Viestin lähetti Master Chief
En o Bob, mutta RadioMetallica-nimiselle kanavalle on tullut eksyttyä, ihan 500 kanavallakin tuo löytyi.
Viestin lähetti JHag
Kiinnostavaa...mutta downloadia yrittäessä tulee jotain fucking herjaa siitä, että oma palomuuri tjsp (Norton) blokkaa downloadin. Kuinkas eteenpäin? Olen aika "käsi" näissä tilanteissa.
Viestin lähetti #99#
Pätkiikö teillä tämä radio Metallica. Bufferi tulee reilu puolen minuutin välein. Yhteytenä minulla on VDSL
Viestin lähetti odwaz
En ole kertaakaan päässyt katsomaan myöskään noita SWC-hommia, ja se kyrsii kovin. Kanavilla pyörii tauotta(?) Futurama, Monty Python ja Family Guy, eikä niitä vaan voi katsoa! Syö miestä tälläinen...
Viestin lähetti InSideHockey
Kyllä niihin pääsee kun jaksaa ahkerasti klikkailla niitä vuoron perään muutaman kymmenen kertaa. Kaikkiin noihin olen päässyt joka päivä.
Tarkoitat siis termiä 'crossfading'. Eipä taida olla valmiina Winampissa, mutta tämä ominaisuus on mahdollista saada käyttöön asentamalla plug-in, joista ehdottamasti paras on SqrSoft Advanced Crossfading Output.Viestin lähetti zahovic
Selailin noita valikoita ja asetuksia, mutta en löytänyt Fadeout-toimintoa. Mahtaako löytyä?
Ainakin joissain aikaisemmissa versioissa tämä on ollut.
Tai siis kun tarkemmin ajattelee niin eihän se mikään fadeout taida olla. Tarkoitan siis sitä kun kappale a on loppumassa niin alkaa soittamaan kappale b:tä ennenkuin a ehtii loppua.
Sekavaa, mutta ehkä joku ymmärsi :)
Viestin lähetti Atchafalaya
Tarkoitat siis termiä 'crossfading'. Eipä taida olla valmiina Winampissa, mutta tämä ominaisuus on mahdollista saada käyttöön asentamalla plug-in, joista ehdottamasti paras on SqrSoft Advanced Crossfading Output.
Kun tästä WinAmpista (v5.01) ei löydy koko config-valikkoa... Mitään plug-ineja en ole asentanut.Viestin lähetti KalleK
Siitä vain painaa config-valikon esiin skinin alareunasta, jolloin alle auenneessa ikkunassa on ensimmäisellä "välilehdellä" (equalizer) vasemmassa reunassa nappula crossfadingin päälle kytkemiseksi, sekä vieressä numerot faden pituuden säätämiseksi..
Kyllä ainaki winamp v5.02 löytyy tuo config valikko. Se on siinä play ja muitten näppäinten vieressä, ei siis siellä ylhäällä olevissa valikoissa.Viestin lähetti Mr.Fox
Kun tästä WinAmpista (v5.01) ei löydy koko config-valikkoa... Mitään plug-ineja en ole asentanut.
Ei löydy tästä versiosta. Voiko asiaan vaikuttaa se, että käytössä classic skin (Sony 373)?Viestin lähetti Spede#17
Kyllä ainaki winamp v5.02 löytyy tuo config valikko. Se on siinä play ja muitten näppäinten vieressä, ei siis siellä ylhäällä olevissa valikoissa.
Viestin lähetti Mr.Fox
Ei löydy tästä versiosta. Voiko asiaan vaikuttaa se, että käytössä classic skin (Sony 373)?
- PREV TRACK
- PLAY
- PAUSE
- STOP
- NEXT TRACK
- OPEN
- SHUFFLE
- REPEAT
siinä kaikki näppäimet, mitkä löytyvät alarivistä.
Viestin lähetti Mr.Fox
Kuten sanottua; tässä mallissa ei ko. ominaisuuksia tunnu olevan tai sitten mä olen vain harvinaisen tyhmä (tai sitten molemmat...).
Valaiskaa nyt tietämätöntä; tässä kuvaa:
No niin, johan toimii... siitä classicista ei tuota ominaisuutta löydy.Viestin lähetti Master Chief
Koitas vaihtaa sen Playerin ulkomuoto (skin) Winamp Moderniin, niin tuo Jonden kuvan pitäisi auttaa.
Viestin lähetti Master Chief
Jälkimmäinen näyttää sisältävän myös aikuisviihdekanavia