Kirjoitan tämän nyt melko karuin sanoin, mutta:
Melko rajua puhetta. "Ei ole tiettyjä pelaajia joukkueessa, en käy peleissä". Eli minusta tuo tekstisi kuullostaa siltä, että kannatat näitä tiettyjä pelaajia etkä Tapparaa. Ymmärrän erittäin hyvin vitutuksesi Leinosta kohtaan, mutta ei kukaan tosifani tästä syystä hylkää omaa seuraansa.
Ei nyt kyse ole pelkästään siitä, pelaako joku pelaaja seurassa vaiko ei. Toki vituttaa paljon se, että Nieminen ei pelaa mutta joku Koskela siellä kyllä fleguilee. Mutta suurin pointti tässä on se, että miten Niemistä on asiassa kohdeltu, ts. siis potkittu pois! Valitettavasti myöskään Ville tuskinpa ei Tapparassa koskaan enää tule pelaamaan, ura loppunee ennen kuin Tapparassa tapahtuu valmennusjohdossa muutoksia jotka mahdollistaisivat Villen paluun.
Pääpointti tässä asiassa on nyt tunne, ja se palava tunne Tappara-nimistä seuraa kohtaan on nyt minun osaltani tämän päätöksen toimesta sammunut. Ehkä se syttyy uudelleen jossain vaiheessa, mutta nyt tarvitsen hengähdystauon tähän asiaan. Kyllä mä ehkä hallissa syksylläkin olen, lähinnä sivustaseuraajana en niinkään henkeen ja vereen fanina.
Mikko Saarisen Tappara ei ole minun Tapparani.