Väärin luetut otsikot

  • 242 027
  • 1 660

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suuri ja mahtava IKEA

aka "Tossun alla olevien kokoontumisajot"?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
”Pääministerit tappavat toisensa” ...maailmassa on niin paljon tarpeetonta väkivaltaa. *väräjävä huokaus*
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
”Ruoho mukaan Perussuomalaisten puheenjohtajakisaan”
Enää ei suoraan pullonsuusta juotu viina ja saunanterassilla tapahtuva kovaääninen valehtelu riitä. Haetaan lisää syvyyttä ja tuntumaa utopiaan?
Mutta kyseessä olikin Veera Ruoho eli uusi ehdokas kyseiseen kisaan.

Tämä on pikeminkin väärinymmärretty kuin -luettu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Itä-Savon otsikko kertoo aika karskista metsurista
Puu kaatui metsurin jalan päälle Juvalla — kyllästyi odottamaan puristuksissa ja sahasi itsensä irti | Itä-Savo
Luin otsikon oikein, mutta mielleyhtymä otsikosta ei aivan vastannut todellisuutta eli väärin ymmärretty otsikko.
Otsikon mukaisessa tilanteessa puu olisi sahannut itsensä irti.

Ajatusviivoja käyttävien toimittajien kannattaisi muistaa, että subjekti on viivan molemmin puolin sama, mikäli se jostain syystä mainitaan vain otsikon jommassakummassa osassa.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
IL: Kansanedustaja Tom Packalén purkaisi Helsingin Jokerit (oik. leirit) välittömästi - aikoo jättää asiasta lakimuutoksen

Minä ihmettelin etteikö heillä ole tärkeämpiäkin asioita hoidettavana.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ohjelmakuvaus National Geographyssa ja maailmaa mullistannet keksinnöt, jakso 2/8 ja lääkkeet:
”Orgasmit piinaavat ihmisiä, tuhoavat kehoamme, kehittyvät ja vastustavat meitä...”
Ei helevettiläinen! Pitääkö katkoa itseltä kädet, luopua vaimosta ja myydä vasta hankittu pölynimuri?

Onneksi se oli vain lukihärö ja kyseessä olikin organismi.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mä luin pitkän aikaa jatkoajan Maanantaijää sanan Maanantaiäijää ja ei ollu edes mieltä että se oli väärin koska kuitenkin se oli mun ajatuksissa hyvä sana.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mä luin pitkän aikaa jatkoajan Maanantaijää sanan Maanantaiäijää ja ei ollu edes mieltä että se oli väärin koska kuitenkin se oli mun ajatuksissa hyvä sana.
Sama täällä. Mutta pidin sitä ärsyttävänä.

Tänään oli nostettu ylös ketju "Mitä mieltä, pannaanko ahteriin?"
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Mä luin pitkän aikaa jatkoajan Maanantaijää sanan Maanantaiäijää ja ei ollu edes mieltä että se oli väärin koska kuitenkin se oli mun ajatuksissa hyvä sana.

Mitä helvettiä, niin minäkin. Meni varmaan vuoden päivät läpi tuo aivojen itse kehittelemä äijäilyversio tuosta otsikosta. Lohdullista, etten ole yksin tämän kömmähdyksen kanssa.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuomas Enbuske- Suomen fiksuin kommunisti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Poikkeuksellisesti on pakko copy-pasteta tähän se alkuperäinen ja oikea otsikko. En kehtaa kertoa, minkä luin olevan ahdingossa.

"Luke ennustaa Itämeren lohen poikaskuolleisuuden kasvavan – taustalla on turskan ahdinko"
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Futuristiksi pääseminen Venäjälle vaatii aikaa ja hermoja: ”Vaikuttaa byrokraattisuudessaan paluulta Neuvostoliittoon” -juttu Ylellä painottui jalkapallomatkailuun (ts. futisturismiin).
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kesän siittoikkuna - löytyy täältä Jatkoajasta.

_
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusi vaihtoehto – uusi PMMP?

En usko, vaikuttaa paskalta bändiltä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Krokollinen vai siviilivihkintä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös