Väärin luetut otsikot

  • 242 030
  • 1 660

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Helevata, kun luin yhden ketjun otsikon äsken: "Jumalaisinta, mitä tiedät"

No, suurin odotuksin meni lueskelemaan, mitä kanssaihmiseni pitävät jumalaisena, mutta yllätykseni olikin suuri, kun siellä puhuttiin vain junttimaisuudesta - höh!
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Lappeenrannassa aiheesta on turhankin vahvaa näyttöä, mutta niin vain se Pelaajakapakka elää JA:n etusivulla sitkeästi.
 
Viimeksi muokattu:

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Tämä ei ole varsinaisesti otsikko, mutta Telkku.com:n ohjelmatiedoissa luki tänään klo 18:n kohdalla "Kaiken maailman kampaamot". Se tuli luettua sitten muodossa "Kaiken maailman kaappihomot".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lehdessä oli otsikko Ranteet auki viikonloppuna. Tarkemmin kun sihtasin, sai ensimmäinen sana uuden muodon: Rinteet. Laskettelukeskuksesta siis kyse.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko TV-ohjelman nimi otsikko?

Selasin äsken toosasta näkyvän kanavanipun läpi ja lastenkanava Nickelodeonilta meni sinne oudosti nimetty ohjelma "Fairly old perverts". Tai sitten se oli silti "Fairly odd parents".
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
IL:n otsikkona oli "Lasten nettihoukuttelusta vastaisuudessa jopa vuosi vankeutta". Vähän aikaa tuli mietittyä miten ilmiön vastustuksesta voidaan tuomita linnaan. Ehkä se "nettihoukuttelusta" sitten näytti niin paljon sanalta "nettihoukuttelun".
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
HS tänään: "Espanjan lennonjohtajat puukotettiin töihin".
OK, Francon aikana (jolloin nyt sovellettu poikkeustilalaki oli viimeksi käytössä) näin olisi epäilemättä tehty, mutta pakottamisesta taisi olla kyse.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Eilen JYP-Blues pelissä eräs vaikuttaja käveli fanipaita päällään minun ohitseni. Todellakin tiesin että hänen paidassaan lukee Humpparitari, mutta minä luin sen aluksi jostain syystä "homopartneri". Naurahdin itsekseni tätä.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen JYP-Blues pelissä eräs vaikuttaja käveli fanipaita päällään minun ohitseni. Todellakin tiesin että hänen paidassaan lukee Humpparitari, mutta minä luin sen aluksi jostain syystä "homopartneri". Naurahdin itsekseni tätä.

Sitä se linnanjuhlia seurannut JA-keskustelu teettää.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Tässä alkuviikosta Jokeri osiossa oleva "Tässä ketjussa seuraamme Teemu Pulkkisen uran etenemistä" ketju muuttui "tässä ketjussa nauramme Teemu Pulkkisen uran etenemiselle" ketjuksi.

Jep jep.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Joku viikko taaksepäin osui silmiin jo muutenkin hyvin ikävä Jatkoajan uutinen: "Len Lunde on kuollut" muodossa "Jan Lundell on kuollut". Huh, Lunkka sentään on elossa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Varmaselle kenkää" Mestis-osiossa. Olen sen nyt ainakin viiteen kertaan lukenut "Virmaselle kenkää". Ekalla kerralla mietin aidosti, miten on mennyt ohi, että Virmanen on palkattu Mestikseen ja nyt sille halutaan jo kenkää.

Mistään en mitään tiedä, mutta nimestä päätellen, kandee kenkiä, ennen kuin on liian myöhäistä.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pari päivää on silmissä vilahdellut "avunannosta nautintoa" -ketju. Nyt oli pakko jo katsoa tarkemmin että tarjotaanko sitä apua kenties johonkin rikokseen vai jopa kuolemaan, mutta uimassahan siellä vain oltiin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen vissiin vielä huiman Moskovan turnauksen lumoissa, kun katsoin äsken, että Hesarin sivulla lukee "Poliisi löysi Tyrväisen pontikkatehtaan". Tuo olisi kyllä omalta osaltaan selittänyt joukkueen otteita.

"Poliisi löysi Tyrnävältä pontikkatehtaan" oli oikea otsikko
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tänään Jatkoajan etusivulla oli otsikko: "Hitler ja Selänne Anaheimin sankareina".

Sitä innolla klikattuani tajusin, että jutussa puhuttiin maalivahti Jonas Hilleristä.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Viikonlopun iltapulua eilen selatessa piti kääntää sivua takaisin kun silmäkulmaan osui tieto jonkun naisen odotetusta raiskauksesta. Raskaus siis onneksi kyseessä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kai tämäkin menee otsikoiden alle. Selasin levyjä kaupassa. Ei ollutkaan Daespoo julkaissut levyä. Sen sijaan joku Eagles on tehnyt jonkun Eldoradon.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Varmaselle kenkää" Mestis-osiossa. Olen sen nyt ainakin viiteen kertaan lukenut "Virmaselle kenkää". Ekalla kerralla mietin aidosti, miten on mennyt ohi, että Virmanen on palkattu Mestikseen ja nyt sille halutaan jo kenkää.

Mistään en mitään tiedä, mutta nimestä päätellen, kandee kenkiä, ennen kuin on liian myöhäistä.
Hahah, sama! Tuntuu aina siihen ketjuun tulleen viimeisin Mestis-osion viesti ja pomppaa etusivulla silmille joka kerta yhtä räikeästi.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Aamulla lueskelin Jatkoajan uutisia ei-niin-uuden-sukupolven kännykällä. Ruudun tarkkuus lähellä nollaa ja koko aasialaisen miehen kullin verran. Hetken aikaa tuli ihmeteltyä miksi Kovalev siirtyi HIFK:n puolustukseen. Lopulta se oli tosiaan Kovanen, mutta hetken aikaa tuo riipaisi.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
http://www.iltasanomat.fi/viihde/Se...uporoa livenä Lapissa!/art-1288357387369.html

Linkistä pääsee seuraamaan Markus Maulavirran poron menoa lapissa. Otsikko "Seuraa huippukokki Markus maulavirran jouluporoa livenä lapissa!" kääntyi mielessäni otsikkoon.. no te kyllä tiedätte. Mietin aluksi että kaveri on vaihtanut alaa, koska eihän kukaan nyt oikeasti haluaisi livenä poroa seurata? Oikeastaan tajusin asian laidan vasta kun aloin lukemaan uutista :-D
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Hetken olin että WTF kun luin: Jokereiden otteet Mestiksessä. Tarkemmin katsottuna otsikko olikin Jukureiden otteet Mestiksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös