Viestin lähetti goldenawe
Kuka muu käyttää tuntemattomasta naisesta tai hänen riemurasiastaan joskus nimitystä PESÄ?
Niin, onhan olemassa myös poikamiehen elämästä kertova kappale flaksin käydessä: "No onkos tullut PESÄ nyt talven keskelle?"
Kuka muu käyttää tuntemattomasta naisesta tai hänen riemurasiastaan joskus nimitystä PESÄ?
Viestin lähetti Golden AWe
Pesä-aiheiset biisit saavat aina minut liikkeelle...
- "Pitkä kuuma pesä", Popedalta.
- "Muistan jäätelöpesän", Maarit.
- "Vielä on pesää jäljellä", Mamba.
- "Kuihtuu pesäinen maa", Badding.
- "Pesä hengittää", Anna Eriksson.
No juu. Julkaisen sitten myöhemmin vaikka entisen bändini lyriikoita jotka eivät kyllä liity urheiluun kuin pihafutiksen osalta.
Viestin lähetti Sistis
Niin, onhan olemassa myös poikamiehen elämästä kertova kappale flaksin käydessä: "No onkos tullut PESÄ nyt talven keskelle?"
Viestin lähetti tuuski
"Oooooooooo, pesän lapsi mä ooooon.."
Joo, päästellään hieman tunteita ilmoille. Tekstiä ei pidä lukea henkilökohtaisena mielipiteenä, vaan irvailuna meikäläisten touhoille ylipäätään. Keväästä edetään joukkueen otteiden mukana syksyyn ja edelleen nykyhetkeen.Mahtiankka kirjoitti:Nostellaanpa tätä ketjua taas ylös hangesta, josko jollain olisi jotain veret seisauttavia lyriikoita sydämellä.
Olen aina luullut että se on "Polttaa pesä katumiestä".Alamummo kirjoitti:Pesästä tuli mieleen: Polttaa pesäkatu miestä, kosteaa höyryä nousee tiestä jne jne. Kyllä iso-Dee tiesi, mistä laulaa.
Twite kirjoitti:Olen aina luullut että se on "Polttaa pesä katumiestä".