Noista kanditaateista Nyberg olisi ehdottomasti paras.
Miten määritellään "kovin tunnettu"? Nyman esiintyi kuitenkin usean vuoden päivittäin tv:ssä MTV3:n Mediapeli-ohjelmassa ennen Uutisvuotoa.Ei kai Nymankaan kovin tunnettu ollut silloin aikoinaan.
"Mediapeli" sen ohjelman nimi olikin jota Nyman juonsi ennen Uutisvuotoa. Mietin tossa joskus pitkään että mikä se oli.Nyman esiintyi kuitenkin usean vuoden päivittäin tv:ssä MTV3:n Mediapeli-ohjelmassa ennen Uutisvuotoa.
No, vaikka olisi miten humoristinen ihminen tahansa, niin silti tuomariksi olisi ehdottomasti pitänyt valita mies. Olen kuitenkin aina tottunut katsomaan Uutisvuotoa, jossa on kolme miestä.
No, katsotaan miten Baba Flyygeli pärjää.
Vaan minä tiirasin 12 vuotta Uutisvuotoa enkä koskaan nähnyt Peterin persettä. En kyllä sitä odottanutkaan ruutuun. En usko Babankaan pepaa koskaan näytettävän. Vaan ehkä se riittää, että se voisi näkyä.Baballa on ihan törkeen hyvä perse. Peter Nymanin pyllyä en oo nähny, mutta oon melko varma, että Baballa on parempi. Hyvä valinta.
Pelonsekaisella mielenkiinnolla odottelen.
Baballa on ihan törkeen hyvä perse. Peter Nymanin pyllyä en oo nähny, mutta oon melko varma, että Baballa on parempi. Hyvä valinta.
Itsekin lähtisin ennemmin Nyberg-linjalle kuin Jopen tai Maisterin kelkkaan. Nuo kaksi muuta ovat profiloituneet niin vahvasti hauskuuttaajiksi, etteivät he mielestäni yhtä hyvin tuomarin rooliin sovi. Tuomarin pitää olla asiallinen hahmo, joka pitää homman koossa, ettei hauskuuttelu rönsyile liikaa. Ei tietenkään mikään tappavan tylsä kuitenkaan.
Mutta en kyllä ole tyytyväinen Lybeckin valintaankaan, vaikka kaunis nainen on. Voin jo kuvitella kuinka vaivaantuneena naureskellaan Tervon jutuille jne, eikä kikatuksen keskeltä päästä jatkamaan. Eipä ole Uutisvuoto enää muutenkaan sama Tabermannin lähdön jälkeen. Tervo on tietysti tärkein noista, mutta kyllähän se vastapuoleksi tarvitsee Tabermannin. Arto Nyberghän joskus olikin Nymanin korvajana ja aika lailla sopivalta vaikutti siihen jos joku muu pitää olla.
- - -
Sen sijaan Kympin uutisia voi olla jatkossa hieman hankala katsoa, kun Nymanin uutisselostuksiin on tottunut Uutisvuodossa. Yritä siinä nyt uskotella itsellesi, että nyt puhutaan vakavista asioista.
Onhan se tietyllä tavalla sairasta että joku pyrkii ja pääsee eduskuntaan, ja vielä demarien listoilta. Eikös tämä ollut se Tabermannin poisjäännin syy? Eikö erittäin ikävä sairaus tullut vasta myöhemmin? Voi olla että olen väärässä.Kuuluun pieneen vähemmistöön, jonka mielestä Uutisvuoto on katsottavampaa, kun Tabermann vaihtui (tosin Tabermannin sairaus on ikävää) pois.
Saanila on ollut Nymanin ohella ne Uutisvuodon henkilöt, joiden takia olen ohjelmaa ylipäätään katsonut. Tervo on kaikessa omahyväisyydessään aika rasittava ja epähauska persoona. Toki välillä hänkin osaa sanoilla leikkiä ihan mukavasti.Nallekarhu Stan istuu paremmin kuvioon, jutut eivät ole yhtä härskejä (minun mielipide) ja muutamaan kertaan on todettu, että kyseessä on aika mahtava imitaattori.
- - -
Sääliksi käy studioyleisöä, joka joutuu nauramaan.
Jos olisit joskus ollut studioyleisössä, tietäisit ettei siellä todellakaan joudu nauramaan. Aika pirun paljon hyvää läppää leikataan pois ajanpuutteen vuoksi; leikkaajan ja ohjaajan huumorintajun mukaan.