolme kertaa peräkkäin samaan väärään numeroon. Mahtoi olla epätoivoinen fiilis, kun jo kolmannen kerran sama vieras ääni vastaa.

Omista mokista tuli ensimmäisenä mieleen muutaman vuoden takainen kommellus kesätöissä. Yliopistoaikoina ei tahtonut oikein kunnon hommia saada sitten millään ja niinpä tuli kahtena kesänä jaettua sanomalehtiä öisin/aamuisin. Hesaria ja muuta. Kesän viimeisenä työpäivänä ihan lähellä jakopiirin loppua rupesi ilmeisesti tarkkuus pikkuisen herpaantumaan. Olin viemässä sellaisen kerros- rivitalon välimuodon (luhtitalo tai jotain?) alakertaan kolmea lehteä. Kahteen luukkuun meni Hesari ja yhteen pelkkä Taloussanomat. Huomasinpa sitten, että juuri siihen Taloussanomaluukkuun lipsahti Hesari. No, eipä siinä mitään. Sai se ruokakunta ilmaisen Hesarin ja autossa oli pari varakappalettakin tallella. Takaisin luukulle laittamaan Taloussanomiakin sinne. Pudotin toisen lehden luukkuun ja sitten seuraavalla luukulla huomaan, että minulla on edelleen se kirottu Taloussanomat kädessäni. Eli kaksi ilmaista Hesaria sille porukalle ja vihdoin kolmannella yrittämällä meni Taloussanomatkin sisään oikeasta aukosta. En sitten kuullut palautetta tapauksesta, kun kyseessä oli siis viimeinen työpäivä.

Terveisiä muuten tyypille, joka jakaa minun luukkuuni Hesaria: "Tarvitseeko se lehti tosiaan runtata sellaisella voimalla luukusta sisään, että vähintään joka toinen yö herää siihen ja kummastelee, että kuka helvetti sieltä on tulossa kirveen kanssa oven läpi?!"

pikkukisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liverpool
Tämä tapahtui monia vuosia sitten, silloin kun kännykkä oli rantautunut minunkin kouraani, kyseinen kapula oli nokian oisko ollu 1611 ja siinä kun ei ollut niin looginen tuo numeron haku tekstiviestiä lähettäessä, niin kovasti olin muistavani ex-poikaystäväni numeron ulkoa kun se tuntui olevan silloin helpoin tapa siihen numeron syöttämiseen.
Tuli pari viestiä laiteltua että mites viikonloppuna, nähtäskö jne... Tietysti taas jotain tosi herkkis-viestiä :P No, samaisena yönä sitten soi puhelin ja tuntematon numero, vastasin kummastellen ja siellä oli raivokkaasti huutava nainen puhelimessa, olin siis aiheuttanut kunnon perheriidan väärään numeroon menneillä parilla viestilläni.. Eikä meinannut mennä jakeluun kun yritin selittää kyseessä olleen inhimillisen erehdyksen ja yhdellä numerolla pieleen menneen näppäilyn.. Kyllä silloin pikkasen meinas nolottaa jopa, mut nyt kyllä kyseinen tapaus naurattaa jo kummasti:D

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran tuli lähetettyä tekstiviesti tyttöystävälle kännykkään, mutta kyseinen kännykkä olikin ollut hänellä työn puolesta vain erään projektin ajan. Mahtoi seuraava kännykän käyttäjä ihmetellä.

Erään kerran lähetin viestin eräälle ystävälleni joka minun piti tavata. Minuutin kuluttua tulee eräältä ihan toiselta henkilöltä vastaus. Luulin tehneeni näppäilyvirheen ja paniikki iski. Myöhemmin selvisi, että tämä toinen henkilö oli sattumalta lähettänyt viestinsä juuri kun odotin vastausta omaan viestiini. Läsnäollut tyttöystäväni nauroi kovin.
Samaiselle tyttöystävälle on tullut jätettyä kaksi tahatonta viestiä kotivastaajaankin. Olin juuri vaihtanut uuteen kännykkään ja näppäinten lukitus ei ollut vielä sisäistynyt mieleeni, joten tuli vahingossa soitettua viimeksi valittuun numeroon. Eka "viesti" oli humalaista ravintolakeskustelua kavereiden kanssa Urhon Pubissa, ja toinen oli keskustelua duunissa kollegan kanssa. Kyllä muuten hävetti ja nolotti vähän helvetisti kun sitten asia selvisi.
Kovasti tulee moisista toilailuista Bridget Jonesmainen olo :D

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Taitaa olla niin että toissakesänä eräs Suomalainen bändi pärjäsi/pärjää edelleenkin hyvin keskieuroopassa ja heidän bändin äänitarkkailija tjsp. on täysi nimikaima. Kerran illalla puhelin soi ja vastasin. Siellä oli joku tyttö Saksasta joka kyseli, että onko tällä bändillä keikkaa Suomessa sinä kesänä. Kieltämättä minä olin hieman huuli pyöreänä ja mongersin, että enpä kuule tiedä ja en varmaankaan ole oikea henkilö. Sain kuitenkin kysyttyä, että mistä hän oli minulle keksinyt soittaa. Vastaus oli, että levyn kannessa oli minun nimeni...

No lopulta meni jakeluun, että en ole oikea henkilö, ja sain kun sainkin selvitettyä asian. (keikkaa ei muistaakseni ollut sinä kesänä Suomessa)

Nilfisk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No johan sattu! Justiinsa pukkas mulle tekstiviesti väärään numeroon (toivottavasti!). Viesti kuuluu näin:"Moi!Mikä sul tilanne?Voit tulla mun luo nyt jos haluat.Lämmitänkö saunan viel?Mul muna kovana jo nyt?Sul?" Väärinkäsitys kai tämäkin.

Ja uutta pukkaa:"Maistuuks bisse?Tuut sä?On kai sul kortsuja nyt lompsas,ettei käy ku viimex.." Taidanpa ilmoitta lähettäjälle, että saa vielä viestin oikean vastaanottajan saunakaveriksi...

Viimeksi muokattu:

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Joo mulla oli kerran tämmöinen väärinkäsitys... mulla oli aikoinaan juttua erään tytön kanssa. Sitten lähdin viikon reissulle USAan ja oletin, että meidän juttu jatkuu. Tyttö taas oli ymmärtänyt niin että lähtöni merkitsi jutun loppua. Oli sitten niinä kahtena viikonloppuna vehtaillut erään kaverin kanssa. Mut eipä sil enää niin väliä.

Kalba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle kävi hauska juttu. Olin intissä ja sain muutaman kerran outoja viestejä kännyyni, tilitystä jostain minulle täysin tuntemattomasta tyypistä. Viimeisen päivän iltana sain taas tällaisen väärään nroon tulleen viestin ja päätin sitten vastata, että tarkasta numero, tais mennä väärin. No sit tää lähettäjä vastaskin, että olis kiva tietää kenelle tässä on tullut viestejä läheteltyä. Kerroin sit hieman itsestäni. Lähettäjä vastasi ja kertoi olevansa naispuoleinen abi.. Lähdin siitä sitten TJ risteilylle ja jätin kylmästi kännyyn himaan. Kotiin tullessani avasin kännyn ja oli siinä oli viesti tältä mimmiltä. Mimmi oli ollut samassa koulusssa joskus kanssani, ja olimmepa käyneet joskus treffeilläkin... Viestit olivat tulleet mulle aivan vahingossa.
Kävimmepä tämän jälkeen muutaman kerran ulkona mutta mitään suurta rakkaustarinaa ei kuitenkaan syntynyt. Hauska sattuma kuitenkin.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joku naispuoleinen henkilö soitti minulle joskus noin 4 vuotta sitten ja kysyi ihan tuttavallisesti heti: "Moi, onks mutsi siin?" Vastasin siihen, että nyt taisi tulla väärä numero. No se sanoi siihen vaan jotain, että "Oho, nii tais tul". Ja hauskinta tässä on nimenomaan se, että tämän nainen puhui niin stadin slangia kuin olla ja voi. :)

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaverini soitteli ja kertoi tulevansa pistäytymään. Ovikello soi, ja veikeänä heppuna päätin huudella kaverilleni tärkeitä tiedotuksia postiluukusta ("Lähe meneen ääliö, ei me sua täällä kaivata, jne."). Aikani huudeltua avasin oven. Oven takana oli sotaveteraanien keräystä suorittamassa ollut veteraani. Itse oli niin nolona, etten keksinyt mitään sanottavaa. Veteraani kerkesi vielä sanomaan: "Kyllä minä olen lähdössä, älkää suuttuko...". Alkujärkytyksestä selvittyäni sain selitettyä asian ja luovutin kiltisti osan opintotuestani hyvään tarkoitukseen. Tämän jälkeen mikään ei ole enää tuntunut kovinkaan nololta. :)

Toinen tarina

Bongasin hyvän lukioaikaisen koulukaverini telkkarisssa uutisten pörssikurssiheilahtelun asiantuntijahaastattelussa. Tästä intoutuneena päätin soitella hänelle, mutta puhelu meni vastaajaan. Huusin vastaajaan intoa piukassa "Vittu sä oot julkimo! Äijä on ihan stara, saaks mä nimmarin?" ja lopetin puhelun.

Parin tunnin päästä joku täysin vieras mies soittelee minulle ja ihmettelee viestin sisältöä. Kaverin numero oli vaihtunut työpaikan vaihdossa (pari viikkoa ennen tapahtumaa). Vanha numero oli jonkun kaverin vanhan työpaikan työntekijän käytössä.

Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hmm... kerran eräällä klubilla olin tekemässä soundcheckiä ja erehdyin lohkaisemaan jonkun huonon jutun meitä ennen soundcheckin tehneestä bändistä ja heidän kyvyistään, luullen heidän tietenkin jo poistuneen paikalta. Tämän läppäni jälkeen kuuluikin PA:n takaa todella kypsä ja vaivautunut "hah hah" ja siellä näkyikin olevan ko. bändin rumpali vielä pakkailemassa kamojaan... Oops, I did it again.

Kerran taas oli sovittu meno helvetin aikaisin aamulla erään kaverini kanssa, siis todella aikaisin ja kaverini oli myöhässä, niinkuin tavallista. Minä sitten tietenkin soittamaan hänelle ja yllätyksekseni heppu oli vielä nukkumassa. No minä luonnollisesti haukkumaan, että "helvettiäkös sinä siellä makaat, ylös ja äkkiä tänne, meidänhän piti tänään mennä sinne ja sinne siihen aikaan". Jotain se kaveri yritti hätääntyneenä sanoa vastaan, mutta minä myöhästymisestä hermostuneena en ottanut kuuleviin korviin kuin vasta sen informaation, että olinkin soittanut väärään numeroon... tuli näppäiltyä kaverin kotinumeron eteen jostain syystä matkapuhelimen suuntanumero. Noh, olin siitä niin hämmentynyt, että taisin lyödä luurin kiinni sen kummempia selittelemättä. Tämän puhelun aikana sitten oikea henkilö jo odottikin autossa pihalla ja kyllä se vähän aikaa nolostutti. Ja on näitä puhelinkämmejä ollut muitakin silloin tällöin.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No mulle kävi sellanen tilanne, että vihainen naishenkilö soitti, että: "Miten te nyt sen mun miehen sitten sairaalaan laitoitte, eihän se sinne kuulu!?!" Ja jatkoi vielä samaa tarinaa hetken, kunnes minä pääsin sanomaan väliin, että nyt on tainnut tulla väärä numero, kun en minä mikään lääkäri ole. Noh, sukunimi oli oikea, mutta etunimi väärä. Asia selvisi ja mamma pyyteli kovasti anteeksi.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
No mulle sattu kerran semmonen joskus muinoin kun oli semmonen antiikkinen härveli kun lankapuhelin niin elämävilahtaasilmissä tilanne kun, puhelin pärähti ja taisipa mulla olla joku nerokas kankkunenkin vielä varmuuden vuoksi niin vastasin ja mitään ei kuulunut ja tivasin että mitä asiaa saatana niin johan alko kuuluu, joku pikkuskidi oli langan toisessa päässä ja tokas viattomasti että ISI... le´panic iski samantien ja aloin ynnäämään köyrimisiäni ja tuskanhiki isiki pintaan ja sydän hakkas kahtasataa, no onneks ei oo kuulunu sen jälkeen mutta kauhulla ajattelen kyseistä tilannetta edelleen.

Toinen vekkuli tarina about samoilta ajoilta (eli joku v.93-96) oli kun olin mutsilla ja faijalla skruudamassa joku sunnuntai ja puhelin pärähti taas kesken lystin ja menin sitten nuorimmakseni vastaamaan ja siellä kysyttiin onko kokelas se ja se ja vastasin että juu kyllä ja mitäs asiaa, niin kaveri kysy koska bussi lähtee johnkin varuskuntaan ja mistä. No enhän minä semmosta voi tietää niin ei kun päästä keksimään jotain päättömyyksiä. Epäilen että kaverille tuli pekkaa jos ei tarkistanut muualta tietoja.

Go Habs Go

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mä nyt oon soitellu vääriin numeroihin enemmän ku ois ollu tarpeenkaan ,mut kukapa ei ois..puhelimeenki on tullu vastattua ties mitä..Paras oli kun puhelin soi 10 minuutin sisään 5 kertaa ja alko pikkusen vituttaa se vastailu..en jaksanu kattoo numeroo ja vastasin vaan et vittu haloo..Toisest päästä kuulu jotain tähän suuntaan :köh köh.onks tää mr.#77:lla.Duunihaastatteluun pyydettiin.Onneks sain seliteltyä sen homman ja sainki vielä duunin...Ja joskus oon tehny jollekin häiriköivälle muijalle selväks tekstareilla et mua ei kiinnosta minkäänlainen vääntö kyseisen immeisen kanssa.Mnipä sit väärään numeroon ja viel sellaselle jota en ees tunne.vastaus tuli sillee et "joo,ei muakaan hirveesti sun kans kiinnosta mitään väsäillä t:yrjö tms...
hehheh...

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Oma tarinani on kuumalta 80-luvulta. Oli juhannusaatto vuonna -85 ja oltiin parin kaverin kanssa telttailemassa Ruissalon leirintäalueella. Ilta kului hauskanpidon merkeissä ja joskus aamuyöllä painuttiin telttaan koisaamaan. Jossain vaiheessa yötä alkoi ulkoa kuulua hirveää älämölöä ja muutenkin ahtaaseen telttaan änkesi jollain ihme rautaputkella aseistautunut jurrinen kundi, joka alkoi kovistella minua huutaen samalla: Vittu Jerry, missä meidän viinat on saatana?

-Mä mikään Jerry ole, helvetti! sain soperrettua kun kundi itsekin huomasi mokansa. Samalla ulkoa kuului toisen jätkän huuto: -Eikun hei se on toi viereinen teltta!

Rautaputki-kundi esittää nöyrät anteeksipyynnöt ja pahoittelee häiriötä. Muutaman sekunnin kuluttua viereisestä teltasta kuuluu taas tuttu: Vittu Jerry, missä meidän viinat on saatana?

Tämähän ei luonnollisestikaan enää häirinnyt meidän untamme. Eipä tietenkään...

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olimme ns. opiskelija ekskursiolla eräässä firmassa ja päivä päättyi tietysti firman järjestämään saunailtaan. Sauna-illan alussa oli mainittu, että olutta on sitten vain muutama pullo per äijä. No enhän minä tietenkään sitä kuullut ja ihmettelin kovasti kun olut loppui alkuunsa. Mainitsin asiasta henkilökunnalle ja sain lisää olutta. Kun bisse taas loppui niin kirosin asiaa röökillä ollessamme ja kohta eräs opiskelija (tai niin luulin) sanoi, että haetaan lähikaupasta lisää kaljaa. Kyllä firma sen taksin ja kaljat maksaa. No niin tehtiin ja pippalot jatkuivat.

Seuraavana päivänä kuulin, että olutta piti tosiaan olla vain muutama mieheen ja että se "opiskelija" oli kyseisen firman edustaja. Olin siis kironnut paskaa tarjoilua, kaunistelematta, suoraan asiasta vastaavalle ja siksi lähdimme hakemaan lisää bisseä firman laskuun. Eipä silti, mitä järjestävät niin huonon tarjoilun. Meikäläisen varmaan turha hakea siihen lafkaan töihin, vaan en minä tuommoiseen firmaan haluakkaan, jonka saunailloissa ei kaljaa saa kuin janojuomaksi. -hymiö-

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Laitoin sähköpostia eräälle sikariportaan tyypille duunissa, ei tässä muuta mutta kun viestin piti mennä työkaverilleni ja tässä viestissä tietty haukuin tämän sikariportaan äijän suurimmaksi rämehomoksi mitä maa on koskaan nähnyt plus muuta järkevää. Lopuksi vielä lainasin Terrence & Philipiä South Parkista : You can fuck my ass and call me a bitch.

Arvatkaa vaan hogasinko että nyt meni väärään osoitteeseen samalla kun olin painanut send kuvaketta? No totta mosambik.

Lähetin kyllä sitten tälle gaiffalle anteeksi pyyntö viestin mutta ei voinut äijä vastata (eli rämehomous taisi pitää paikkaansa). Oli kyllä soittanut pomolleni ja vaatinut minulle vähintään varoitusta.

Tämän jälkeen olen kyllä katsonut tarkkaan kenelle mailini menevät. <- hymiö tohon.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tekstarit ovat kivoja. Oikeastikin. Jos ei vaikka keskellä yötä pysty puhumaan puhelimessa kaverin kanssa, mutta mieli on erittäin, erittäin paha, voi aina kirjoittaa tekstarin, jossa kertoo toiselle ihmiselle fiiliksistään ja siitä toisesta ihmisestä, joka pahan mielen on aiheuttanut. Tuo viestihän sitten luonnollisesti lähetetään sille pahan mielen aiheuttajalle... Uskoisin muuten, että näissä virheissä vaikuttaa paljon se, että ajatukset ovat kuitenkin aina enemmän siinä pahan mielen aiheuttaneessa henkilössä ja sitä kautta sitten tulee vain valkattua tunnepuuskassa numerovalikosta Tiinun sijasta Liinu.

Joskus kauan sitten oli eräs ystäväni soittanut toiselle hyvälle ystävälleni. Hän oli sanonut vain 'moi', ei siis esitellyt itseään. He olivat sitten puhelimessa sopineet, että tämä hyvä ystävä tulee soittajan luokse. Ovikellopa vain soikin meillä ja ystäväni oli, että 'Mie tulin nytten!'. Oli siinä hieman ihmettelemistä... Tämä hyvä ystäväni oli vain luullut soittajaa minuksi, koska me olemme oikeastikin niin hyviä ystäviä, että vielä kotipuhelimilla soitellessamme emme jaksaneet sanoa 'Xxxx tässä, moi', vaan sanoimme aikas useasti jtn täysin järjetöntä tai sitten vain 'Mie täs moi'.

Muitakin väärinkäsityksiä on sattunut paljon, esim. tapaamispaikkaa tms. sopiessa. Pahimmat väärinkäsitykset ovat kuitenkin niitä, joissa on keskustellut toisen kanssa vakavasti ja sitten ymmärtää toisen sanat väärin. Itse olen vielä sellainen, että luen (kuulen?) rivien välistä liikaakin ja joskus sitten menee pieleen... Asiat kun kääntyvät mielessäni helposti minua itseäni vastaan (se on perua monesta muusta jutusta), ja juuri vähän aikaa sitten hyvä ystäväni totesi, että tietyistä asioista minulle puhuessa täytyy miettiä tarkkaan, miten sanansa asettaa.

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viikonloppuna pohjienrakentelutapahtumassa sattui hauska väärinymmärrys. Selitin tohkeissani kaverilleni Raipen raviharrastuksesta ja hevosen omistuksesta sekä televisiohaastattelusta jossa Raipe oli. Kaveri ei uskonut minua ollenkaan ja seurasi selitystäni huvittuneena ja katseli minua nenänvartta pitkin kuin halpaa makkaraa. Ihmettelin sitä itsekseni mikä siinä nyt NIIN outoa on...

Noin tunnin päästä paikalle tullut tyyppi aloitti keskustelun samasta aiheesta. Vasta siinä vaiheessa sillä ensimmäisellä tyypillä leikkas: "Jaa et te puhutte OIKEESTI Raimo Helmisestä..."

Sekoitti Helmisen yhteiseen kaveriimme, joka 'kuvittelee' olevansa Raipe...

Kaikkia niitä väärinymmärryksiä ei jaksa edes laskea mitä naisten kanssa tai yleensäkin suhdetoiminnassa on sattunut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy