Uusinta, jonka haluaisin nähdä

• 70 417
  • 456

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Lapsuudesta tahtoisin nähdä piirrossarjan kahdesta karhunpoikasesta eli Jakista ja Nukasta. Tätä on muutama muukin kaivannut.

Lisäksi haluaisin nähdä He-Mania ihan vain siksi, kun en lapsena saanut katsoa.

Hieman vanhemmille tarkoitetuista sarjoista ei muistu yht'äkkiä mitään mieleen, jonka haluaisin nähdä. Melrose Place kesäsarjana on ollut ihan hauskaa katseltavaa, kun joskus aloin katsomaan sarjaa keskeltä, niin en tiedä mitä alussa tapahtui. Ei sinänsä, että sillä niin väliä on mutta kuitenkin.

Sen voin kuitenkin Melrosesta sanoa, että MP ei ole mitään ilman Amandaa.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti bitnir
Gonzo-TV olisi kyllä mukava nähdä vieläkin.

Tuo reality-tv-showhan oli nimeltään jotakin sellaista kuin Heartmix(?). Eikä sitä ole yhtään ikävä. Ja se kyllä olisi vieläkin veret seisauttavan kamala kokemus.

No huh huh ja juma huh huh. Heartmix... vetää kyllä sanattomaksi. Toi on ihan oikeesti PASKINTA mitä mä oon kuunaan nähnyt, ja mikä kauheinta se tuli vielä yleltä. Kyllä kannatti maksaa tv-lupa.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti masu
Tästä tulikin mieleeni....Kuka muistaa Gonzo tv:n ja Satu Lapin? Siinä olisi uusinnan paikka.

Hei, täällähän mainitaan vaikka mitä sarjoja, jotka olen jo ehtinyt unohtaa. Gonzo-TV oli loistava. Toisaalta voiko TV-ohjelma, jonka lopussa katsojia pyydetään kertomaan, josko ohjelma pitäisi lopettaa, ylipäätään olla huono?

sivurauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat ylipäätään tamperelaiselle jääkie
Uusintoja

Ehdottomasti Kadunlakaisija. Parhaan näkemäni suomalaisen elokuvan eli Kuutamosonaatin jatko-osa.

Lisäksi MTV3:sen yöchätti 24.-25.3. välisenä yönä. Uni tuli simmuun ja edellinen jakso jäi tosi jännään paikkaan......

Anton

Jäsen
Pentuna otti pattiin, kun en saanut katsoa sarjaa Avaruusasema Alfa!
Oli kuulemma liian myöhään ja liian rajua touhua minun hauraalle mielelleni.

Muistaako kukaan muu ko. sarjaa?

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Mike
Kylmän ringin ja NYPD:n vanhempia jaksoja kaipailisi myös, koska itse olen tykästynyt (lue;alkanut seuraamaan) näihin vasta viime syksynä ja molemmat ovat kaiketi pyörineet jo vaikka kuinka monta vuotta. Ja vikana tietty Huonosti käyttäytyvät miehet, joka oli hämmästyttävän loistava.

Kakkonen voisi lisäksi tauotta pyörittää 2-3 jaksoa illassa Kovaa lakia, kolmonen näyttää syksyllä tulleen 24-sarjan kaikki jaksot putkeen ja jatkaa perään uudella tuotantokaudella, sitten tuo Harkittu murha -sarjan eka tuotantokausi olisi ihan kiva nähdä sekin.

Miken kanssa samaa mieltä. Suoraan sanoen v*****aa se että meikältä tuosta Murder One:sta (eli Harkittu Murha) löytyi lähes kaikki ekan tuotantokauden jaksot nauhalla kunnes eräs henkilö klassisesti nauhoitti kasetin päälle. Eikä vain yhden kasetin päälle. Ttu. Neil Avedon ja Richard Cross takaisin. Ted Hoffmann rules.

NYPD:n voisi näyttää ihan alusta, kuten myös Ozin. Ja Men Behaving Badly, loistava. Ja The Fast Showta voisi näyttää vaikka joka päivä. Scorchio.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Anton
Pentuna otti pattiin, kun en saanut katsoa sarjaa Avaruusasema Alfa!
Oli kuulemma liian myöhään ja liian rajua touhua minun hauraalle mielelleni.

Muistaako kukaan muu ko. sarjaa?

Subtv, tai taisi olla jo TVTV:n aikoihin, näytti koko sarjan. Monet jaksot olivat mielestäni vielä pitkäveteisimpiä kuin jotkut ST:TNG jaksot. Kun vertaa parhaillaan ko. kanavalla esitettävään alkuperäiseen Star Trekkiin, niin ero on aika huimaava Trekin hyväksi.

Aksu

Jäsen
Simpsoneiden perään huudan minäkin. Nauhoilta löytyy n. 220 jaksoa, mutta paljon puuttuu. Tämän puutteen haluaisin korjata. Maikkari on myös kaikessa johdonmukaisuudessaan ottanut tavaksi näyttää välillä uutta, välillä uusintaa, välillä puoli vuotta taukoa ja sitten joskus viiden vuoden välein maraton samalla teemalla. Ei mitään logiikkaa!

Ja sitten havainto suht kauan odottamastani uusinnasta. Mennä vuosien maikkarin menestyssarja Soitinmenot oli odotettu uusinta, mutta... aika ei ole kohdellut sarjaa hyvin tai sitten nuorukaisena sarjalle naureskeli ymmärtämättä siitä sen ihmeempiä. Oli miten oli vuoden 2003 perspektiivistä katsottuna tämä puistosetä Kinnusen ja kumppaneiden vedätys on heikko. Pisteet annan ainoastaan musiikista, johon tuohon aikaan panostettiin. Jokaiseen jaksoon Raninen sävelsi oman kipaleensa ja se on sinänsä irrallisena asiana merkittävä juttu.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki Pirkka-Pekka Peteliuksen vanhat huumoriohjelmat uusintana kiitos. Hymyhuulet, Pulttibois, Velipuolikuu ym.
Kyllä minua jaksaisi Apuva-mies vielä naurattaa.

Joku mainitsi Ruusun aika-ohjelman. Se olisi pakko nähdä uudestaan. Niin huonoa ohjelmaa ei ole enää nykyisin. Eikös siinä ollut puhuva musta koira?

Minun pikkulapsivuosistani on vasta reilu 10 vuotta mutta kunnon lastenohjelmia ei tule enää. Olipa kerran elämä, TaoTao, Maija Mehiläinen, Tohtori Sykerö... Noita voisin itsekin katsoa uudestaan.

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti girlzilla15
Kaikki Pirkka-Pekka Peteliuksen vanhat huumoriohjelmat uusintana kiitos. Hymyhuulet, Pulttibois, Velipuolikuu ym.

Olipa kerran elämä, TaoTao, Maija Mehiläinen, Tohtori Sykerö... Noita voisin itsekin katsoa uudestaan.

Hymyhuulet on todella hyvä. Satuin löytämään erään ikivanhan videon lopusta tuon Hymyhuulien viimeisen jakson, kyllä jaksaa naurattaa vieläkin, etenkin must...anteeksi, romanisketsi.

Piirretyistä kaipaisin noita vanhoja Väiski Vemmelsäärtä, Maantiekiitäjä jne. Eikä sitten suomeksi dubattuna. Eräänä aamuna tässä kesällä satuin näkemään yhden Vemmelsäären surffatessani kanavilla. Eipä näkyisi kultakalan itsemurhaa nykypäivän piirretyissä (teki sen jouduttuaan suutelemaan lihavaa kanineitoa)...

Että silleen...

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Joku mainitsi Ruusun aika-ohjelman. Se olisi pakko nähdä uudestaan. Niin huonoa ohjelmaa ei ole enää nykyisin. Eikös siinä ollut puhuva musta koira?

Jaa ei ole? Hiljattain mtv3:lta tuli -uusintana- aivan käsittämättömän p**ka Sydänten akatemia... Eikä ohjelma edes ollut kuin pari vuotta vanha.
Uusintaan haluaisin ehdottomasti kaikki MacGyverit, tietenkin. Iso plussa lähtee ylelle joka laittoi Lovejoyn uusintakierrokselle, pieni miinus lähetysajasta mutta videoiden ajastin toimii. Avaruusasema Alfa oli aikoinaan aivan sairaan jännä mutta kaverin kertoman mukaan ei uusintakierroksen arvoinen. Kannattaa kuulemma säilyttää vanhat hyvät muistot tästä(kin) sarjasta...

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Myöskin Herra47 on ihan kuningas... Tähän iso muikea hymiö.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään alkoi Kakkosella uusintana eräs 90-luvun parhaista suomalaissarjoista eli Matkalaukkukostaja. Olisi ehdottomasti kuulunut tuohon aiemmin kirjoittamaani listaan, mikäli vaan sen siihen olisin muistanut tällätä.

Miksi muuten jokaisessa Kakkosen suomalaissarjassa pitää olla yksi mopolla ajeleva älykääpiö?

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Re: 80-luvun Robin Hood

Viestin lähetti bitnir
Muistaako kukaan brittiläistä tv-sarjatoteutusta Robin Hoodista, joka pyöri 80-luvulla Suomenkin kanavilla? Sitä on todella ikävä ja jotenkin sellainen kutina, että se voisi iskeä vieläkin. Sarja yhdisteli perustarinaan kelttiläistä mytologiaa.

Yksi 80-luvun parhaista sarjoista sarjoista. Pääosissa aluksi Michael Praed ja sitten Jason "Seanin poika" Connery. Tämän jälkeen juostiin aina metsässä katajajousten kanssa. Tunnusmusiikki oli muuten yksi tv-historian parhaista.

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Muistaako kukaan enää sarjaa nimeltään Pikipojat joka tuli joskus 80 luvulla.

Kyseessä oli todella erikoinen sarja joka kertoi Thatcherin ajan surkeista työoloista asfalttimiesten silmin.

Muistaakseni tämän sarjan erään hahmon tapa ratkaista ongelmatilanteita pukkaamalla otsallaan vastapuolen käkättimeen sai aikaan saman ilmiön lisääntymisen Suomessa.
Mieleen on jäänyt ainakin Shakehands nimisen pubiterroristin (äijän tapana oli puristaa vastapuolen rystyset epäkuntoon kättelytilanteessa) tyrmääminen otsatyrmäyksellä.

Sarjan alkuperäinen nimi oli muistaakseni Boys from the black stuff.

Tragikoominen sarja vailla vertaa.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Re: 80-luvun Robin Hood

Viestin lähetti Jii
Yksi 80-luvun parhaista sarjoista sarjoista. Pääosissa aluksi Michael Praed ja sitten Jason "Seanin poika" Connery. Tämän jälkeen juostiin aina metsässä katajajousten kanssa. Tunnusmusiikki oli muuten yksi tv-historian parhaista.

Itsekin taidan muistaa tuon sarjan. Siis tuohan tuli joskus varmaan vuosina -85 tai -86. Joka tapauksessa ennen kouluunmenoani (syksy -87). Tuon sarjan innoittamana sain jousipyssyn ja imukuppinuolia ja silloisen parhaan kaverin kanssa leikittiin tuota jatkuvasti. Minä olin Robin, kaveri oli Little John.

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Viestin lähetti Kaiser Soze

Kotimaisista Siivoton juttu piristäisi kummasti myöskin..

Toimitusjohtaja Rane Vekkilän bisnesideoita ja optimismia on tänä kesänä katseltu useampaan otteeseen. Aivan loistava pätkä!

Maanalainen armeija (Reneee!) uusintoihin kiitos, samoin Konnankoukkuja Kahdelle, Näkemiin vaan muru, Huonosti käyttäytyvät miehet, Tabu (tosin oon nähnyt sen jo ehkä liian monta kertaa) ja ehdottomasti loistava Kalapuikkokeitto!

Warre

Jäsen
Miksi muuten jokaisessa Kakkosen suomalaissarjassa pitää olla yksi mopolla ajeleva älykääpiö?

Siksi että jokainen Kakkosen kohderyhmään kuuluva katselija voisi samaistua siihen mopoilevaan sosiaalitapaukseen mallia: Ooh!, tuo mopolla ajeleva tyyppi on kuin se meidän kylän huikkanen/tossavainen/jylppynen, ei kun kivaa!, tää on hyvä sarja!... Jokaiselta kylältä näitä em. tapauksia löytyy, varmaan monet ovat mm. kesämökkireissuillaan melkein sanan varsinaisessa merkityksessä törmänneet joihinkin heistä.

Laser

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
laittakaas nämä ruutuun pyöriin uusintoina:
-Kummelit (ensimmäiset osat)
-Parasta kotimaista huumoria,mitä on koskaan tehty,tietenkin Speden huumorin jälkeen.
-Ritari Ässä ja Ihmemies McGyver sekä Koira Haudattuna että myös Charilien enkelit
-Suosikkisarjani lapsena,aivan uskomattoman hyviä...
-Speden huumoriohjelmat
-tarvineeko perusteluja?tuskinpa...
-sitten se suomalainen huumoriohjelma,se vanha missä näyttelivät Ritva Valkama ja hmm.Pentti Siimes? jossa ne oli myös Aku Ankkana ja Iines Ankkana,ja Väinämöisenä ja mitä kaikkee... varmasti olisi hyvä.
Nämä vanhat komediaohjelmat muuten hakkaavat 100-0 nämä uudet surkeat väkisin tehdyt huumoriohjelmat,joissa melkein joka kohdassa minulle pitäisi sanoa milloin oikein pitäisi nauraa,kuten Vintiöt ja Paristo..
- Sitten vanhat Tarzan-elokuvat
-Tarzanit olivat niin rakkaita minulle...

Laser

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
no joo,onhan mielipiteet kaikilla,mutta mielestäni Ruusun Aika kuuluu listalle Kaikkien aikojen Parhaat Suomalaiset tv-sarjat,kuten juuri Ruusun Aika,Puhtaat valkeat lakanat,Metsolat,Blondi tuli taloon...

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane

Apuva-mies eli James Potkukelkka taisi tehdä pienen comebackin Nelosen jo loppuneessa torstaisessa komediasarjassa (en muista nimeä).

Maanalainen armeija iskee jälleen (Listen very carefully, I will say this only once) olisi kiva nähdä uudelleen, vaikka ne viimeiset jaksot eivät niin hyviä olleetkaan.

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Viestin lähetti Laser

-sitten se suomalainen huumoriohjelma,se vanha missä näyttelivät Ritva Valkama ja hmm.Pentti Siimes? jossa ne oli myös Aku Ankkana ja Iines Ankkana,ja Väinämöisenä ja mitä kaikkee...

Tabu?

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Viestin lähetti Habby
Tabu?

Ei kai ny sentäs Tabussa Valkamaa ja Siimestä ollut. Veikkaanpa, että Laser tarkoittaa Parempi Myöhään-sarjaa.

Laserin kanssa olen samaa mieltä, että Ruusun Aika oli itse asiassa aika hyvä perhesarja. Siitä taas olen eri mieltä että Blondi Tuli Taloon-sarja kuuluu kaikkien aikojen parhaisiin suomalaisiin tv-sarjoihin mutta kuten sanottua mielipiteensä kullakin.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Blondi tuli taloon on yksi kaikkien aikojen huonoimmista kotimaisista TV-sarjoista. Itse seurasin sitä kyllä aikanaan aktiivisestikin, mutta sitten lopetin, kun kerran jäi parin viikon jaksot väliin ja sarja oli siltikin lähes samassa pisteessä kuin viimeksi katsoessani. Silloin tajusin, että sarjassa ei oikeasti tapahdu mitään. Vielä tökerömpi tekele oli Rivitaloelämää, joskus hyvin kauan sitten.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Seuraava linkki auttaa virkistämään muistia: Kotimaiset huumoriohjelmat kautta aikojen

Ihmetyttää vaan tuo TABU:n esittely:
"TABU: Vuonna 1986-87 ryhmäteatterilaiset tekivät MTV:n tilauksesta kahdeksan komedian loistosarjan. Raila Leppäkoski ohjasi Arto af Hällströmin kanssa, näyttelijöinä olivat Kari Heiskanen, Aake Kalliala, Maija Leino, Pertti Sveholm, Vesa Vierikko ja Eija Vilpas. Jokainen jakso oli oma tarinansa."

Kyllä ne pätkät mitä minulla koneella on ovat ainakin ihan lyhyitä sketsejä ja näyttelijöinä ovat mm. Pirkkis, Heiskanen, Sveholm ja Vierikko. Ei niissä parissa sketsissä mitä minulla on ole mitään Vilppaan Eijaa saati sitten mitään kokopitkää juonta. Omituista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy