Uusinta, jonka haluaisin nähdä

• 70 404
  • 456

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Todella vanhoja videokasetteja tutkiessa löytyi sarja Kovaa peliä Bostonissa. Tämä uusittavaksi!

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Yle näytti josku 90-luvulla Verisiskot -nimisen sarjan, jossa Ritva Valkama, Seela Sella ja taisi olla myöskin nuori Peter Franzen joissain jaksoissa.
En muista sarjasta ihmeemmin mitään, mutta hauska se ainakin silloin oli. Se uudestaan ruutuun!

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Niskavuoren Aarnet

...olis kiva nähdä taas. Joskus mulla olin neljä jaksoa nauhalla, en vaan löydä sitä mistään. Olisko kellään? Ja kaiketi niitä on useampia, onko TV2 lähettänyt?

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnen päivät (Happy Days) alkaa pyöriä 12.9 alkaen uusintana kakkosella, heyyyyyy.

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Txjokeri kirjoitti:
...olis kiva nähdä taas. Joskus mulla olin neljä jaksoa nauhalla, en vaan löydä sitä mistään. Olisko kellään? Ja kaiketi niitä on useampia, onko TV2 lähettänyt?
Ne olivat kyllä tosi hauskoja.
Näkyi tuossa hyllyssä olevan jaksot Niskavuoren Aarnet go Kalevala, Russia ja Kosmopolitan.
Täytyykin viikonloppuna katsoa pitkästä aikaa, toivottavasti vielä näkyvät.
Oliko noita vielä muita jaksoja?

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Studio Julmahuvi olis just Se Uusinta jonka mä haluaisin nähdä.

Se Toinen Uusinta vois olla jääkiekon MM-kisat vuodelta 1995, jos vaikka jo tulevana keväänä?

Yeah right, ihan varmasti...

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Huisaa

Eppis kirjoitti:
Hiidenvirran uusinnat alkavat 19.9. Piti oikein merkata kalenteriin :)
http://www.yle.fi/ulkomaiset/sarjat_ao.php?id=390

Niin, tämän sarjan muistan sen verran elävästi, että täytyypä panna asia muistiin.

Jos ollaan ihan rehellisiä, myönnän, että muistan sarjan siksi, että pelkäsin parissa kohdassa ihan oikeasti. Olin tosin tuolloin ala-asteen alaluokilla.

Etenkin muuan kohtaus, jossa joku nainen katseli verhojenraosta pihalla liikkuvia pahaa-aavistamattomia ihmisiä, on jäänyt pelottavan hyvin mieleen.

Tämän lisäksi ehdotan "Heartmix" sarjan uusintaa! Onko kellään tietoa?

EDIT: Siis mitä vittua? Hiidenvirta tuleekin Teemalta, haistakaa siellä Ylellä vimpanpäälle!

Täältä tähän

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Tämäkin tulee Teemalta mutta pääasia että tulee:

Hello, hello, hello

YLE Teema 18:30 - 18:45

Osa 1/6. Neropattipoliisit Stan ja Dud (David Mitchell ja Neil Hardwick) etsivät kissaa englannin alkeissarjassa. Toivottu klassikkouusinta 70-luvulta. MV.

"Hello, hello, hello, where's the cat?" "The cat is in the moon!"

Aivan legendaarinen sarja. Vielä kun sais sen Rosvo-Rudolfin.

Laitetaan vielä päivämäärä, alkaa siis ensi maanantaina, 29.8.

Viimeksi muokattu:

Ana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haluaisin ehdottomasti nähdä Live 8n parhaat esiintyjät uudestaan.. onneksi nuo uusitaan, joten taidanpa nauhalle tuon laittaa..

Toinen minkä haluaisin nähdä on 2001 vuoden mm kisat ja suomen ottelut etenkin tuo on ollut mieleenpainuvin turnaus minulle.

Toki haluaisin jotain world cup otteluitakin nähdä uudestaan.. siis 04 vuoden. Miksei vanhojakin.

Kolmas mikä olisi mahtava uusinta olisi 88 vuoden olympialaisista suomen pelit.

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Pingu kirjoitti:
Ne olivat kyllä tosi hauskoja.
Näkyi tuossa hyllyssä olevan jaksot Niskavuoren Aarnet go Kalevala, Russia ja Kosmopolitan.
Täytyykin viikonloppuna katsoa pitkästä aikaa, toivottavasti vielä näkyvät.
Oliko noita vielä muita jaksoja?

Go Tukholma on mulla jossakin nauhalla... etsi etsi etsi...
Ainakin Go Työmatka on esitetty livenä, en tiedä, onko tullut kakkoselta. Pitänee kysellä sieltä.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kolmas kivi auringosta on minun toivelistallani ----- ja sain kuulla oikeen huikeen uutisen, että se huikeen oikeesti tulee uusintana ihan siitä ekasta jaksosta lähtien Subilla! YEESSS!

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
OZ-Kylmä Rinki alusta loppuun, en perustele sen tarkemmin kaikki sarjaa vähänkin seuranneet varmasti tietävät miksi.

chewmeister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter Milan, Kärpät, TPS, HJK, Barca, Penguins
Master Chief kirjoitti:
Sunnuntaina sitten alkaa kauan toivottu uusinta:

http://streethawk.dnsalias.com/videos/intro.zip

Näin on harmi kun en omista tallentavaa digiboxia, mutta ukkolta löytyy tallentava dvd asema, joten siihen täytyy tyytyä. Ja kaapelitelkun laatuun. Jaksojahan vain 13, mutta saisin tallennettua n. 2 jaksoa vain per levy

Toinen sarja minkä haluisin nähdä alusta asti on Mennään bussilla. Loistavaa brittihuumoria lyö kaikki nykyajan jenkkisarjat.

Mano

Jäsen
Dennis Potterin mahtavat sarjat uusiksi

Uusintoina pitäisi lähettää ainakin alkupään sarjat Pennejä taivaasta, Laulava salapoliisi ja Huulipunaa kauluksessa.
Näistä ei sarjat parane.

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
chewmeister kirjoitti:
Näin on harmi kun en omista tallentavaa digiboxia, mutta ukkolta löytyy tallentava dvd asema, joten siihen täytyy tyytyä. Ja kaapelitelkun laatuun. Jaksojahan vain 13, mutta saisin tallennettua n. 2 jaksoa vain per levy

Tuohon voisin sanoa että ei maksa vaivaa... Katsoin yhden jakson ja sarja oli melkoista tuubaa, nostalgiakerroin mukaan lukien. Kai se sitten oli yhtä huono ensimmäiselläkin kierroksella, joka tapauksessa hienoinen pettymys.

Tosin viime jaksossa oli mukana sivuosassa muuan George Clooney, sittemmin on tukkalaite muuttunut vähän hienostuneemmaksi ja näyttelijäntaidotkin parantuneet.

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jerry Lee Lewis

Minä kaipailisin ruutuun uusintoina Jerry Lee Lewiksen leffoi, joita näytettiin vuosia sitten arki iltapäivisin.

Loistavia leffoja!

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maco kirjoitti:
Minä kaipailisin ruutuun uusintoina Jerry Lee Lewiksen leffoi, joita näytettiin vuosia sitten arki iltapäivisin.

Loistavia leffoja!
Siis tarkoitatko nyt todellakin Jerry Lee Lewistä (muusikko) vai Jerry Lewistä (näyttelijä)? Ainakin niitä Jerry Lewis/Dean Martin -leffojahan tuli TV:stä tässä vähän aikaa sitten paljonkin.

Maco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lawless kirjoitti:
Siis tarkoitatko nyt todellakin Jerry Lee Lewistä (muusikko) vai Jerry Lewistä (näyttelijä)? Ainakin niitä Jerry Lewis/Dean Martin -leffojahan tuli TV:stä tässä vähän aikaa sitten paljonkin.

Kyllä nyt tais multa mennä puurot ja vellit sekaisin. Kyseessä tietty oli Jerry Lewis!

Kiitoksia vaan korjauksesta!

Liitteet

• jerry.jpg
    jerry.jpg
    4,9 KB · kertaa luettu: 435

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Myrskyluodon Maija

Myrskyluodon Maijalle olisi varmasti kovastikin yleisöä. Jopa pyysin YLE:stä sähköpostilla sarjan uusimista, mutta vastaus oli tylyn ystävällinen: YLE ei ole näyttämässä Myrskistä uusintana.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ensivuoden puolella taitaa tulla kuutisen jaksoa uusintoina Akkaa Päälle -sarjasta. Mieluusti olisin nähnyt uudelleen koko sarjan, mutta käyhän se näinkin. Ei muuta kuin asema polttamaan.

Toivottavasti esittäisivät ainakin legendaariset: Saneeraaja, Oikotuulet, Käenkolo ja sen Pankkiryöstöjakson. Jossa seikkaili Arvi ja Pasi, nuo aikamme suurimmat rosvot.

Niin ja uudet Akkaa Päälle -jaksot alkaa jo tämän vuoden puolella! Toivottavasti vetävät vertoja vanhoille.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy