Uutiset uteliaille

• 5 483
  • 26

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Gianfranco kirjoitti:
Uutisnälkä on valtava, erityisesti tulee seurattua talousuutisia moneltakin eri saitilta (Reuters, CNN Money, Bloomsberg), mutta jos hieman laajemmin puhutaan uutissaiteista, joissa käsitellään laajemmin maailman tapahtumia, niin käytössä ovat MyYahoo sekä Ampparit (www.ampparit.com). "Löysin" Ampparit muutama kuukaus sitten, ja toimii kotimaan uutislähteenä aivan loistavasti. Hyvä saitti hyödyllisten ja hyödyttömien uutisten seuraamiseen esim. työnpäivän lomassa.

Ampparit on todellakin aivan loistava nettisivusto, aina löytyy tuoreita uutisia, oli sitten kellonaika mikä tahansa. Ei sieltä nyt aina ihan mitään huippu-uutisia löydy, mutta välillä vastaan tulee mitä uskomattomampia juttuja. Monipuolinen sivusto kaiken kaikkiaan. Itse olen noin puoli vuotta jo käyttänyt amppareita ja olen ollut ihan tyytyväinen heidän uutistarjontaansa. Huh, tulipas hypetettyä.

Futikseen liittyviä uutisia tulee seurattua lähinnä pelkästään Soccernetistä: http://soccernet.espn.go.com/section?id=worldcup&cc=5739

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy