Mulle on tullut kanssa aikoinaan muutamia outoja puheluita/tekstiviestejä.
Noin kahdeksan vuotta sitten joku soitti kännykkääni ja siinä oli outo maatunnus edessä. Mielenkiinto heräsi ja oli pakko vastata puheluun. Suomalainen vanhempi naishenkilö aloitti puhelun: "No Ritva tässä hei, joko tiedät mihin aikaan koneesi on laskeutumassa lauantaina tänne Ranskaan?" Tämän jälkeen oli pakko sanoa puhelun tulleen väärään numeroon, mutta keskusteltiin siinä sitten vielä tovi Suomen säätiloista ja millaiselta kesä näyttää ym.
Noin viitisen vuotta sitten sain puhelimeeni viestin, että: "Jätä tyttäreni rauhaan tai tullaan poikien kanssa kylään!" Alkoi kyllä samantien pohtiminen, että mikä juttu tämä nyt on, sillä olin tuolloin parisuhteessa. Oli pakko lähettää takaisin, että tulikohan nyt väärä numero, sillä mulla on ollut toi sama nainen tässä jo jonkin aikaa. Sieltä tuli sitten takaisin kysymys, että: "Oletko töissä x-firmassa?" Kun vastasin, että en todellakaan ole, niin lopuksi tuli vielä iso pahoitteluviesti sekaannuksesta. Jälkeenpäin selvitin asiaa ja silloisessa kaupungissa asui lisäkseni toinen samanniminen henkilö.
Viime vuoden lopulla tuli viestillä kysymys, että: "Onko teline tavarat aamulla vamasti katoksessa? Terv. x" Meinasin lähettää jo takaisin, että eikö niitä yhdyssanoja voi jumalauta kirjoittaa oikein, mutta onneksi tarkistin numeron ja kyseessä ei ollutkaan luulemani henkilö, vaan viesti tuli joltakin pirkanmaalaiselta rakennusfirmalta. Ilmoitin sitten, että väärä numero, jotta tavoiteltu henkilö saisi oikean viestin.